Yritystä keskenmenon jälkeen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja j.n
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Niian: voihan p sentään!!! pahoittelut sinne!!! :(((

Gatusa: noin varhaises vaihees ei pitäis kuulua vielä sydänääniä.. vai? jospa se lääkäri on vaan väärässä.. silloinhan ne meinas niitä myoomia mutten kuitenkaan ollu. Eli tsemppiä sinne!! Toivotaan parasta!!

Niian: Pahoittelut! Itselläni oli tuulimuna elokuussa ja se tuntui jotenkin tosi pahalta, että oma keho huijaa mua ja on kaikkia normaaleita raskausoireita ilman, että sisällä kuitenkaan kasvaa mikään. Voimia toipumiseen!

Gatusa: Sulle myös voimia, ja kärsivällisyyttä vielä tähän viikon odotteluun! Toivottavasti siellä nyt ensi viikolla näkyisi pieni, että olisi vain myöhäisempi hedelmöittyminen.

Itselläni kp2. Kohtuullisilla fiiliksillä, koska tätä jo varmaan viikon epäilin ja ehdin käsitellä asian silloin. Seuraavan oviksen aikaan olenkin lomalla, jospa siinä olisi jotain taikaa meille, uuden vuoden kynnyksellä/tienoilla. Pitäisköhän kokeilla sitä greippimehun juomsta...

Heipähei piiiiiitkästä aikaan...

Oon käynyt välillä lukemassa kuulumisa, mutten oo saanu aikaseks kirjotella, kun ei oo oikein mtn tapahtunut täällä päässä. Perjantaina sit alko menkat *jei*. Kuun alussa tuli hämärä jälkivuoto, eli yhtäkkiä kauppaan lähdessä valahti pöksyihin verta, ja luulinkin et olis menkat alkanut, mut olikin sit joku "loppu tyhjennys". Nyt sit joulujen välillä peitot heilumaan ;)

Ja allekirjotan kans ton "katkeruuden" siitä ettei itsellä ole tuolla pientä kasvamassa.. Naapuriin on tulossa vauva toukokuussa, josta olen aidosti onnellinen heidän puolestaan, samoin esikoisen synnytysporukasta yksi äiti odottaa kakkosta, samoin hyvä ystävä odottaa myös huhtikuulla syntyväksi kolmatta lastaan. Eli vauvoja tulollaan ja varsinkin niitä vauvamasuja täällä häärää ympärillä. Eihän se multa oo pois, mutta.....

Tsempit kaikille tärppäystä haaveileville!! Plussausuutisia odotellen.
Itsellä toiveet korkeella tästä kierrosta, kun ei edellisenkään tärppäämiseen mennyt kauaa.

Tarrasukkia teille, joilla siellä on pieni elämä aluillaan <3

Moikka kaikille... mitä kuuluu?

Viime viikot on ollut tosi kiireisiä, mutta täällä taas... Valitettavasti yk5 keskenmenon jälkeen käynnissä, nyt kp9. Eli ei olla tänäkään jouluna raskaana, kuten ei viime joulunakaan. Josko seuraavana? Tympivä tianne, mutta yritän olla välittämättä... Ehkä ensi vuonna sitten.

Suuret pahoittelut Niianile, että jouduit tänne takaisin :( :(
Ja Gatusalle myös pahoittelut niistä sun tilanteista. Milloin se seuraava ultra on?
Eleanoralle tervetuloa ja pahoittelut keskenmenoista.
evolle vielä onnittelut plussasta!

Ja pahoittelut teille kenelle jäi kommentoimatta viimeisimpiin viesteihin. Tulinpahan jotain kirjoittelemaan, vaikka on vieläkin melko uupunut olo viime viikkojen jälkeen. Nyt oon kuitenkin lomalla, että josko tä tästä paranisi. Paljon tsemppiä kaikille!

elenna: ke on ultra ja sillo kylmä tuomio miten kävi tällä kertaa mut nyt ollu sen verra oireit et toiveet taas herää vähäsen mut kuitenki varovaisin mielin ollaan. sain eile kuulla kälylt sen oudoist oloist eli vessajuoksust yötä myöten jne ni totesin et kuule oot raskaana näköjää ku menkatki näemmä jääny pois sillä. eipä likal menny aikaa raskautumisee ku vast meni naimisii viime kuussa. ite saa oottaa onko taas käyny huonost ja toisaalla tullaa paksuks ekalla kertaa suoraa. toki oon ilonen hänen puolesta mut kyl sitä toivois et ois itellä ja muillaki yhtä helppoa.

