Angiella: Mulla on nyt keskenmenon jälkeen ollut omituiset menkat, eli vuotoa vaan eka päivä ja sitten tupruttaa loput päivät, välillä yks päivä välissä ettei tule mitään ja sit taas jatkuu. Tässä kierrossa yhteensä kuusi päivää, vaikka normisti mulla menkat kestää 3-4 pv. Gyneni oli sitä mieltä, et keskenmenon jälkeen ottaa vaan oman aikansa, et kroppa palautuu ennalleen. Tosi inhottavaa vaan tollanen pitkittynyt vuoto. Mäkin oon käyttänyt sitä Clear Bluen digiovis konetta, musta se on hirmu kätevä. Vaikka viimeksikin tuntemukset alkoi olemaan, et nyt ovuloin, kone näytti tyhjää ruutua. Mietein, et mahtaaks tää toimii ja varmistin tikuilla ja eikä tullut niilläkään tasavahvat viivat. Lopulta kun sain hymynaaman, tuntemuksetkin vahvistui, et kyllä se kone vaan tiesi. Ite olin liian hätäinen ja olis mennyt päivät väärin. :) Olipa sekava sepustus, mut mun mielestä se on luotettava ja kätevä. Ja tulee niin hyvä mieli kun se :) tulee siihen.
Wilmuska: Hienoa, et siellä ovis bongattu, nyt vaan toivotaan parasta! :)
Norelli: Mun mielestä on mukava tsekata ovista, et tulee hyödynnettyä varmaan oikeat päivät. Ja sit jos tuntuu hankalalta niin jätät sit vaan tikut pois. Ja varsinkin jos kierroissa on heittelyä niin on se musta kätevää. Tietty sit tulee tutkittua oireita vaan entistä tarkemmin.
Omaa: Täällä kp 10 menossa. Kävinnyt nyt siellä gynellä varmistuttamassa, et kaikki oli hyvin - ja olihan siellä. Limakalvo oli ohut, mutta juuri sellainen kuin näillä päivillä kuuluukin olla. Oikealla puolella oli munasolu kypsymässä ja hyvän kokoinen, kuulemma joku johto follikkeli tai jotain sinnepäin. Sitten opein jotain uuttakin, oon aina luullut, et ovulaatio on vuorotellen eri puolilla, mut kuulemma se voi olla useamman kierronkin samalla puolella ja sitten vasta toisella. Oikea munasarja ovuloi kuulemma useammin kuin vasen. Taas viisastuin. Ihan helpottavaa, ettei mitään löytynyt, mutta nyt mikään ei selitä mun omituisia menkkoja. No toivotaan, et tässä kierrossa tulee normaalit menkat tai sitten ei ollenkaan. Yritän mennä rennolla asenteella ja hyvin mielin. Noh, katsotaan kuinka kauan. :)