Muutama kiireinen päivä takana, oon kyllä käyny lukemassa viestejä, mutten oo ehtiny kirjoittaa.. Ja nyt ei muista, mitä oli mielessä!
Ekaksi voimia kaikille omaan tilanteeseen. Ja uusille tervetuloa surunvalittelujen kera
Jellona, justiin sitä tunteiden ailahteluahan tämä on jatkuvasti. Välillä tuntuu, että mikäs tässä, nautitaan nyt vapaasta elämästä ilman perhettä, että lapsen aika tulee vielä. Ja välillä on niin tyhjä ja epätoivoinen olo eikä jaksa uskoa tulevaisuuteen.
Starling, jos meillä ois normitilanne, ihan varmasti tulis riitaa "pakkoseksistä", oon siitä ihan satavarma. On harmillista, että tähän vaiheeseen hiipii niin usein stressi mukaan.. Toivottavasti pystytte kuitenkin puhumaan asioista rakentavasti :)
Alkuraskauden ultrasta oli puhetta. Varmaan kävisin ultrassa, mutta en ehkä niin aikaisin kuin km-raskaudessa(oli 6+5). Ehkä viikko 8 vois olla sopiva...
Inhottava vieras taas saapunut monelle, tsemppiä uuteen kiertoon. Mullaki menkat menossa, mulla ei oo ikinä alkanu tiputtelulla mutta nytpä alkoi..ensin normiaikataulun mukaan keskiviikkona rupes vuotaan, se oli semmosta ihan niukkaa ja vasta eilen alkoi kunnolla. Ja kivut oli sen mukaiset.
Mulla tuli pari päivää sitten eka ikävä tilanne keskenmenoon liittyen. Olin kampaajalla ja yks kampaaja (ei se mun) kävi kysymässä: Joko sulla on vauva syntynyt?

Minä vaan totesin, että ei se sitten syntynyt tai synny ollenkaan.. Kysyjä oli tietenkin hämillään ja pyysi anteeksi.
Olin hieman ihmeissäni. olin kyllä ehtinyt omalle kampaajalle kertoa, koska kyselin häneltä hiusten värjäyksen turvallisuudesta juuri pari pvää ennen kuin sain tietää keskenmenosta. Joko tuo kollega oli kuullut tai sitten sille oli kerrottu raskaudestani. Joka tapauksessa tilanne oli kumman ristriitainen. Jostain syystä minua lähinnä jotenkin hävetti, että tyhmä olin puhunut asiasta niin aikaisin
Ai niin, se greippi: kumpikohan lie todennäkösempää, että se pitkittää vai lyhentää kiertoa? Uskaltaiskohan kokeilla - tarve ois lyhentää..