Olen samaa mieltä Anskunen, että jokainen itse tietää missä se oma raja menee. Ja sitä ei varmaan taida ainakaan kaikki tietää, ennen kuin se raja tulee vastaan.
Mulla jysähti yhtäkkiä tänään salilla päähän, että niin, mullahan alkaisi äitiysloma parin viikon kuluttua, jos ensimmäisestä tärpistä olisi mennyt kaikki hyvin. Täällähän on paljon ollut puhetta siitä, että osa ei ole raskaana lasketun ajan aikaan ja kuinka surullista se on. Olen myötäelänyt tuntojanne, mutta vasta tänään tajusin, että itsellänikin on kohta sama tilanne
. Voi kuinka toivoisinkaan, että kaikki täällä saisivat seuraavasta tärpistä sen oman pienensä syliin asti.
Äiti vaan: Munkin mielestä kp1 on se, kun hanat aukeaa kunnolla ja polilla mulle vielä neuvottiin kerran, että mikäli hanat aukeaa klo:18.00 jälkeen niin kp1 on vasta seuraava päivä.
Timabe: Pahoittelut kp1:sta jos en sitä jo sanonut
Täällä on meneillään kp5 ensi viikon lopulta lähtien alan tikutteleen ovista. Nyt ei ole taas niin minkäänlaista hajua siitä, koska ovis olisi tulossa. Toivottavasti toinen kierto ei veny yhtä pitkäksi kuin tämä eka km:n jälkeinen
. Clomit on käytössä tässä kierrossa ja nyt toista kertaa (edellinen km tärppäsi siis ekasta clomikokeilusta, vaikkei ne ovista onnistuneet aikaistamaankaan). Saa nähdä mitä tuleman pitää 
Mulla jysähti yhtäkkiä tänään salilla päähän, että niin, mullahan alkaisi äitiysloma parin viikon kuluttua, jos ensimmäisestä tärpistä olisi mennyt kaikki hyvin. Täällähän on paljon ollut puhetta siitä, että osa ei ole raskaana lasketun ajan aikaan ja kuinka surullista se on. Olen myötäelänyt tuntojanne, mutta vasta tänään tajusin, että itsellänikin on kohta sama tilanne
. Voi kuinka toivoisinkaan, että kaikki täällä saisivat seuraavasta tärpistä sen oman pienensä syliin asti.Äiti vaan: Munkin mielestä kp1 on se, kun hanat aukeaa kunnolla ja polilla mulle vielä neuvottiin kerran, että mikäli hanat aukeaa klo:18.00 jälkeen niin kp1 on vasta seuraava päivä.
Timabe: Pahoittelut kp1:sta jos en sitä jo sanonut
Täällä on meneillään kp5 ensi viikon lopulta lähtien alan tikutteleen ovista. Nyt ei ole taas niin minkäänlaista hajua siitä, koska ovis olisi tulossa. Toivottavasti toinen kierto ei veny yhtä pitkäksi kuin tämä eka km:n jälkeinen

Vaikka toki tiedän, että ikää on ihan turha tuijottaa, mutta se on vaan henkisesti joku juttu mulle.. Jos oisin parikymppisenä tienny, että lapsia on nolla tän ikäisenä, niin jo oisin ollu ihmeissäni!