evo, voi ei :( :( Olen niin pahoillani, että nyt piti taas käydä noin sinulle... :( eipä tuo kovin hyvältä näytä, jos hcg laskee. Mä en kuitenkaan "vähättelisi" sinun tapausta pelkästään kemialliseksi raskaudeksi...(kemiallisessa käsittääkseni menkat alkaa ihan ajallaan). Kun sulla on menkat myöhässä ja oot saanut plussan, niin on sulla raskaus alkanut, mutta ilmeisesti sitten varhainen keskenmeno kyseessä. Minä varmaan soittelisin neuvolaan ja kertoisin tilanteen, jos olisin sinä. Samalla ne voivat merkata listoihinsa, että sulla on toinen keskenmeno nyt. Toistuvien keskenmenojen syytä aletaan tutkimaan kai vasta kolmannen jälkeen, mutta kuitenkin. Onhan se myös hyvä käydä sitten verikokeessa sen jälkeen jos se vuoto sitten alkaa. Uskon kyllä ihan varmasti, että teillä vielä tulevaisuudessa alkaa onnistunut raskaus. Ainakin tulit nyt melko pian uudestaan raskaaksi, mikä on kuitenkin hyvä merkki jatkoa ajatellen. Mutta ei ole kyllä varmasti helppoa :( Tsemppihalaukset!
Gatusalle myös jaksamista. Sä oot kyllä varmasti kärsinyt kaikista eniten :( ...aivan liikaa jokatapauksessa.
norelli, pahoittelut tädistä :( Toivottavasti oli kiva ilta ja viikonloppu.
mamis88, tervetuloa mukaan. Ja pahoittelut kahdesta keskenmenosta sinullekin... :(
Niian, pahoittelut että missasitte oviksen :( Muakin ahistaa vähän toi pakko-puuhailu. Tai siis se kun pitäs itse olla se joka pakottaa tai ainakin stressaa siitä.
jessica3, tsemppiä ja tarrasukkia raskauteen!
Jep. Täällä ollaan päästy viimeiselle viikolle, ens lauantaina on tädin saapumispäivä. Jospa tuokin viikko menisi nopeasti. Ihan hyvät fiilikset. Välillä kyllä tulee mietittyä, että joko pian olis meidänkin vuoro.
Tsemppiä kaikille!