Yritystä keskenmenon jälkeen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja j.n
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä en pysty nyt sanoon muuta kuin, että ootte mielessä!

Molemmat miehet kipeenä, pienemmällä eilisestä lähtien kuumetta. Omaa sairastumista odotellessa...

Mä oon pitäny taas vähän etäisyyttä täältä. On niin tylsä vaihe menossa ettei ole edes oikein mitään annettavaa. Oon kyllä silti käynyt teidän juttuja lukemassa :)

Napailen vielä sen verran että ärsyttää kun menkkojen aikaan on oikein kunnon känkkäränkkä kun väkisin kiukuttelee asiasta kun asiasta, varsinkin miehen kanssa.

Täällä odotellaan edelleen ovista saapuvaksi. Niin ärsyttävää odotella. Ei tänäänkään, kp 12.. Nyt kyllä jomottaa oikealta aika lailla, se alko parin päivän tauon jälkeen uudestaan tänään. Mies on kuitenkin nyt sitä mieltä että talletellaan joka päivä niin kauan ennen kun hymynaama tulee ja sen jälkeen samoin. Sehän voi olla että näin vanhemmiten se hedelmällinen aika ei kestä kovin kauan. Jos ei oo enää niin priimaa kamaa niin hyvä että siellä on koko ajan tuoretta tavaraa. . Ilmeisesti noi Clearbluen digitaaliset ovulaatiotestit ovat kuitenkin erittäin luotettavia, sen verran mitä ite googlasin, kukaan ei ole pettynyt, tosin mullahan ei Clearblune digitaalinen raskaustesti näyttänyt plussaa, vaikka plussasin sitten toisella testillä.

Tsempit kaikille ja toivottavasti Mimmu et tuu kipeeksi!

Ehkä mäkin siirryn nyt tänne kun tipuin elokuisista esikoisen odottajista. Eka raskaus meni kesken tammikuussa viikkoja oli 9 kun vuoto alkoi ja ultrassa näkyi tyhjä kohtu. Ehkä kauhein kokemus ikinä kun näki sen ruudun eikä siellä ollut mitään. Oli ehkä tuulimuna mut en ole varma. Ekat kuukautiset loppui just keskenmenon jälkeen. Ensimmäinen raskaus alkoi helposti, jätin pillerit syyskuussa ja marraskuussa olin jo raskaana. Toivottavasti seuraava alkaa yhtä nopeasti ja saan vauvani syliin. :)

Tervetuloa MrsH ja Katina-85! Pahoittelut keskenmenoista. :sad001 Katina, meillä myös alkoi ensimmäinen raskaus nopeasti, mutta nt-ultrassa näkyi säälittävän pieni eloton rakas rääpäle. Toivottavasti teillä tärppää pian uudelleen!

Minniliinille pahoittelut kp 1:stä. Tyhmää! Uudella sisulla kuitenkin uuteen kiertoon, kyllä te oman pikkuisen syliinne saatte vielä!

Sabetille tärppionnea ovikseen! Ja Rosannille oviksen odottamiseen ja talletuksiin! :wink

Jellonalle tsemppiä alakuloisiin fiiliksiin. Välillä mullakin on ollut noita tunteita, että viittiikö sitä edes yrittää, kun parin viikon päästä kuitenkin pettyy. Välillä käy hetkittäin mielessä, että pieni tauko yrittämisestä tekisi varmaan hyvää, mutta sitten se oman lapsen kaipuu tulee niin vahvana, ettei sitä vaan pysty.

Mimmun miehille pikaista paranemista. Ja supervoimia Mimmulle itselleen räkätaudin välttämiseen!

Kiitos kaikille tsempeistä! Tuntuu helpottavalta, että muillakaan tämä yrittäminen ei ole aina pelkkää onnellista auvoa ja intohimoa, vaikka toki toivoisin, että olisi. Harmittaa edelleen tosi paljon oma käytökseni ja sanomiseni, vaikka ollaankin riita jo sovittu.

