Diku: Aluksi ajattelin, että ei hyödynnettäisi tätä kiertoa, mutta kyllä me sit kuitenkin taidetaan, kun lääkäri sanoi kaiken näyttävän hyvältä ja follikin hyvässä vauhdissa kasvamassa
.
Anskunen: Voin kuvitella noi sun ajatukset siitä, että olisiko keskenmeno ollut vältettävissä. Mulla on pyörinyt vähän samat ajatukset siitä, kun sanottiin, että mun kroppaan herkästi jää tavaraa sisälle ja että mahdollisesti ekankin kaavinnan jälkeen on voinut jäädä ja siitä aiheutua se km
. Mutta ei auta miettiä...uutta mahdollisuutta kohden.
Mimmulle tsemppiä superovikseen...kyllä ne clomit ihan hyvää tavaraa taitaa olla
. Mullahan alkoi ensimmäisestä kierrosta raskaus.
Kaikille muillekin tsemppejä kiertoon ja rentouttavaa viikonloppua!
Anskunen: Voin kuvitella noi sun ajatukset siitä, että olisiko keskenmeno ollut vältettävissä. Mulla on pyörinyt vähän samat ajatukset siitä, kun sanottiin, että mun kroppaan herkästi jää tavaraa sisälle ja että mahdollisesti ekankin kaavinnan jälkeen on voinut jäädä ja siitä aiheutua se km
Mimmulle tsemppiä superovikseen...kyllä ne clomit ihan hyvää tavaraa taitaa olla
. Mullahan alkoi ensimmäisestä kierrosta raskaus.Kaikille muillekin tsemppejä kiertoon ja rentouttavaa viikonloppua!

jospa sä aloittaisitkin meidän plussa-aallon!
toi oli hyvä!