Yritystä keskenmenon jälkeen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja j.n
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
JMH: toivotaan että sulla tärppää :) Mulla tärppäs kumpikin toisella clomikierrolla. clomit aiheutti raskausoireet kyl kaikkii kiertoihin. 

Niian, ei kyllä tosiaan kuulostanut ihan normaalilta toi sun tilanne :( Ja kurjaa että vielä sen lisäksi tuollaista kärsimystä, että oli jo toinen km. Keskenmenoon kuuluisi kai se vähintään kuukautisia vastaava vuoto, ennenkuin homma on takana. Kurja, että oot nyt joutunut odottelemaan noin pitkään :(Mullekin hiukkasen tuttu kyllä tuo tunne, ettei ees keskenmeno onnistu. Jouduin kans kesällä ootteleen tyhjennystä pari viikkoa ja sitten kun se ei vielä sittenkään meinannut onnistua niin ahisti jo aika paljon. Mutta hyvä, että pääsit nyt sille osaavalle lääkärille. Ja hyvä juttu, että ei tarvinnut sinne kaavintaan lähteä. Onhan se sitten kropalle hellävaraisempaa jos se vuoto tulisi muuten. Paljon jaksamista sinnepäin.

JMH, toivottavasti se täti ei sinne tuukaan! Jännät paikat sulla.

sarah81, kiva, että saadaan hyviäkin uutisia tänne!

Gatusa
, kävittekös sairaalassa? Toivottavasti pikkuisella oli kaikki hyvin.

Minä tässä odottelen myös tätipäivää joka on sunnuntaina. Jotain oireita on, mutta ne tuntuvat aika vahvasti mun "normaaleilta" pms-oireilta. Onneks enää kaks päivää odottelua ja on myös mukava kun tuli viikonloppu. Tää kolmepäiväinen työviikko oli mulle ihan tarpeeks.

Niian hyvä tietää, että clomit aiheuttaa noita oireita. Kyllä mulla vahvasti sellanen olo on, että oireista huolimatta täti tulee viikonlopun aikana kylään =/. Seuraavaan kiertoon clomeja vaan ½ per päivä, kun vaikuttivat niin kovasti nyt. Jospa ne haittavaikutuksetkin sit puolittuis...

Todellakin! Kolmepäivänen viikko ja mä oon ihan puhki! Tai no, olin mä maanantaina tekemässä paperihommia, mut sitä en laske. Viikonlopuks ei onneks oo mitään pakollista tekemistä eikä menemistä.

Sieltä se tuli :) Davidin herkkään raskaustestitikkuun tuli aamulla kaksi viivaa, joista toinen on kyllä melkoisen haalean vaalea, mutta kumminkin selvästi nähtävissä ja värillinen. Mies sanoi "siinä on toinen heikko viiva". Ja minusta tuo viiva on kumminkin selkeämpi kuin se haamujen haamujen haamujen haamujen haamu viime tuulimunaraskaudessa päivänä 4+2. Siitä oli vaikea nähdäkään ihan varmaksi, että onko siinä nyt viiva vaiko eikö. Nyt kyllä näkee, vaikka vaalea onkin. Nyt on siis 4+0 ja toivottavasti parin päivän päästä olisi jo paljon vahvempi viiva. Menkkoja ei myöskään ole alkanut, eikä niin paljoa menkkatuntemuksiakaan ole kuin siinä viime raskaudessa. Mieli on levollinen. Vaikka en nyt sitten ihan vielä uskallakaan ruveta ajattelemaan, että vauva varmasti syntyy syyskuussa. Mutta siihen olisi ainakin ihan hyviä mahdollisuuksia olemassa :) Jos tuo viiva vahvistuisi nopeaan, niin varmaan tulisi hieman vähemmän epävarma olo vielä.

ONNEA elenna!

Sama juttu täällä... Plussa tuli ja nyt olis sit rv 4+3 menossa. Teen kyllä parin päivän päästä uuden testin. Ajatukset nyt ihan totaalisen sekasin. Voi kun pystyis oleen ajattelematta mitään!

