Yritystä keskenmenon jälkeen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja j.n
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Herrrrmo menee, oon tikuttanut ovista kp9 asti (nyt kp16) ja kaikkina päivinä on ollu kaksi selkeää viivaa joista kontrolliviiva on kuitenkin ollut paljon vahvempi ja paksumpi.. kp10 tais olla vähän hailumpi testiviiva kuin muina päivinä mut muuten siis ihan samaa kaikki... Onko mulla joku hormonihäikkä vai onkohan tuo joku Pregcheck-testin ominaisuus?? Vähän oli eilen jotain juilintaa mutta ei viivat ainakaan miksikään muutu. Meneee HERRRRRRMOOOOOOOOO!!!!

täällä edelleen turha haaveilla yrittämisestä ku taas vaihteeks häränkurkku päivä...varmaanki 2 lasii puhast verta tullu ulos jo tänää ja lisäks alavatsa ja alaselkä kivut joten hermot menee täälläkin ja illal inshallah sairaalaan taas...

Voi kamalaa Gatusa:/ Sä oot joutunut niin paljon kärsimään! Toivottavasti pian loppuu tommonen ja pääset jatkamaan normaalia elämää:)

Evo, siis millä testailet? mulla oli joku apteekin biocard stick testejä, niissä piti tulla yhtä paksu tai paksumpi viiva kuin kontrolliviiva mut koko aika mulle tuli tosi haaleeta viivaa vaan, joten en tainnu ovuloida ainakaan siinä vaiheessa... kai niissä testeissä on paljon eroja.

elenna, joo musta tuntuu et kyl kuvittelen nää oireet ihan selkeesti mut pakostakin hyökkää josain vaiheessa mieleen ku muljahtaa ilkeesti vatsassa... Ihan kummallista. Toivottavasti pääset taas pian yrittämään plussausta!:)
Mulla nähtiin sillon kkm aikoihin ku ultrattiin et onko kohtu tyhjä, muuten oli mut sitten vasemmalla puolella kohtua oli joku parin millin kohouma. Ei sanottu mitään muuta siitä ja se on vaivannu mua nyt siitä lähtien et mikä se mahto olla! jos nyt en ole raskaana ni marssin kyllä lääkäriin valittaa näistä kivuista! Mistä tollaset kohoumat johtuu?

ninspe, noi on Pregcheck-tikkuja millä ovista yritän bongata. 
Noi on muuten ärsyttäviä mitä lääkärit mutisee joskus itsekseenkin, pitäis aina kysyä että "mitäs mutiset" kun muuten jää kaivelemaan :)

Oho, tänne onkin tullu paljon uutta juttua!

Tänään alotin tikuttelun ekaa kertaa elämässäni, ja sain kontrolliviivan lisäks hailakan viivan, eli nyt siis testailen lisää ja ootan et se haaleempi tummenee jos tummenee? Mulla samat Pregcheck-tikut kun evolla.
Tuli jotenkin hyvä fiilis kun sai sen hailakan viivan sinne tikkuun, vaikka eihän se ees tarkota vielä mitään?

Ehheeehee, tulikin sit heti ihan selkee ovis+ kun pääsin valittamasta :)
Testasin myös digitestillä ja siihen pätkähti hymynaama, jipii. Harmi ettei eilen ehditty talletella - tänään onkin sitten PAKKO jaksaa ja ehtiä ;)
Laskeskelin myös just että viime kierron mukaan (31 päivää) olis ovulaatio vasta kp17 eli huomenna. Eli siis ihan hienosti aikataulussa. Oon vaan niin järjetön hätähousu...

