Olenkin viettänyt hiljaiseloa tällä foorumilla jonkun aikaa, lukenut olen päivittäin teidän kuulumiset.
Hirmuisesti tsemppiä
Äiti vaan ja
esikoinen. Testin odottelu on niin piinaavaa joka kerta. Varsinki tollasten oireiden jälkeen! Toivon että digistä huolimatta, verikokeissa näkyy kooorkeat hgc arvot <3
Anskunen hurjan korkeilta kilppariarvosi kyllä kuulostaa, toivottavasti viimeisin km oli viimeinen jonka joudut kokemaan. ja lääkitys auttaa saamaan sen tammivauvan äidin syliin<3
Pakko oli käydä vielä kattoon ne omat labra-arvot netistä, kun mullekkin vaan sanottiin että kilpparit on viitearvoissa, mutta ton
mimmun infon jälkeen oli pakko tarkistaa ja tsh 1.34 ja toisissa kokeissa 0.96. Eli sen osalta kaikki ok.
Tsemppiä kaikille muillekkin! Onnea
Rosann autokaupoista! :P
uusille tervetuloa minunkin puolestani! harmillista oli lukea, että perhettä tai tukijoukkoa ei läheisistä saa, kun eivät tiedä. varmasti rankkaa<3 onneksi löysit tiesi tänne.
Mulla kp 3 ja täti jo pakkaillee kimpsujaan. tiputtelusta olitte kans puhunu, niin tällä kertaa tiputteli 3pv ennen kunnon vuotoa ja yleensä kans sen 2-3pv. oon ajatellu että tämä vielä normaalia.
Nyt uuteen yritykseen. taas, kahdeksanteen. Alkoi eka kertaa tämän yrityksen aikana tulla pelkoa, josko me sitä pientä saadaan ollenkaan. Mutta vasta viides yk km jälkeenhän tämä on... Mutta aseet on hankittu jos ei muuta! :D
- Gelee royale miehelle ja mulle (viimeksi kun plussa pärähti, oli tämä ollut käytössä!)
- Vehnänäalkioöljy, tätä kans molemmille (pakkohan se oli kun on niin täällä kehuttu)
- vahva foolihappo molemmille
- sit mä syön vielä sitä mammavitskua edelleen.
iso

vielä kaikille!