Olette kaikki mun mielessä!

oikeesti helpotus kuulla että muillakin keskustellaan välillä kiivaasti tuosta yrittämisestä...mä oon aatellu et oon varmaan ainoo tämmönen "kamala akka" joka lähestulkoon pakottaa miehen seksiin kun on sopivat päivät raskautta aatellen ja sitten riidellään jos ei huvita...
nyyh, täällä vaan väkimäärä kasvaa, otan osaa menetyksiinne! toivotaan pikaisia plussia kaikille!!
mä kummastelen täällä kun ei minkään sortin oiretta et ois ovis tuloillaankaan.oisko nyt kp 14,kait.nyt on saanut miehen kuitenkin suostuteltua petihommiin mutta liekö sitten "turhaa" hommaa jos ei tuu ovistakaan.tai sitten en vaan nyt tunne sitä.meillä ei viel ainakaan tikutella, jotenkin vierastan sitä hommaa ja aattelen sen lisäävän vaan stressiä.
mieli alkaa onneks jo olemaan parempi, en enää ihan jatkuvasti mieti miks ja mitä jos juttuja vaikka en voi sanoo hyväksyneeni keskenmenoa mutta sen kanssa pystyy jo elämään ja ajatteleen muutakin.eikä työhönpaluu enää niin pelota.

Tervetuloa joukkoon Katina! Ja pahoittelut menetyksestäsi!!
Ja kiitos kaikille tervetulo toivotuksista <3

Meillä tuo km raskaus alkoi vahingossa, käytettiin siis ehkäsyä (kumia) muuten mut sillon oli mukamas varma päivä.
Vaikka alkoi yllättäen niin tuli masuasukas hyvin rakkaaksi heti <3

Mä täällä kehittelen mielessäni raskausoireita,eilen oli päänsärkyä ja tänään oon palellu ja etonu ja jouduin nukkumaan päikkärit.. Se et näinhän mä voin aina ennen menkkoja ei tietty meinaa mennä pääkoppaan.

Ketkäs kaikki on testausvuorossa?
Täällä kp 23/28-37

Sympatioita niille joilla tää vauvakuumeilu on aiheuttanut riitoja :(
Meillä mä olisin halunnu heti eka menkkojen jälkeen alkaa yrittämään mut mies halus odottaa et voin paremmin henkisesti ja fyysisesti km jälkeen. Oikeassahan hän oli,oli hyvä odottaa nämä muutamat kuukaudet.

Muokattu viimeksi:
Toivottavasti mrsh oireesi olisivat ihan oikeita raskausoireita ja saisit pysyvän plussan testiin :)
Täällä kp 29/30-31.. Ja olen varma että täti kurvaa paikalle pe-la yönä.

Mieshän meni töksäyttämään menkkojen alettua että parempi menkat kun km. Hyväähän se vaan tarkotti mutta silti kyllä suututti. Meinasin nostaa mellakan mutta ajattelin antaa olla. Eipä tää homma miehillekään helppoa ole. Ja kun ne harvoin edes kertovat mitä oikeasti ajattelevat :meh:

Tervetuloa Katina-85 joukkoon ja pahoittelut keskenmenosta :( pikaista plussaa ♡

On. Täti pakkas kimpsunsa ja kampsunsa ja häipy, sais pysyäki pois.. En muistanukaa miten tympeet kunnon menkat on.. seuraavaks sit aletaan ovista metsästää.. Fiilikset on iha pohjamudissa ja masennus meinaa ottaa otetta, lääkityksen saan siihe vasta 12pv.. Kävin tänään ystävän luona jolla on viikon vanha vauva ja hänen isosisko on meidän kummityttö.. en voinu vilkastakaan vauvaa ja piti vain keskittyä kummitytön kans touhuilemaan.. Päässä pyörii vain ajatus että meidän poika oli samankokoinen :( ehkä tää vielä iloks muuttuu ja kirjottelen tänne positiivisemmin..

Tervetuloa Katina ja pahoittelut kokemastasi.

Täällä on tämä päivä menty riitelemättä -JEI :wink. Menkkaärsytykset ovat kyllä olleet valtaisat ja särkyihin ja kramppeihin on ollut nyt pakko ottaa buranaa, kun ei muuten pysty olemaan.

Kiitos Timbe vastauksestasi. Pelottavaa, että jo noin lyhyen ajan sisällä clomien käyttö voi aiheuttaa jotain. Toivottavasti asiat etenevät sinulla parempaan suuntaan. Monihan on plussannut jostain syystä clomien lopetuksen jälkeenkin pian..liekö vielä vaikutusta ollut jäljellä vai mitä.