norelli, mulla tuli koko ajan sitä haalempaa viivaa mutta sit tänään kun ne viivat ilmestyi ei tuloksesta voinut olla epävarma, niin vahva se testiviiva plussapäivänä on. Hyviä testailuja sinne vaan :)

juu siis liuskatesti näytti kaksi viivaa ja clear blue tekstin ei raskaana.... odottelen nyt jonkun tovin ja teen uuden testin ni kattoo sitten :) ehkä olis nyt vaan hyvä ettei lasta tulis kun häät olis ens vuoden alkupuolel enkä haluu omis häis olla vatta pystys :D (huomatkaa kuinka ihanan positiivinen ajattelu tyyli mulla on :D )

kiitos ninspe :) toivotaan et tähän sais jotai selvyyttä ja pääsis tänää TAAS käymää sairaalas josko ois fiksumpi lääkäri ja tekis ultran sekä antas jonku lääkkeen jolla tän vuodon saa loppumaan.  ois ihana päästä yrittää uudestaa pienokaista mut täl kertaa kyl varmaan sit keltarauhashormonia piikitän ohjeen mukaa tietenki josko se auttas tai vähintääki normalisois kierron.
plussatuulia kaikille :)
sontsa jos lapsi on tullakseen ni se tulee eikä se ny niin hirveetä voi olla jos vatsa näkyy vähäsen häissä... :) rakkaushan se tärkein on ja halu olla yhdessä ja perustaa perhe :) voin sanoa ettei se vatsa 3 kuulla välttämättä liiemmin näy jos ollenkaan.

Gatusa, toivottavasti saisit apua lääkäristä :/ On kurja kun täältä asti ei voi sua auttaa. Mutta kovasti tsemppiä vaan toivotan. Josko se sinunkin tilanne alkaisi mennä parempaan suuntaan.

sontsa, ok mä ymmärsin sitten väärin aiemmin. Kummallista tosiaan, koska yleensä digit on aika tarkkoja. Mutta enemmän epäilen kumminkin sitä nega-tulosta vääräksi, jos sulla näkyvät viivat oli toisessa.. Uusintatestiä tuo tilanne sitten varmaan vaatii.

evo, kivaa että bongasit sen oviksen :)

norelli, mulla tuollainen hailakka viiva tarkoittaa, että ovis on tulossa lähipäivinä, mutta se ei ole vielä plussa kuitenkaan (käytän tosin david-testejä, joissa mulla ihan aluksi ei näy juuri mitään, sitten alkaa tummeta nopeasti). Se vahva LH-piikki näkyy mulla vaan yhtenä päivänä (viivat yhtä tummat). Oon kerran kokeillut precheckiä ja muistaakseni niihin tuli mulla tummemmat viivat kuin davideihin, mutta sitten kumminkin pidin davideja jotenkin selkeempinä. Eli tuosta nyt ei voi varmaksi tietää muuta kuin sen, että h-hetki ei oo vielä. Sun pitää vaan testailla ja sitten kun saat sen plussan, niin ovis on luultavasti joko samana tai seuraavana päivänä :)

ninspe, en tiedä kohoumista sen enempää, mutta luultavasti se on ollut jotain harmitonta, kun lääkäri ei oo siitä muuta sanonut. Oon kyllä lukenut että jotkut hematoomat kohdussa voi aiheuttaa harmitonta vuotoa raskauden aikana. Joten sellanen siitä ekana tuli mieleen. Kai niitä voi olla muulloinkin kuin raskauden aikana. Tai no en mä tiiä. Mut jos on epänormaaleja kipuja niin voihan niistä mennä lääkäriin kysymään. Itekin oon pari kertaa käynyt, aina on ollut turha huoli tähän asti. Mut sitä varten kai ne lääkärit on olemassa, että ne tietää. Sillä se huoli ainakin häipyy sitten tehokkaasti.

Tänään ei sitten tullut tipan tippaa vuotoa, että menkat jäi 4 päivää pitkiksi. Eli sittenkin ehkä vähän niukemmat kuin mitä kuuluisi olla. Ehkä ne mun limakalvot ei oo vielä ihan täysin toipuneet kaavinnasta. Mutta nyt ku en oo varma mitä tältä kierrolta haluaisin niin eipä tuostakaan sitten tällä hetkellä tarvi murehtia. Kaipa ne limikset siitä pikkuhiljaa palautuu.

