Yritystä keskenmenon jälkeen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja j.n
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Esikoinen2015 mulla ainakin näky ainaki tässä kierrossa yli viikon ennen. En ole koskaan saanu täysin negaa ovistestiin, mutta enpä ole ton aikaisemmin aloitanutkaan tikutusta. :)

Mä oon lähipäivinä saanut vauvauutisia vakkariasiakkailta useampia, ja ylläri, kaikki ollut heinäkuisia! Jos vaikka raskausuutiset ei ois hätkäyttäny, niin se heinäkuu on vieläkin suolaa haavoihin. :/

Dpo 3 ja kohta 4 puolella. Testaamaan pääsen hääpäivänä. Olin niin varma että odotamme jo pikkuista kun hääpäivä koittaa. Häävieraat sai tehdä ennustuksia vuoden päähän ja nyt sit päästään lukemaan ne. Onhan siellä joku varmasti ennustanut perheenlisäystä, niin vähän jännittää omat reaktiot. Varsinkin kun jos tästä ei oo tärpänny on sillä hetkellä menkat päällänsä.

Kiitos sabetti :) tietää vähä ku oon ihmetelly ku aina tulee aikalailla yhtä haalura että kohta voi alkaa ootella vahvaa viivaa :)

Esikoinen, mullakin näyttää hailakkaa viivaa melkein viikon ennen ovista. Sen aiemmin en olekaan koskaan testannut. Oviksen jälkeen sitten toinen viiva katoaa melkein näkymättömiin.

Sabetti, toivottavasti hääpäivän kunniaksi testi olisi positiivinen!!

Mulla kävi samoin, eli hailakkaa viivaa jo monta päivää ennen ovista, ovis meni tikutuksen mukaan ohi melko nopeesti, eli kp 13 tuli vahva viiva ja hymynaama oviksen merkiksi, seuraavana aamuna samaan aikaan ei hymynaamaa ja viiva haalistunut selkeästi. Nyt sitten kummastelen tätä valkovuotoa, edelleen sellasta "ovulaatiolimaa", sellasta kananmunanvalkuaista, sitä ollut kp 14 saakka . Ovis todistettavasti on ollut mutta mitähän tämä on ? En ole kyllä aiemmin noita limoja paljoa tarkkaillu.

Plussauutisia tähän ketjuun toivoen!

Heipat :) taidan tulla tännekin juttelemaan.. Täällä siis kohta 25v kuumeilija, mies 35v ja tytärpuoli kohta 7v. Kuumeiltu varsinaisesti 5/14 lähtien jonka jälkeen 7/14, 10/14 ja 2/15 km. Nyt saatu aika lääkärille ja sieltä sit eteenpäin gynen polille. Huhtikuulle ajan vasta sai mut parempi sekin kun ei mitään. Lueskelen teidän viestit vaikka tuos illalla kun paremmin ehdin :)

Tervetuloa Silv!
Pahoittelut toistuvista menetyksistä <3
Toivottavasti seuraava plussa jaksaisi mukana koko matkan :)

Kyllä niin pyllystä, että Silv sinäkin joudut tälle puolelle :sad001 Lämpimästi kuitenkin tervetuloa! Tänne on kyllä eksynyt valiojoukko :)

Tervetuloa joukkoon Silv, ja pahoittelut vielä kaikista kokemistasi keskenmenoista. Meillä on kyllä täällä niin mahtava porukka että tänne voi kirjoittaa oli sitten millä tuulella tahansa ja ihmetellä ihan mitä tahansa.

Laitetaan nyt vielä tällekin puolelle kyselyä, että jos joku on joutunut tutkimuksiin toistuvista keskenmenoista, niin voisko valaista mulle asiaa vähän käytännössä? Onko jotain mitä mun pitää ite osata vaatia siellä?

rosann, en minäkään hirveesti oo kierrossa limoja tarkkaillut mutta on mulla aina oviksen aikaan jokseenkin enemmän valkovuotoa ja vähenee sit ennen kuukautisia.mieleen tuli vaan het että voisiko sulla johtua alkaneesta raskaudesta? vai mikäs kiertopv sulla nyt oli menossa? kun kerran ainakin joillakin lisääntyy valkovuoto raskauden myötä niin missä vaiheessa se alkaa lisääntymään, heti alkuunko? sittenhän siinä ei sellasta "kuivaa kautta" tulis ollenkaan? (täällä niin hirveesti toivotaan plussaa,niin omalle kohalle kun teille muillekkin!!!) mulla itellä on nyt ollu nuita limoja mutta aikast myöhään tuli sitten jos on ovislimoja.nyt on jo kp 20...
tervetuloa silv minunkin puolesta, toivottavasti saatte apua toistuviin keskenmenoihin!