Täällä käyty gynellä clomien jälkeen kp10 ja tänään kp13. Ekalla kertaa gyne tosi yllättynyt suuresta munarakkuloiden määrästä. Siksipä tänään uusiks. No, onneks rakkulat oli vähentyneet ja yksi kolmesta näytti isolta ja "elinvoimaiselta". Nyt sitten testaillaan ovista, jonka pitäis ultranäkymän mukaan olla ihan näinä päivinä...
Ajatukset jotenkin ihan solmussa. Mahtavaa, että kaikki näyttäisi olevan kunnossa uutta yritystä varten. Silti takaraivossa jyskyttää, että joku menee kuitenkin pieleen :/. Voi kun vaan pystyis oleen niin kun toi mies, eli olla ajattelematta liikaa mitään!

Gatusa toivottavasti sun tuntemukset osuu oikeeseen. Pidän peukkuja!
Tuntuu tosiaan niin kurjalta tommonen... kun toisilla se käy niin helposti, ilman minkäänlaisia vastoinkäymisiä. Mutta elämä on... Onhan tää kasvattavaa (?!?), mutta rajansa kaikella. Pakko vaan edelleen uskoa, että paistaa se aurinko vielä meillekin.

Tsemppiä kaikille taas!

jmh: toivottavast tärppää ja kaikki menis hyvin sulla täl kertaa. jos tää on kasvattavaa ni harvinaisen julmal taval. mä tänää paruin oikei kunnol ku mies aattelee vaa rahaa ja moottorin ostoa ku mä joudun kärvistelee epätietoisuudes huomiseen, sen mielest yks päivä lisää odotust ei muuta mitää mut se et se sais rahaa uutta moottoria varten on tärkeintä. mähä oonki se itsekäs mein perhees ku haluun tietää onko kaikki kunnos vai onko ees taas kaavinta ja sama suoraa sanottuna h******ti ku viimeks. tuli mielee taas seki et jos ei ois ekaa km tullu ni mul ois pikkunen sylis, jos ei ois tokaa km ni mä synnyttäisin reilun viikon pääst ehkä ja jos ei ois ollu vikaa km ni oisin jo menos koht vikalle kolmannekselle, nauttisin pikkusen potkuist, kävelisin melkei ku pingviini jne... mies vaa ei tajua kuinka vaikeeta on olla epätietosuudessa eihä sen tartte kokea tätä kaikkea ku se vaa antaa siemenen ja siinä kaikki mähä sen pikkusen kannan ja jos huonost käy ni menetän taas oman pikkuisen. helppo sen on sanoa älä itke ei se mitää muuta.

Gatusa, pääsitkö ultraan?

JMH, hienoa, että teillä oli ultrassa kaikki hyvin :) Jospa nyt sitten lähtisi alkuun ihan onnistunut raskaus. Tsemppiä yrityksiin ja jospa se päänsisäinen solmukin rupeaisi siitä aukenemaan...

Mä oon ollut tässä lomalla ja onkin paljon paremmat fiilikset kun sain nukuttua väsymykset pois. Tänään on kp13 ja ovis on selkeesti tulossa. Eilen jo aloitettiin harjoituksetkin ja tarkoitus olisi mennä suunnilleen joka toisen päivän taktiikalla. Eli jos se onnistuu niin ollaan oltu paljon ahkerampia kuin parissa viime kierrossa, jolloin puuhastelut on jäänyt lähinnä ovispäivään ja ehkä edeltävään päivään. Ostin myös pre-seed liukkaria, kun siitä on jotkut kokeneet saaneensa apua, mutta nyt en ookaan ihan varma että haluaisinko käyttää sitä. Oon miettinyt että entäs jos se sittenkin vaan auttaa myös niitä huonokuntoisempia siittiöitä pääsemään sinne perille. Mutta kyllähän sen pitäis olla ihan tutkittu ja turvallinen.

Tsemppiä kaikille!

Hei! Minulla oli elokuussa keskeytynyt keskenmeno ja lääkkeellinen tyhjennys. Nyt olen huomannut saunassa ollessani että rinnoistani tulee tippa maitoa ku niitä puristaa? Onko kenelläkään kokemusta moisesta? Minulla ei ole lapsia entuudestaan ja siis yksi keskenmeno takana. Nyt olisi tarkoitus yrittää uudestaan mutta mietin että voiko tuolla maidon tiputtelulla olla jotakin esteitä siihen? Jotenkin tuntuu että rinnat eivät ole palautuneet siitä raskaana olosta vaan jäivät sellaisiksi kuinne silloin olivat. Keskenmeno todettiin viikolla 12.

Hei OMMK! Pahoittelut keskenmenostasi :( En mä ainakaan usko, että tuo maitoilmiö olisi mikään este uusille yrityksille. Mulla (ja joillain muillakin) on myös keskenmenon jälkeenkin raskausoireet jatkuneet enemmän tai vähemmän. Tuollaista maitojuttua en oo huomannut, mutta rinnat on ollut vielä useissa keskenmenon jälkeisissä yrityskierroissa kipuilevammat kuin mitä oli ennen raskautta. On ollut myös lievää pahoinvointia ajoittain. Ilmeisesti kroppa vaan palautuu aika hitaasti raskaudesta. Kävin itseasiassa lääkärissäkin erityisesti ajoittaisten pahoinvointieni takia ja vastaus oli että harmillinen vaiva, mutta vaaraton ja pitäisi mennä ajan kanssa ohi.