Mutta siis varovaisen onnellinen olen, todellakin :).

Hienoa JMH :) Toivotaan parasta, että ne pikku vauvanalut pysyvät nyt meillä mukana ja kasvavat isoiksi :)

Mulla on tänään aika väsynyt olo, joten on enemmänkin sellanen rauhallinen olo kuin yltiöonnellinen, vaikka oon kyllä onnellinen pohjimmiltaan ja varsinkin aamulla olin. Tietysti tuntuu epävarmalta, mutta vielä en oikein osaa pelätäkään. En kai oo vielä tajunnut koko juttua kunnolla. Mutta se tässä on hienoa, että nyt alkaa sitten näyttämään siltä, että raskaaksi tulemis-osuudessa ei ole hirveän suuria ongelmia. Siitä voi olla tosi iloinen, kun kumminkin ekaa raskautta kerettiin yrittää 10 kk ja tää toinen sitten tärppäsi viidennellä. Oikeestaan se ekakin tärppäsi viidennellä, jos lasketaan siitä kun huomasin, että ovikset alkoivatkin vasta sitten myöhemmin tapahtumaan (mutta eihän sitä silloin yrityksen alussa tiennyt).

Uskon kyllä että sulla JMH onkin pakosti pää sekasin paljon enemmän, kun on useempi keskenmeno alla. Mutta toivottavasti kaikki menee nyt hyvin.

Elennaa onnittelinkin jo tuolla toisessakin ketjussa, mutta onnea tätäkin kautta ja onne myös JMH! Kestävyyttä teidän pienillä ihmisenaluille!

Elenna ja JMH paljon paljon kunnon tarrasukkia teille!!! Hyvin on vuosi alkanu, kaikki menee varmasti hyvin, onnea teille!!emoticon

tulin päivittämään kuulumiset vaikka yritys ei ala viel aikoihin... tänään sairaalan tekemättömyyden ja välinpitämättömyyden takia käytiin yksityisellä ultrassa ja tuli tuomio pienokaisemme on kuollut... huomenna operaatio.

Paljon onnea Elenna ja JMH!! :D Paljon tarrasukkia matkaan!

Voi Gatussa! :(  Tosi epäreilua, että sinun koettelemukset jatkuvat vielä. :`(

Täällä ei mitään uutta. Yk 5 taitaa olla menossa km:n jälkeen. Viikko olisi sielä odotettavaa osuuko plussa tähän kiertoon vai jatkuuko yritys vielä.

Tsemppiä kaikille ja hyvää alkanutta vuotta! :D

Sain tänään digitestiin raskaana 2-3, joten nyt pitäis olla raskaushormonia tarpeeks :) On todella helpottunut olo. Apteekin testiinkin tuli selvät kaks viivaa ja samoin davidiin, mutta apteekin testissä oli näistä selvästi tummemmat. Nyt pitää sitten alkaa uskomaan, että siellä tällä kertaa olisi vauvanalku mahassa. Koitan ainakin. Alku on ainakin lupaava.

Harmittaa kovasti tuo Gatusan tilanne :( :( Niin paljon kärsimystä :(

pikkutonttu
, tsemppiä odotteluun!

Ja kaikille muillekin tsempitykset!

kiitos kaikki...voimaa tässä tarvitaanki.

onnea elenna ja jmh olen niin onnellinen puolestanne :) inshallah pienokainen pysyy kyydissä loppuun asti tällä kertaa, teen du'aa että Allah suojelee teitä ja teidän pienokaisianne <3

kyllä olet Gatusa joutunu kovia kokemaan :( sinulle olisin tarrasukkia niin paljon suonut!  itellä km jälkeen kp 22 menossa ja ovis astui ovesta sisään :))) en sitten malttanu olla ovista tikuttamatta;P. en halua pitää mitään taukokuukautta, jos tulee km niin se sitten on tarkotettu niin (jos nyt edes tässä kierrossa tärppää) kaikkensa on tähänkin kiertoon annettu joten sitä voi tipahtaa korkeelta jos täti vierailee loppukuusta..

Takaisin