Tsemppiä siskot. Kyllä me näistä selvitään!

kiitos elenna, ite toivon samaa :) muistan kuinka itellä lyheni ekan km jälkee menkat kans, ennen sellai 7pvä ja jälkee 4-5pvä. saa nähä mitä nyt tulee olemaa, toivottavast ei jatkuvast ainakaa kuukautta...

Gatusa: voi Eiii:((( Toivottovasti saat oikeasti pikaisesti ratkaistu sen ongelman.
Siitä sun yritys-jutusta niin jos kerta kysyntää on niin varmasti kannattaa!

Sontsa: :) ite uskoisin tota viiva-testiä..no mut joka tapauksessa testa uudelleen.

Evo: no niin!! saithan bongattua sen! Hyvä :) nyt ei muuta kun hyödyntämään sitä!! :))

Norelli: eiköhän toi ovis on sitten tulossa tuotapikaa, tikuta nyt sit joka päivä niin näet vahvistuuko se viiva :) tsemppiä bongailuun :)

Mä kun en saanu bongattua ainakaan tikulle, mut toivottovasti kehoni osasi kertoa mulle oikein ja tunsin oikeesti sen oviksen eikä se ollu muuta. 1,5 viikon päästä voi testata.:)

Ninspe: juu, mäkin luulen et kyl se lääkäri kiinnittäis heti siihen huomiota, mut käy ihmeessä uudestaan ultraukses jos mahdollista ja kysele ite heti siltä lääkäriltä mitä se on jne.

Elenna: eiköhän ne limakalvot normalisoituu ajallaan. kokeilitko muuten sitä pellavansiemenöljy"kapseleitä"?

Kyllä me sieltä plussat vielä saadaan!! !emoticon

Angiella: Toivotaan, et vaikka ovulaatio plussa jäi saamatta, saat plussan sitten loppukierrosta toiseenlaiseen tikkuun. :)

Elenna: Hami ettei menkat olleet sitten ihan normaalit kuitenkaan, mutta toivotaan että kroppa pikku hiljaa alkaa sieltä toipua. Ihana kun olet niin kannustava. :)

Sontsa: Wau, toivotaan että siellä olisi pikkuinen lähtenyt matkaan, oliko siinä liuskatestissä haaleat viivat vai ihan tasavahvat. Ajattelin vain jos olisi haaleat ja sen takia toinen olisi näyttänyt negaa niin raskaushormoonipitoisuus olisi niin alhainen vielä ettei toisessa vielä näkynyt. Tsemppiä kuitenkin hirmusti!

Evo: Täällä aika sama vaihe, mutta eilen illalla sain oikein vahvan viivan, kontrolliviivaa paksumman sekä digitestiin hymynaaman, vaikka samana aamuna oli vielä ollut tyhjärinkula. Eilen ja tänään sitten hyödynnelty. Tänään ollut kyllä oivat oviskivut, että eiköhän siellä jotain irtoa. :)

Norelli: Kyllä ne viivat sieltä vahvistuu..:) Maltti on valttia, mikä kp siellä on meneillään?

Eilen ovis bongattu  sekä luskatestillä & digitestillä, tänään ja eilen sitten hyödynnetty. Nyt vain toivotaan parasta ja jalat tiukasti maassa. Paljon plussatuulta kaikille! +++

toivottavasti oviksen bonganneilla tärppää jotta saatte hyviä uutisia. keho kuitenkin itse kyllä ilmaisee jos ei ole valmis uuteen raskauteen joten positiivisin mielin voitte olla siellä :)
ikinä ei pidä luopua toivosta vaan luottaa siihen että pikkuinen tulee kun on sen aika, niin minä ainakin ajattelen :) tosin enempiä keskenmenoja ei oikei huvittais saada, iha riittäväst niitä ollu jo.

pikkutonttu: toivottovasti loppukuusta saan ne 2 viivaa, mut joo, jalat maassa pitää olla :)
Hyvä et sait bongattuu ja  hyödynnettyy :)) loppukuuta ootellessa sitten :))
Gatusa: olet oikeassa, että kyl se vauva sieltä tulee kun on sen aika, hyvä siis et ajattelet positiivisesti. Hurja toi sun km rumba, toivottovasti ei tule yhtään enempää!!

