Yritystä keskenmenon jälkeen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja j.n
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Olen samaa mieltä. Vaikka tässä keväällä plussaisikin, (toiveajattelua) niin uskon että sitä ei ihan heti uskaltatuisi siirtyä noihin raskaaksi ryhmiin. Niin olis kiva jos vois kirjotella vapaammin. Kiitos Mimmu kun lupasit selvittää asiaa.

Susanne, olipa hyvä että syy keskenmenoon löytyi. Ja että todennäköisyys että se toistuu on varmaan minimaalinen. Toivottavasti se tuo lohtua yrittämiseen.

Kohta on aika viimeisen tabletin, sitten vaan menkkoja tänne kiitos niin päästään uudelle kierrokselle. Mies ei aamulla uskaltanut puhua mulle ollenkaan kun ilmoitin negasta.

Suvi-ii:lle vielä testausonnea, ehkäpä siellä onnistaa?! Esikoisellakin hyvän kuuloisia oireita.

Silvin kuulumisia mäkin kaipailisin. Tuntuu hullulta kun joku todella aktiivinen jää taustailemaan.

Rosann, pahoittelut negasta :sad001

Dikulle tsempit tikutteluun! Mites siellä karvaiset vauvelit jakselee? :)

äiti vaan, voi höh. Olisit voinut kyllä aloittaa meidän plussa-aallon. Mutta ehkäpä se sieltä vielä?

Mulla on hirveän sekavat tunteen tän kilpparijutun kanssa. Oon helpottunut että syy löytyi ja se voidaan hoitaa mutta tuntuu jotenkin hirveän masentavalta ajatella että mulla on 26 vuotiaana jo elämänkumppani lääkkeestä. Ajattelin sen ajan tulevan vasta paljon myöhemmin :sad001 mutta kuten tavallista, yritän löytää asioiden valoisamman puolen. Ehkäpä tässä oikeasti vielä raskaudun ja seuraava plussa onkin pysyvä :woot: huomasin miehen käytöksessäkin eroa kun juteltiin näistä jutuista taas. Hänkin alkoi selkeästi uskoa että meitäkin voi vielä onnistaa :)

Pahoittelut Rosannille negasta ja äiti vaan:lle viivojen haalistumisesta! Nyt avaudun, mutta on se kumma, kun muihin ketjuihin ropisee plussia ja tänne ei ollenkaan, vaikka juuri teille soisin kaikkein kipeimmin ne loppuun asti kestävät raskaudet!

Anskunen, varmasti tuntuu ristiriitaiselta tuo kilpparijuttu. Juuri tänään mietin sinua ja uskon vahvasti, että raskauden alkaminen helpottuu, kun kilppariarvot korjaantuvat! Tahdon uskoa myös, että sinun seuraava raskaus ei enää pääty kesken kaiken.

Dikulle tsemppiä tikkusirkukseen!

Suljettuun ryhmään löytyy kiinnostusta täältäkin. Kiitos Mimmu, kun selvittelet asiaa.

Täällä nyt vihdoin ja viimein 7 päivän tiputtelun jälkeen kp 1. Dpo 15 eli periaatteessa luteaalivaiheen kanssa ei olisi mitään ongelmaa ilman tiputtelua. No enää ei tarvitse kauan toivottavasti kärvistellä tämän ongelman kanssa.

Mimmu, toivottavasti mullakin olis noin :)

starling, kiitos kauniista sanoistasi :Heartred mä haluan myös uskoa että seuraava plussa tois vihdosta viimein toivotun tuloksen.

Apua, mulla alko jo tuhruttelemaan vaikka ei pitäisi keltsujen kanssa. Niin hirvee päänsärky tänään et uskon et ne menkat alkaa vaikka mitä popsisin. No ei ne ennen huomista varmaan kunnolla ala. Eikö kroppa tykkää siitä että kiertoa pitkitetään? Varmaan yrittää protestoida. Toisaalta olisi ihana saada nukkua pitkästä aikaa kunnon unet.

Toivotaan Anskunen et plussaat pian lääkityksen aloituksen jälkeen!
Susannekin menossa kilpparikokeisiin, minäkin siis huomenna. Tulokset saan soittaa kuulemma jo perjantaina.

Starling tuu sitten kertoon mitä lääkäri sanoo tiputtelusta ja mitä se kyselee, ku samat hommat täällä kohta edessä :)

Mä kans toivoisin erityisesti tänne ryhmään niitä plussia, ei tän tarttis olla näin vaikeaa <3

Jellona, kerron toki. Mulla on lääkäri kuitenkin vasta kuukauden kuluttua. Mulla vissiin kuitenkin lääkäri ensin? Sori, en yhtään muista, milloin sulla oli. Ja jos sulla nyt onkin ensin, niin kerrohan sinäkin vähän, mitä juttelitte, jooko? Mä olen tosi toiveikkaalla mielellä nyt, että me molemmat saadaan apua ja toivottavasti ne pikkuiset kyytiläisetkin pian masuun!

