Yritystä keskenmenon jälkeen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja j.n
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervetuloa Eitzu ja pahoittelut kokemastasi. Se on kumma juttu, tuo naisen intuitio. Kirjoitan säännöllisesti päiväkirjaa ja olin sinne monesti kirjoittanut että saas nähdä onko tyyppi elossa. Ja kun menin ar-ultraan, no eihän se ollu elossa ollut pitkään aikaan. Täältä löytyy mahtavaa vertaistukea, tervetuloa vielä kerran.

Eitzu tervetuloa joukkoon ja suuret pahoittelut kokemastanne menetyksestä.:( tänne saa purkaa kaikki mietteet mitä päässä pyörii ja täällä on uskomattoman hyvä porukka jakamassa niin ilot kuin surutkin ♡
Toivotaan pikaista plussaa :)

On. Turvotus on ja pysyy, torstaina uskaltais ehkä tehä jo varovaisesti ekan testin, perjantaina viimestään. Lisä oireena nyt ilmaantunu hajuaistin terävöityminen, meinasin tukehtua ku porukat kävi pyörähtää ja olivat käyneet ulkoilma tapahtumassa ja seisseet hetken jonkun tulen vieressä ja kyllä haisivat järkyttävältä! Muitaki tilanteita ollu nyt missä huomannu hajuaistin parantuneen.. pitäis käyä anopin eessä hetki seisomassa ni se vois kertoo onko pulla uunissa :D

Kp 23/28

Pahoittelut eitzu kokemastasi :( hyvä että löysit tänne ryhmään, täällä saa jutella kaikista asioista ja niin hyvistä kuin huonoistakin fiiliksistä :) ittellä ainakin on helpottanut kirjoitella tänne, niin anna tulla vaan :) en tiedä luitko nii kauas mutta minulla kans olisi ollut elokuinen ja juuri ennen joulua alkoi km vuoto. Hyvä että olet saanut ystävällesi puhuttua. toivottavasti teillä tärppää pian!

Esikoinen, siellähän menee jännäksi ! Mä pidän peukut pystyssä :)

Eitzu, pahoittelut keskenmenosta, mutta tervetuloa mukaan! Täällä kans olisi elokuinen ollut, tammikuun alussa ultrassa selvisi että vastaakin melkein 2vk pienempää eli tyhjennykseen. Jännä kun sitä ei oo ennen omalle kohdalle sattumista edes ajatellut miten yleisiä nämä keskenmenot on :/ Mutta onneks on olemassa tämmöisiä paikkoja missä saa tuntemuksiaan purkaa ja vertaistukea!

Sitä ei todellakaan vuosia sitten osannut kuvitellakaan kuinka yleisiä keskenmenot on. Ja saatika sitten niitä joilla on monia keskenmenoja. Valitettavasti itse kuulun jo tohon toistuvia keskenmenoja kokenevien ryhmään mutta silti mun edellä on paljon myös niitä joilla valitettavasti keskenmenoja on vieläkin enemmän :sad001 se on todella harmi ettei näistä asioista puhuta.

Ennen kuin keskenmeno sattui omalle kohdalle, se oli vain lukuja tilastoissa. Huomattavan suuria lukuja, mutta silti jotain sellaista, jota ei uskonut koskaan tapahtuvan omalla kohdalla.

Eltzu, olen kovin pahoillani menetyksestänne! Tervetuloa kuitenkin mukaan juttelemaan. Moni muu jo edellä ehtikin kertoa, että täällä voi huoletta avautua myös kipeämmistä ajatuksista ja tunteista. Kun ei tämä yrittäminen ole vain haaveita pastellin värisistä bodyista.