Voi ei Silv! Sua en ois halunnu nähä tässä ryhmässä! Olin niiiin iloinen sun plussasta! :'(

Iso tsemppi halaus♥ täällä kyllä on huippu vertaistuki. :)

Silv, mähän olen nyt myös tutkimuksissa ja itse saa päättää millasella painolla mennään eteenpäin. Multa on nyt otettu verikokeet, sieltä katottiin kromosomit (kummaltakin), kilppariarvot, niiden vasta-aineet yms. En edes tiedä mitä kaikkea. Myös jotain hyytymistekijöitä. Nyt ensi viikolla olen menossa uudemman kerran käymään lapsettomuuspolilla. Joten tiedän itsekin vähän enemmän silloin. Miehen simpat pitäisi ainakin tutkia mutta sovittiin että tutkitaan mut ensin. Ikävä sut Silv saada tänne puolelle mutta niinkun jo sanottua, meillä on täällä ihan mahtisporukka joille voi purkaa tuntojaan ja joilta saa vertaistukea :Heartred

Tosiaan ensi viikolla käynti sinne lapsettomuuspolille ja pitäisi varmaan miettiä mitä kaikkea pitää kysellä. Nykyään on niin ahdistavaa kun ei pysty luottamaan täysin että kaikki hoidetaan viimesen päälle. Täytyy itse olla aktiivinen ja tietää mitä tapahtuu.

Jännittää kyllä löytyykö tuloksista mitään ihmeellistä :nailbiting: toisaalta toivon että saisi syyn (jonka voisi hoitaa) mutta toisaalta ahdistuuko siitä lisää vai olisiko sittenkin parempi olla kokonaan tietämätön. Siinäpä vasta kysymys :)

Anskunen: kiitos :) mulla nyt ihan ensin perus terveystarkastus neuvolassa, lähinnä kai verenpainetta painoo jne. Ja jos lääkäri tarvii jotain labrasta niin semmosia. Mies ihan maansa myyny kun ei osannu arvata et tää menee tämmöseks :( mut kumminkin jaksaa mua tukea. Ja parhaani mukaan yritän myös tietty häntä tukea, meinaa vain olla vähän vaikeeta kun päässä pyörii vaan et vika on minussa kun en saa pidettyä mitään sisälläni :( ehkä tää tästä nyt kun saatiin asioita eteenpäin :)

Silv, muistakaa vaan oikeesti puhua tunteistanne toisillenne. Ei kannata pitää mitään negatiivisia tunteita sisällään. Mä tein ite sen virheen sillon toisen km jälkeen etten halunnut puhua kokemuksista ja ajoin miehenkin pois mun luota. Myöhemmin monen riidan jälkeen ymmärsin kuinka paha olla hänenkin oli. Yhden riidan ja muutaman terapiakäynnin jälkeen opin käsittelemään asioita ja ymmärsin että niistä pitää voida puhua. Sen takia kolmas km oli henkisesti helpompi, jos nyt näin voi sanoa. Toivottavasti teillekin vielä pieni suodaan :Heartred

Rosann, hei sinähän voisit aloittaa sen uuden plussapuhurin tässä ketjussa :) tosiaan valkkarin pitäisi vähentyä menkkoja kohti mutta nää kaikkihan on aina hyvin yksilöllisiä.

Mulla on vasta kp 17, dpo 2-3? mutta on kyllä kieltämättä tutulta vaikuttava painontunne alavatsalla, ihan kuin viimeksi syksyllä. Seuraava merkki olisi kiinnittymiskivut, tuntuivat sellaisina repäisyinä kahden päivän ajan. Mutta voipi olla että putoan korkealta ja kovaa… Tosin olen jo mielessäni suunnitellut mitä kaikkea kivaa teen ensi kuussa, jos nyt ei vieläkään tärppää.

Esikoinen: Mulla ainakin tosi pitkään näkyy niitä melkein yhtä vahvoja viivoja. Sitten kun selkeästi alkaa olla jo lähellä ovista (=yhtä vahvat viivat) olen välillä tikuttanut kaksikin kertaa päivässä, koska ovis saattaa muuten mennä ohi.

Mimmu: Meillä kanssa mies oli aluksi vähän epäileväinen clomien suhteen. Mietti kanssa kovasti, että onko ne oikeesti tarpeen/ turvallisia yms. Nyt on kyllä jo tottunut ajatukseen ja erityisesti, kun lueskeltiin netistä positiivisia kokemuksia (joita on paljon!). Mies on jopa innostunut ajatuksesta, että clomit lisäävät hieman kaksosten mahdollisuutta. Sivuvaikutuksista onkin sitten keskusteltu (tosin mulla on kyllä muutenkin kovat mielialanvaihtelut ja muutkin pms-oireet ihan ilman clomejakin) molemmissa kierroissa, joissa clomit olleet käytössä :rolleyes:

Silv :welcome ja pahoittelut tilanteeseen. Mut tää foorumi on voimaannuttava ja täällä on ihania naisia tukemassa :Heartred

Takaisin