Yritystä keskenmenon jälkeen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja j.n
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tsemppiä testaukseen Esikoinen ja Äiti vaan niihin verikokeisiin! Toivotaan et se plussa-aalto sieltä käynnistyy. Mimmulla jännät paikat oviksen suhteen. Eiköhän sieltä ole kasvamassa jättifolli. Minniliini, ei mulla ainakaan ollut mitään ongelmaa saada kilppariarvoja katottua.

Täällä mieli vähän maassa. Tuleeko tästä enää mitään. Mietin et heinäkuussa tulee vuosi yritystä täyteen täälläkin. Samoja fiiliksiä täällä muillakin ollut, eiköhän tää nyt vaan kuulu tähän. Elämä on...

Rosann, tsemppiä ajatusten kans. Lähetän sulle positiivisten ajatusten tuulahduksen :hug013niinkun oon moneen kertaan sanonut niin nuo negatiiviset tunteet ja epätoivon hetket ovat valitettavasti iso osa tätä projektia. Mutta siitä on aina suunta vaan ylöspäin!

Mimmu, täytyy toivoa etten ala ihan mahdottomaksi tuon kilppariasian kanssa. Varsinkin jos raskaudun, olen kahden viikon välein vaatimassa kilppariarvojen mittausta :grin

Toivottavasti Esikoinen plussaa :smiley-angelic001, me muut tullaan sitten perästä päin!

Kyllä vain Suvi-i mullahan olisi ollut aivan alkukuusta la, joten ekojen joukossa myös sieltä tipahdin..ikävää jatkaa jutusteluaa näissä merkeissä :sorry:. Mutta eteenpäin mennään ja plussataan kohta koko sakki:grin

Esikoiselle suurta plussapuhuria ja Rosannille halauksia ikäviin fiiliksiin:Heartred

Mulle tuli myös sama :grin miehellä oli kaksonen mutta päätti jossain vaiheessa syödä veikan eväät niin tuli yksin maailmaan.

Vautsi mimmu ja anskunen :) tiiä vaikka teille tulis kaksoset ;)
Mulla on kans suurempi mahdollisuus saada kaksoset mut onneks perättäiset kaksoset on harvinaiset joten eiköhän mun kaksoset ollu tässä :)

Mäkin ilmottaudun tänne, viikko sitten sain keskenmenon. "Onneks" oli alussa ja spontaanisti, niin me alettiin heti yrittämään mieheni kanssa :) juuri kun pääsi siitä shokissa että on raskaana niin vaihtui toiseen :( olisi ollut meille ensimmäinen lapsi. Mutta nyt vaa uutta matoa koukkuun :) ehkäpä se sieltä tulee kun on tullakseen, toivottavasti kuitenkin pian..

Yks lapsi on laitettu tilaukseen, ei pää kestäis toista enää vaikka olisha se jo koomista :D tein testin oletko raskaana: kyllä, olet raskaana!
Hölmö minä ku meen vielä itteeni höystää moisilla :D mitkä testit on niitä herkkiä testejä? :D

Joo toivotaan :) mäkin tein sen testin ja tulos oli että olis mahdollista, tottahan se on kun oma äiti on kaksonen ☺ mutta mummo sai äitin ja tätini vasta sen 3 lapsen jälkeen

Mykerä meet appsin vasemman yläkulman valikkoon ja valitset sieltä viestit. Oikeassa yläkulmassa on sitten kynän kuva, josta voit kirjoittaa uuden viestin.

Musta olisi ihana saada kaksoset. Kun meillä noi pojat jo niin isoja, niin olisi sitten seuraa. Mutta ihan yksönenkin riittäisi. eikä meillä suvussa ole, niin todennäköisyys on minimaalinen. Esikoinen, minä tein viimeksi herkällä Predictor early testillä, herkkyys 12,5 mll. ( normi on se 25 mll)

Kävin laittamassa pyynnön.

Mä pelkäisin kyllä kaksosten kanssa meidän jaksamista. Mun mies tekee hurjan paljon töitä eikä tuo esikoinenkaan kovin vanha vielä ole. Kyllähän sitä varmasti sopeutuisi ja jotenkin tietty selvittäisiin mutta kyllä se aikamoinen järkytys olisi :)

Hei kaikille! Niin vai vei minunkin tieni tänne. Tipahdin lokakuisista ja nyt odottelen vuodon loppumista ja uutta yritystä. Kaikkiaan 3. keskenmeno, mutta "vain" kaksi perättäistä (yksi onnistunut raskaus välissä). Vielä en ole valmis heittämään kirvestä kaivoon toisen lapsen osalta, vaikka turhauttavaa tämä jo alkaa ollakin. Olen ollut kaikkiaan 4 kertaa raskaana: km 12/11 (huomattiin nt-ultrassa), esikoinen syntyi 11/12, km 10/14 viikoilla 5+ ja nyt tämä viimeisin km huomattiin rv 10+5 (kehitys lakannut rv 7-8).

Nyt täytyy taas tilata ovistikkuja, sillä niistä on ollut aiemmin selkästi apuja. Osaatteko suositella joitain hyviä? Itse olen käyttänyt Raskauskeijun tikkuja, mutta niihin en ole selkeää plussaa saanut (paitsi raskaana). Ovulaation olen onnistunut niillä kuitenkin ilmeisesti ainakin 2 kertaa bongaamaan, vaikka testiviiva jäänyt tummimmillaankin kontrolliviivaa haaleammaksi.

Takaisin