Kiitos kaikille! Juuri tämän mahtavan vertaistuen takia mitä te olette toisillenne antaneet uskaltauduin avaamaan suuni.

jellona ja suvi-ii mitä ehdi lueskelemaan niin täällä on useampi tuttu elokuisten ryhmästä. :(

Esikoinen, sulla on jännät paikat. Pietään sormet ja varpaat ristissä että ois tärpännyt. :) Mulla on kaikenlaisia mukamas oireita, veikkaan että ovat vain toiveajattelua ja mielikuvituksen tuotetta.

Sitä on paljon pyöritellyt mielessä et miksi, ei tällästä tapadu meille. Vaikka keskenmenot on tosiaan todella yleisiä niin sitä ei vaan osaa ajatella omalle kohdalle. Ja piinaavaa on ettei näin alussa keskenmenneille saada mitään syytä miksi km tuli. Sitä sitten pyörittää mielessään tekikö jotain väärin vai jättikö tekemättä jotain mitä ois pitänyt tehdä vai onko mussa jotain vikaa. Mut oon päättänyt että näitä ei piä murehtia vaan suunnata toiveikkaana nokka kohti tulevaa ja katsoa mitä tulevan pitää. :)

Eitzu, sun kirjotus tuntui niin omalta. Mä raskauduin kans kolmannesta kierrosta ja tammikuussa viikolla 9 meni kesken. Odotettiin kans yhdet kuukautiset ja nyt uutta yritystä. La olis kans ollut elokuussa. Tsemppiä tulevaan. ❤

starling "Kun ei tämä yrittäminen ole vain haaveita pastellin värisistä bodyista."
Komppaan!! :thumleft Hyvin sanottu! :hilarious: :banghead:

Uskottava se on, ostin clearblue digitestin, ainoa mitä meidän apteekista löytyi, ei raskaana.(tosin avatessa sen jotta saa paristot pois niin niiden liuskojen mukaan oli kyllä plussa mutta ei siihen uskalla luottaa) apteekin oman ostin myös, sen tein jo eilen illasta.siihen tuli toooosi haaleeta viivaa ja tummuun lähti vasta testiajan jälkeen.mutta vuotoja ei, vieläkään.ei uskalla toivoo enää.nyt on vähintään 12pv mahollisesta hedelmöittymisestä, sen jälkee ei olla mitään tehtykkää, kun se oli niin väsyttävää se pakkoseksin harrastus, meni halut...joten kyllä se näyttäs selkeen plussan jos ois näyttääkseen.kun nyt sit vuotas jos ei kerran oo mitään elinkelposta masussa...

Äiti vaan, pahoitteluni negasta! :sad001 Taisi olla jo viime vuoden puolella, kun toisessa ketjussa juteltiin siitä, että Clearbluen digit avattuna näyttäneet useammallekin plussaa liuskoista, vaikka itse digitesti näyttää "ei raskaana". Olikin puhetta, ettei niitä oikein kannata lähteä availemaan. :sad001

Eltzu, iso osahan alkuraskauden keskenmenoista johtuu kromosomimuutoksista yms. Mutta samoja ajatuksia olen itsekin pyörittänyt mielessäni, pyöritän vieläkin puoli vuotta keskenmenon jälkeen. Olisiko aivan mahdotonta terveydenhuollon kannalta toteuttaa edes labrakokeet (esim. kilppari ja keltarauhashormoni) keskenmenon jälkeen naisen niin halutessa?

No näin on,ei kannattas ainakaa lukea tulosta sisältä,mutta avattavahan se on et saa paristot pois.ihme homma kun oireet on selkeät ja silti nega.ihmismieli on ihmeellinen kun saa aikaan valeoiteita.

Äiti vaan, nega on aina musertava varsinkin kun oireiden perusteella tuntuu siltä että paksuna voisi olla! :(

Eikös se lähes kaikissa testeissä (paitsi tuossa cb digissä) että tulos pitää lukea tietyn ajan sisällä ja sen ajan jälkeen saattaa näyttää väärän positiivisen? Digissähän on varmaan ihan samanlainen testi sisällä mutta näyttö näyttää tuloksen muuttumattomana, jolloin tuloksen voi lukea luotettavasti myöhemminkin?