Rosann, no voi plääh vuodoille. Myös mulla on sitä välillä ollut, just silloin kun ne aloitin. Uskoisin, että kroppa vielä totuttelee. Jos kuitenkin näyttää siltä ettei tiputtelu lopu muutamassa kierrossa niin voit tietty pyytää vahvemmat keltsut.

Tilannepäivittelyä. Kp14, tänään talleteltu ennen yövuoroani. Oviskivut tuntuu koko ajan oikealla puolen ja ekaa kertaa myös vasemmalla varsinkin liikkuessa.

Toivottavasti saatte lääkäristä tarvitsemanne avun!

No voihan…Harmillista Suvii-i.. ei tänne ketjuun tule plussia enää ollenkaan…

Starling kuulostaa järkevältä aloittaa keltsut vaikka ei voisi kiertoa varsinaisesti hyödyntääkään. Mä luulen et mullakin just toi, että kroppa on ihan ihmeissään näistä. Uskon et hanat aukee heti ip kun en otakaan enää pilleriä. Kyllä nytkin vuotoa on jo tullut että pari sidettä on eilisestä (tuhru alko n. klo 16) vaihtanu, mutta lasken että kp 1 olisi aikaisintaan tänään, kierto olisi ollut 25 päivää, joten eiköhän se ole ihan riittävä kun ovisplussa tuli kp 13. Ja sehän hyvä noissa keltsuissa on et ne paksuntaa kohdun limakalvoa. Lääkäri oikein muisteli mulla olleen vain "riekale" jälkitarkastuksessa. Nostaa kovasti itsetuntoa tuokin kommentti…

Hyvä Susanne että ehditte hyödyntämään oviksen.

Kävin äsken labrassa, kerron arvoista kunhan tiedän ( ehkä jo huomenna) Tääkin on yks asia mikä on pitänyt hoitaa jo viime vuonna mutta en saanut hoidetuksi. Kyllä nää keskustelut täällä auttoivat asiaa. Labrahoitajakin sanoi että hän ihmettelee miten vähän naisille tehdään näitä kilppariverikokeita, kun se vaiva on kuitenkin niin yleinen ja helposti todettavissa. Toivottavasti Anskunen totut ajatukseen jatkuvasta lääkityksestä.

Onko teistä kukaan kokeillut gele royalea?? Mietin että pitäiskö ens kiertoon ostaa niitä.

No voi pylly suvii-i. Olis nyt ne plussat kyllä niin toivottuja täällä.

jellona, kyllä mäkin tosiaan aloittaisin ne keltsut vaikka kierto jäisikin hyödyntämättä. Saisi kroppa totutella miten kuuluu toimia.

Susannelle tsemppiä ovikseen ja tuleviin viikkoihin.

Mä sain illalla vastauksen, että meille perustetaan oma suljettu ryhmä varmaan jo tän päivän aikana. Kun tiedän asiasta enemmän niin ilmoittelen.

Mulle ei muuta kun, että huomenna on jo kp 5 ja aloitan clomit. Mua jostain syystä jännittää ne ihan hulluna vaikkei niiden otossa nyt mitään ihmeellistä olekaan. Toisaalta ensi viikon folliultra jännittää mua vielä enemmän :) Tätä olen odottanut viime syksystä saakka ja nyt, kun clomit on tosiaan käytössä niin jännittää :woot:

Hienoa että suljettu ryhmä perustetaan!! Oikeestaan mua ei toi Raskaaksi 2015 ketju oikein kiinnosta ollenkaan, täällä on enemmän hengenheimolaisia.

Pitäiskö ryhmän nimi olla keskenmonon jälkeen raskautuvat, jos tuo yritystä tuo sen negatiivisen säväyksen meihin :D

Näin unen, missä mulla oli pieni läpikuultava lapsenalku lasipurkissa, siellä se räpiköi ja joku puhdisti mitä lie siihen liitttvää. Tarkoitus oli laittaa se alku takaisin kohtuun kasvamaan ja mä toivoi et tää toimenpide ei aikaista synnytystä :D

Erityis tykkäys mykerön ehdotukselle ryhmän uudeksi nimeksi :grin josko positiivisella ajattelulla saataisiin tuloksia aikaan :wink
Mun piti tulla kysymään viisaammilta tuosta oviksesta,kun mulla oli tuntemuksia kp 13 ja 14 muniksissa,ensin molemmissa ja sitte erityisesti vasemmalla puolella.Ovista olen yrittänyt tihkuttaa cb digillä kp 14 alkaen,nyt menossa jo kp 17 eikä hymynaamaa ole vieläkään näkynyt..että onko oletettavaa että ovis on vasta tulossa,olisinko missannut sen vai missäköhän mennään? Tuleeko noi mahdolliset oireet noin hyvissä ajoin ovista,vai luulinko vain tuntevani ovisoireita ja oliskin ollu vaan jotan muuta vattamyllerrystä..sekin ihan mahdollista koska kierronvaiheiden tuntemukset vielä aika hukassa..menkkojen jälkeen oli selkeä kuiva kausi ja limat lisääntyneet vasta noista kp 13 ja 14.. o_O

Takaisin