Gatusa, toivottavasti saisit apua lääkäristä :/ On kurja kun täältä asti ei voi sua auttaa. Mutta kovasti tsemppiä vaan toivotan. Josko se sinunkin tilanne alkaisi mennä parempaan suuntaan.
sontsa, ok mä ymmärsin sitten väärin aiemmin. Kummallista tosiaan, koska yleensä digit on aika tarkkoja. Mutta enemmän epäilen kumminkin sitä nega-tulosta vääräksi, jos sulla näkyvät viivat oli toisessa.. Uusintatestiä tuo tilanne sitten varmaan vaatii.
evo, kivaa että bongasit sen oviksen :)
norelli, mulla tuollainen hailakka viiva tarkoittaa, että ovis on tulossa lähipäivinä, mutta se ei ole vielä plussa kuitenkaan (käytän tosin david-testejä, joissa mulla ihan aluksi ei näy juuri mitään, sitten alkaa tummeta nopeasti). Se vahva LH-piikki näkyy mulla vaan yhtenä päivänä (viivat yhtä tummat). Oon kerran kokeillut precheckiä ja muistaakseni niihin tuli mulla tummemmat viivat kuin davideihin, mutta sitten kumminkin pidin davideja jotenkin selkeempinä. Eli tuosta nyt ei voi varmaksi tietää muuta kuin sen, että h-hetki ei oo vielä. Sun pitää vaan testailla ja sitten kun saat sen plussan, niin ovis on luultavasti joko samana tai seuraavana päivänä :)
ninspe, en tiedä kohoumista sen enempää, mutta luultavasti se on ollut jotain harmitonta, kun lääkäri ei oo siitä muuta sanonut. Oon kyllä lukenut että jotkut hematoomat kohdussa voi aiheuttaa harmitonta vuotoa raskauden aikana. Joten sellanen siitä ekana tuli mieleen. Kai niitä voi olla muulloinkin kuin raskauden aikana. Tai no en mä tiiä. Mut jos on epänormaaleja kipuja niin voihan niistä mennä lääkäriin kysymään. Itekin oon pari kertaa käynyt, aina on ollut turha huoli tähän asti. Mut sitä varten kai ne lääkärit on olemassa, että ne tietää. Sillä se huoli ainakin häipyy sitten tehokkaasti.
Tänään ei sitten tullut tipan tippaa vuotoa, että menkat jäi 4 päivää pitkiksi. Eli sittenkin ehkä vähän niukemmat kuin mitä kuuluisi olla. Ehkä ne mun limakalvot ei oo vielä ihan täysin toipuneet kaavinnasta. Mutta nyt ku en oo varma mitä tältä kierrolta haluaisin niin eipä tuostakaan sitten tällä hetkellä tarvi murehtia. Kaipa ne limikset siitä pikkuhiljaa palautuu.
Tsemppiä siskot. Kyllä me näistä selvitään!