Ja mulle ei tullut mieleenkään että noissa digi testeissä on patterit. Oon surutta heittäny roskiin pattereineen päivineen. :(

Mä sain km jälkeen pyydettyäni lähetteen labraan, jossa ottivat kilppariarvot ja veriryhmän. Mun äidillä on vajaatoiminta ja sehän saattaa olla perinnöllistä. Mutta mun arvot oli kuitenkin ihan viitearvojen sisällä. Eli syy ei ollut siinä vaan jossain muussa.

Jep,ei niit saakkaan tulkita testiajan jälkeen mutta mulla tilanne se ett olen testiajan sisällä saanut plussan,onnettoman haalean vain ja usealla testillä.ei ole vahvistunut viiva.nyt vaan kummastelen jos ollut kemiallinen niin miks oireet ei häviä ja vuoto ala.

Äiti vaan, kurjaa tuommoinen epätietoisuus ja odottelu. :( Eikös sulla ollut maanantaina verikoe? Jos saisit jotain selvyyttä ja vastauksia tilanteeseen.

Eitzu, muistatko yhtään sun kilppariarvoja? Mehän ollaan täällä nyt tosi paljon keskusteltu juuri tuosta että mikä on hyvä tulos ja miksei voida ajoissa puuttua jos arvo liian koholla.

Mä juttelin eilen äidin kanssa näistä kilppariasioista. Hänellä myös vajaatoiminta, ollut jo 10 vuotta. Alun perin sai lääkityksen väsymykseen ja siihen kun todettiin että aineenvaihdunta ei kunnolla pelaa. Mä en hänelle puhunut että mulla lähdettiin km takia tutkimaan asiaa koska äitini on kova stressaamaan asioista joten en halunnut hänelle lisää stressattavaa. Hänellä kilppariarvot viimeisimmässä kokeessa oli vähän päälle 1. Kyllä hänkin ihmetteli miten mulla voi yli 4 olla.

Nyt äidin kanssa juteltuani opin hyväksymään tän asian että kilpparilääkitys on osa elämää ja odotan mitä muita positiivisia asioita se tuo tullessaan :) se voi olla että saattaa lähteä painokin tippumaan ja alan muutenkin voimaan paremmin.

Joten positiivisin mieli kohti kevättä ja mahdollista plussaa :flower

Kp 20/27

Äiti vaalle tsemppiä huomiseen, toivottavasti sieltä tulis vastaus että missä mennään, plussaa toivotaan mutta jos ei nyt sitä tule niin saisi uusi kierto alkaa jotta pääsee uuteen yritykseen. Tympeetä tuommonen epätietoisuus :/

Anskunen, ihana kuulla että siellä positiivisin mielin mennään, hyvä että kilpparilääkityksen sait ja jospa se plussaki sieltä saapuis :)

Me lähetää tänään käymään käpy ry:n tukiryhmässä ja päivät tuntuu menevän niin hitaasti ku oottaa millon pääsis testaamaan!
Kp 24/28

Äiti vaan, pahoittelut :sad001 Onneks pääset huomenna vielä verikokeisiin varmistamaan missä mennään!

Täällä pitäis menkkojen loppua huomenna ja sit päästäänkin uuteen yritykseen noitten vehnänalkioöljyjen ja vadelmanlehtiteen kanssa :angelic:

kp 4/26

Esikoinen, tsemppiä käynnille! Siellä alkaakin olemaan jännät paikat! :)

Toivotaan että nyt lääkityksen saatua hommat alkais kunnolla luistamaan ja seuraava plussa olis sitten pysyvä ja saisimme nyytin syliin asti :Heartred työkaveri nauro että pääsee kettuilemaan mulle että onko lääkitys kohdillaan :grin (kun menin hälle sanomaan että joutuu sitä annostusta katsomaan että sen saa toivottavasti joskus kohdilleen..)

Takaisin