Moi vaan kaikille :)
Metris kyselikin tuossa kuulumisia. En ole oikein jaksanut omaa tilaa kommentoida, olen vain käynyt lukemassa toisten juttuja ja joihinkin kysymyksiin vastaillut.
Olen ollut jonkinlaisessa apatiassa tässä vaan, tehnyt kahta työtä ja ollut ihan poikki ja niin loman tarpeessa, huh huh...menossa on nyt kp 19/28, ja jonkinlaisia selkä- ja alavatsakipuja on ollut tässä pari päivää, hmm...mutta en sit tiedä, kun nyt kun olis ollut nuo otollisimmat päivät, niin ei oikeastaan harrasteltu miehen kanssa kuin kertaalleen, kun mua on jotenkin niin suunnattomasti ärsyttänyt tämä rakas aviomieheni, että halutkin hävinneet, pahus :D Hei muuten JMH, ettei se aspiriini vain olisi myös mahdollisen istukan verenkiertohäiriön ehkäisyyn? Kun sehän ainakin on yksi joka aiheuttaa noita keskenmenoja. Olen vaan omalla kohdalla ajatellut, että entä jos se juuri onkin aiheuttanut omat keskenmenot..Niin ja tietysti se aspiriini auttaa alentamaan trombosyyttiarvoja, jos ne ovat koholla, ja siten parantaa kohdunkin alueen verenkiertoa. No, ei sitä koskaan tiedä, mutta sen tiedän, että toivon niin kovasti onnea meille kaikille raskautumiseen ja sen jatkumiseen loppuun saakka :)