Täytyy yhtyä Starlingin sanoihin: on erittäin ihailtavaa, kuinka jaksat
Anskunen tsempata täällä meitä muita huolimatta omasta pitkästä ja kivisestä tiestä. Tänne on selkeästi päätyneet ne yli-ihmiset, yli-naiset, joilla olisi voimaa vaikka muille jakaa. Halauksia ja jaksamista kaikille omiin tilanteisiin!

.
Toi on kyllä jännä juttu, kuin eri kaupungeissa toimitaan niin eri tavoin: toisessa paikkaa tehdään älytön määrä kaikkia testejä ja sitten vasta pohditaan määrätäänkö lääkkeet (esim. just nuo keltsut), kun taas toisessa paikassa määrätään oireiden perusteella. Itsekin kyllä mieluusti säästäisin aikaa ja pelkkien oireiden perusteella ottaisin kaiken mahdollisen avun vastaan. Toivottavasti
Starling saat pian avun tuohon tuhrutteluun.
Pauveli: toivottavasti saat nyt avun noihin kilppariasioihin. Taidan itsekin pyytää kilpparikokeet. Onko mitään uusia raskausoireita alkanut vielä tulemaan?
Mimmu: noi unet on todellakin joskus niin kusetusta

. Mä näin toissayönä sellaista unta (varmaan sun kylpyläpäivityksistä johtuen

), että olin kylpylässä sellaisissa hemmotteluhoidoissa. Aamulla oli kylläkin poikkeuksellisesti ketutuksen sijaan oikein rentoutunut olo, kun oli koko yön ollut "hoidettavana", että ihan kivahan se oli tuommosta nähdä. Mieleen jäi kuitenkin jotain symboliikkaa tosta unesta: mun käsiä hierottiin ja samalla käskettiin ottaa MOLEMMAT sormukset pois. Mulla oli siis kaksi sormusta, vaikka oikeasti en pidä kihlasormusta, vaan pelkkä vihkiä. Ennen viimeisintä keskenmenoa sanoin miehelle, että saa sitten ostaa mulle ponnistussormuksen ton vihkin viereen, että haluan jokaisesta tulevasta lapsesta ponnistussormuksen ja hän suostui. Viime yönä taas näin sellaista unta, että radiossa soi Sibeliuksen neljästä vuodenajasta yksi biisi ja ystäväni kysyi minulta, mikä tämä niistä on. Vastasin, että "Kevät..kevät on toiveiden toteutumisen aikaa". En ole itse mikään unien tulkitsija koskaan ollut, mutta kyllä sitä joskus miettii, että onko unissa jotain symboliikkaa. Eikös täällä just joku muukin ollut jotain symboliikkaa unissaan nähnyt?
Eli oisko nää unet
Mimmu jotain enteitä
Mulla on nyt muutenkin alkanut selkeästi olemaan päivässä enemmän niitä parempia kuin huonoja hetkiä. Toivottavasti jatkuu fiilikset samanlaisina. Positiivista energiaa roppakaupalla täältä myös muille

.
Vaihdoin vihdoista viimein sen itkevän Minniliinin tuohon toiveikkaaseen Minniliiniin kuvaan. Ei se positiivinen ajattelu ainakaan huonosta voi olla

.
Kirjoittelin aiemmin noista mun ovulaatiotesteistä ja siitä, etten ole ollenkaan varma tuleeko koko ovista edes tässä ekassa kierrossa. Tänään päivällä testasin ja nyt testi näytti selkeesti yhtä vahvaa viivaa kuin kontrolliviiva. Aikamoinen epäuskoinen fiilis: minkäänlaista varmuutta suuntaan jos toiseenkaan ei oo. Jotain pieniä tuntemuksia kohdun seudulla on ollut, mutta välillä on myös munasarjojen kohdalta nippaillut. Kuitenkaan niitä selkeitä ovulaatiokipuja ei ole ollut mitä yleensä aina on, mutta eihän niitä ollut edellisessäkään tärpissä. Voi kuinka toivoisinkaan, että olisi nyt heti tärpännyt, mutta aika epäuskoinen fiilis kyllä on. Kp 30 elellään nyt.