no eilen tuli käytyä sairaalassa ja tultii 02 jälkee kotiin. sisätutkimus, verikokeet ( ei kuulemma vakava anemia hemoglobiini 95 ja rajahan on 117) ja katoin muitaki arvoja ku tottunu tulkitsemaan jonki verran koska alaa joskus opiskelin vähän aikaa. no sit ultra ja se toikin valaistusta ja mutkia matkaan...mulla on jotain kohdussa mikä ei sinne kuulu fibroidi tai pala istukkaa tms. tänään uudestaan sairaalaan ja erikoistunu tekee ultran ja päättää otetaako koepala ja miten mun hoito eli aika rankaks voipi mennä. eli yrityksen alotust joutuupi odottaa kunnes saa sen ylimääräsen tavaran pois. se on kuitenkin selvää että se extra siellä aiheuttaa vuodon. että tämmöiset tiedot tällä kertaa... niin ja riippuen mikä se extra on niin se on voinu jopa aiheuttaa nää viimesimmät km:t

Toivottavasti nyt saadaan Gatusa sut kuntoon. Jännä ku noin kauan täytyy odotella ja kärsiä ennen kuin tehdään jotain:/
Joo, eiköhän se sitten ollut jotain vaaratonta ihan vaan se mun kohouma mikä lie. Ihmetyttää niin tää outo tunne mahassa, tuntuu että tulen kohta hulluksi8)

Plussatuulia kaikille!=)

Gatusa harmi toi sun tilanne, himusesti jaksamista!

pikkutonttu en nyt jaksa tarkistaa mut oiskohan kp 11, maltilla koitan mennä täällä kyllä! Enkä ees pidä odotuksia korkeella ni josko jotain tapahtuis :)

Angiella tikutettu on tänään ja meinasin kyllä nyt sen aikaa kokeilla et näkee tapahtuuko niissä mitään muutoksia. Toivottavasti sait(te) kehon tuntemuksilla hyödynnettyä oviksen! :) Nyt jännätään sit 1,5 vko :)

Paljon aurinkoa kaikille täältä harmauden keskeltä! :)

kiitos tsemppauksesta kaikki :) kotiuduttu sairaalasta ja huomen anestesialääkärin konsultaatio ja lauantaina koepalan ottaminen. paris kuukaudes ilmaantu sellai 4-5cm läpimitalta oleva extra kohtuun ja nyt tutkitaan mikä se on ja onko hyvän vai pahanlaatuinen. yritys jäihin toistaiseksi. että osaa elämä olla hankalaa ja rankkaa...

Angiella: Olisi se niin ihanaa kun tas joskus saisi ne kaksi viivaa kaskaustestiinkin ja mielellään oikein onnistuneen ihanan raskausajan. Toivossa on hyvä elää! :)

Norelli: Hienoa kun osaat olla rennosti, eikä murehtia päivistä. Juu eihän se ikävä kyllä sitä tarkoita vaikka oviksen bongaakin, että se raskaus siitä alkaisi. Joskus miettii, et hulluksi sitä ennen tulee, kuin vauvaa edes saa. Olisi niin ihanaa kuin osaisi pistää koko yrityksen hetkeksi sivuun.

Gatusa:
Ompas siellä kovasti harmia tullut keskenmenon jälkeen. Toivotaan,e t mitä ikinä sieltä kohdusta löytyikin, saadaan se sieltä pois ja pääsette taas yrittämään pikkuista, mutta ensin sinun tarvii saada itsesi kuntoon. Voimia!

pikkutonttu joo tosiaan, hulluus on välillä ollu lähellä :D Sillon kun oltiin pari kk yrittämättä ja ajattelin että voi ottaa rennosti ilman ajatuksia näistä asioista, ni kissan villat! Kokoajan sitä kuitenkin laskeskeli niitä päiviä alitajusesti ja mietti että nyt ois hyvä hetki yrittää jne. Mut pitää jotenki aina yrittää rauhottaa ittensä ja olla liikaa miettimättä, sehän se onki helppoo -not! :)

Takaisin