Onko täällä ketään, kuka olisi kuullut tai itse kokeillut vyöhyketerapiaa. Lueskelin tänään siitä jonkin verran ja houkuttelisi kokeilla, mutta hinnat ovat aika suolaisia n.60e/kerta ja kerran viikossa tai kahdessa olisi ilmeisesti hyvä käydä.

Entä vadelmanlehtitee..onko kukaan sitä kokeillut? Itse kävin tänään ostamassa ja aloin litkiä..ei mitään herkkua, mutta menee kuitenkin. Kävin lisäksi ostamassa uuden pullon vehnänalkioöljyä. Mulla on nyt taas tää vaihe, ku kaikki mahdollinen pitäis kokeilla :rolleyes:. Greipin ajattelin jättää tästä kierrosta pois, kun lueskelin, että joillakin se on pidentänyt kiertoa ja mulla on muutenkin kierrot välillä venyneet ja tämä km:n jälkeinen oli nyt sen 44 päivää (jonka pituus todennäköisesti kuitenkin johtuu ihan km:sta).

Niin...mutta tosiaan..kellä on seuraavaksi jännät päivät? :grin

Kiitos kaikille ja toivotaan että moni plussailee pian. Miten muilla kierto on muuttunut keskenmenon jälkeen? Kun ei tiedä miten kierto on muuttunut vaikee laskee ovulaatiota... Onko joku raskautunut uudelleen keskenmenon jälkeen, kuinkapian? Kauheesti kysymyksiä mielessä. :)

Hermoratahieronnan ite tiiän auttaneen raskautumaan ja yhden tiiän saaneen täyden lapsettomuus tuomion, oli käyny hermoratahieronnassa ja nyt hänellä on kaksoset :) hieronnassa olis hyvä käydä 1x/vk neljä tai viis kertaa.. vyöhyketerapiaki on hyvä mut enemmän oon hermoratahieronnasta kuullu hyvää..

Jeijj, KP1!! :) jopa siteeseen asti tullu aina vähä ja aina pyyhies. vielä vähä rusehtavaa, mutta eiköhän se tästä :) ja huomena kumminkin tipun maan tasalle ja ei vuoda enää.. no luotan että nää on nyt ne menkat :) keskenmeno/tyhjennys kierto oli nyt sit siis 31 päiväinen.

Jellona; Oltiin periaatteessa yrittämättä tuo tyhjennyskierto. Kp20 pupuiltiin ekan kerran ja oviksen olin tuntenut jo sitä ennen. Eli "varmoilla päivillä" mentiin. :) Ja me kyllä ymmärretään sun fiilikset, ei tää vauvan yrittäminen mitään helppoa oo henkisesti. Eikö tämä ole juuri se paikka mihin saa purkaa ihan kaiken sisältään. Vertaistuki se paras tuki ♡

Tervetuloa Katina ja pahoittelut vielä minunkin puolestani.
Hienoa Susanne että menkat alkoivat, niin pääsette uudessa kierrossa yrittämään.
Starling, Jellona, Äiti vaan jne. Tsemppiä näihin parisuhdejuttuihin. Syvällisiä mietitte, olette mielessäni.
Anskunen, tsemppiä kierron tylsään vaiheeseen.

Täällä aamuyöstä hymynaama testiin, eli kp 13! Jippii! Täytyy sanoa että meidänkin välejä alkanut kiristämään tämä ajoitettu seksi. Mies ei ois millään jaksanut heti aamuyöstä, illalla oli vieraita ja tuli nautittua pari lasia viiniä mutta pakko oli pakottaa. Viiva oli vahvempi kuin kontrolliviiva ja kivut tänään olleet ihan kauheet. Mulla ei ole koskaan ollut ennen ( en ainakaan muista) tälläisiä jomotuksia ja paineen tunnetta. Ei ollut särkylääkettä mukana kun olin koko päivän seminaarissa ja sitä oisin tarvinnut. Mutta mielessäni vain hymyilin ja toivon että siellä jotain yrittää tapahtua. Mutta vielä täytyis illalla kellistää mies sänkyyn, en tiedä millä houkuttelisi… Any ideas?

Takaisin