Nyt kun mietin asiaa, niin itseasiassa viime aikoina on ollut aika hyvä olo. Pelkäsin, että taas tulee kamalat pms"raskaus"oireet juuri matkan aikana, mutta ei kyllä tullutkaan. Ja varsinkin sen jälkeen tässä alkukierrossa on ollut ihan normaali olo. Nyt vähän aristelee taas rintoja, mutta se taitaa liittyä tulevaan ovikseen. Eli kyllä se tästä varmasti helpottaa pikkuhiljaa :)

elenna: tänää käytii taas ja päästii ultraa. siel mein pikkunen oli ja sydänäänet näky ja kuulu eli la muuttu viikol sinne 15.8.2013 suunnillee. miniaspiriini alko mul ja seuraava ultra on 4.1.2013

Kiitos elenna vastauksestasi! Mukava kuulla että oireeni voi olla ihan normaalia. Itsellänikin välillä tuntuu vielä kaikkea kummaa oiretta ja miettinyt että voiko se olla normaalia. Nyt vaan sitten ovulaatiota odottelemaan ja toivotaan että oireista huolimatta tärppäisi :)

Voi kuinka ihanaa Gatusa! Tarrasukkia oikein paljon matkaan nyt!

Mä oon tikuttanut viis päivää, eikä vieläkään mitään! Gyne sano maanantaina, että parin päivän sisään... Mikä helkkari tässä mättää?!? Miehellä työstressiä, eikä oikein pysy pää mukana tässä hommassa. Lisäks poikapuoli viikonlopun meillä, joten vähän vaikeuttaa hommia. No, kai me tää jotenkin järkätään. Pakko ainakin yrittää, jos se ovis vaikka sieltä putkahtais. Sitä EI VOI jättää nyt käyttämättä! Mulla ollut töissä ihan hirvee viikko. Ylitöitä joka päivä, jouluateriaa ja sen sellasta... No, seuraavan kerran töihin ens perjantaina, joten saa hetken hengähtää :).

Eilen tuli ovisplussa, tänään testit jo selvästi haaleammat. Ei kivun kipua kuten yleensä oviksen aikaan :think: pelkäänpä pahoin ettei tästäkään kierrosta tärpännyt :( ootteko muut tunteneet aina sen irtoamisen, kaikkina kertoina kun on tärpännyt?

Kuva

eli kp 15 oli se ovisplussa ja nyt mennään kp 16

kiitos tsempistä kaikki :) toivottavast tarrasukat eurooppalaist laatua eikä tän maan halpist koska tääl tehdyt halpissukat kestää max viikon :)
isäntä taitaa ottaa tuon syö kahden eest liian tosissaa, pisti syömää parin tunnin välil lautasellisen ruokaa... anoppi oli riemuissaan kun kerrottii, muut vaisui.

Paljon onnea Gatusa :) Mahtava juttu että pikkuinen on siellä ja sillä kaikki hyvin. Toivotaan että kaikki menee hyvin nyt sitten loppuun asti.

sarah81, kyselin tuota oviskipuasiaa lääkäriltä ja hän tuntui olevan sitä mieltä, että kivuttomuus ei tarkoita ettei ovista tapahtuisi. Hän sanoi, että kipu (mulla sellasta puristavaa kipua) johtuu siitä, kun nestettä pääsee vatsaonteloon oviksen aikana...ja jos munasarjoissa on (ajoittain) enemmän nestettä niin silloin voi olla enemmän kipuja. Mut jos sulla on aina ja ikuisesti ollut oviskivut, niin sit sun tilanne on ehkä hieman eri kuin mulla... mut mullakin on nyt pitkään ollut ovispuristeluja ja nyt viime kierrossa oli selkeesti vähemmän. Ehkä ne on nyt häipymässä...

JMH, harmi ettei ovista oo näkynyt :( Mut josko se sieltä vielä putkahtais..

OMMK, tsemppiä yrittelyyn. Meilläkin ovista odotellaan..!

Ainakaan vielä ei ovista oo näkynyt. Tänään sit kokeilin sitä pre-seediä ja oon muutenkin tutkiskellut mitä siitä kerrotaan ja kyllä se ihan hyvältä vaikuttaa. Mukava kun nyt ollaan molemmat lomalla, niin ehkä on jaksamista näihinkin harrastuksiin enemmän. Joskin sukulaisiin lähtö saattaa hieman hankaloittaa asiaa....

Hyvää joulua ja mieltä kaikille!

elenna: tammikuu-kesäkuu ei kipuja, heinä-elokuu kipuja ja nyt taas ei kipuja :) eli toivoa on :) eli ehkä se voi tärpätä ilman kipuja :) kiitos sulle :)

Takaisin