Yritystä keskenmenon jälkeen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja j.n
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Taidan jättää menemättä verikokeisiin. Varmistan asian vielä naistentautien osastolta, kun ei ole päivälleen se kokeen otto. :)

Kp 1. Eipä kierto ainakaan pitkittynyt. Luteaali jäi vain 11 päiväiseksi, osaatteko sanoa onkohan riittävän pitkä kiinnittymiselle ylipäänsä?

Soma mulle oli varattu se hgc mittaus aika, mutta koska olin saanut negan kotitestillä, niin ei tarvinnu mennä. Mutta hyvähän se on soittaa ja tarkistaa :)

Muokattu viimeksi:
Tulkaahan sitten kertoon jälkitarkastuksen kuulumiset tänne! :)

Mulla on toisten menkkojen jälkeen vielä jälkitarkastus ja verikoe, kun oli hcg laskenu hitaasti ja oli vielä edellisessä tarkastuksessa jotain rieppeitä jäljellä.

Onnea Soma menkoista! En tiedä tuleeko jo myöhässä mutta mä sain ohjeeksi tehdä vain raskaustestin kolme viikkoa jälkitarkastuksesta. Mutta menkatkin kerkesi alkaa ennen sitä (ja samana päivänä olin kyllä tehnyt jo negatestinkin), että luulisin tuon verikokeen olevan turha?

Suvetar voimia ikäviin fiiliksiin :( Tuskin se raha gynellä hukkaan menee, saapahan edes jutella asioista ja sekin voi jo helpottaa mieltä. Toivottavasti ei olisi endoa!

Myös starlingille tsemppiä kurjaan fiiliksiin ja tuhruvuotoon! Onko sitä tullut joka kierrossa? Meinaatko kokeilla, saisko kunnalliselta puolelta mitään apua? Mä kävin kunnan lekurilla kun tuhruvuotoa oli tullut yrityksen aloitettua kolmessa kierrossa. Lääkäri oli tosi ihana ja otti asian tosissaan, ultrattiin ja otettiin verikokeita. Mitään ei löytynyt joten meinasi että puoli vuotta katsotaan helpottaako itsestään. No sitten tulikin se plussa ja vuodon loputtua ultrattiin, silloin lääkäri oli sitä mieltä että jos toistuu niin aletaan tutkimaan, muussa tapauksessa voipi kesällä tulla, eli kun on vuosi yritystä täynnä. Tuhru on kuitenkin vähentynyt seitsemästä päivästä kolmeen, ja kaiken lääkkeellisen avun suhteen olen vähän varovainen, kun pelkään että ne sekottaisi kroppaa entisestään. Kun esim. hormoniehkäisy ei ole sopinut minulle ollenkaan :/ Eli katsellaan vielä ja toivotaan parasta..

Sabetti pahoittelut kp 1 :(

Pauveli; Onnittelut plussasta :Heartbigred Tarrasukkia ja vauvaliimaa pienelle :Heartbigred
Mimmu;??
Soma; Onnittelut tädin saapumisesta :)
Sabetti; Pahoittelut pahattaren saapumisesta :sad001

Ja jälkitarkastustahan mulla ei ole ollut. Lääkäri sanoi sairaalassa, kun ennen kotiin lähtöä tutki että kohtu on tyhjä ja muutenkin paikat ok niin ei ole tarvetta. Nyt vaan ootan , että menkat loppuis. ..ja jos kierto pysyy normaalia ,niin tärppipäivät olis lähellä :)

Eipä tää nyt mun maailmaa onneksi musertanut :) Mieskin sanoi, että olisihan se nyt näillä mahkuilla ollut maailman kolmas ihme :) Sitäpaitsi, ihan hyvä kierto vaikka ovis ajoissa tulikin, tuhrut jäi pois ja kaikki tuntui toimivan ok.

Me jatketaan vielä hetki kylpylää :D

Hei ei saa Mimmu tollasia viestejä laitella kun toiset raataa niska limassa töitä :grin kyllä pikku kylpylähemmottelut kelpais. Pahoittelut negasta! Kyllä sulle sen plussan jo sois!

Hetkittäinen epätoivoon valahtaminen.

7 kk tätä samaa rataa menty. Odotettu ovulaatiota, jännitetty kierron lopulla. Petytty. Km jälkeen petytty vielä rankemmin. Huh. Tiedän että ollaan kuljettu vasta todella vähän aikaa tätä polkua, mutta tänään tuli ensikertaa sellainen niin syvä epäusko, että kuinka kauan tämä meiltä vie ja saadaanko koskaan sitä palkintoa. :(

Mun mies on paljon kärsivällisempi, ja ei oikein ymmärrä tätä tuskaa. Kiitos että tänne voi tulla purkamaan ahdistustakin. ♥

Sabetti, mä ymmärrän ton turhautumisen ja tuskan, varmasti moni meistä on tuntenut samoin. Pohjalla käydään, mut sieltä noustaan! Annat vaan aikaa, kyllä se vauva kotiin löytää ♡

sabetti, mä olen myös näiden about neljän vuoden aikana käynyt kaikki tunteet ilon ja masennuksen välillä lävitse. Välillä menee vähän paremmin ja toivo omasta nyytistä on huipussaan mutta toisinaan vajoan niihin pahimpiin epätoivon hetkiin, jolloin miettii että lopettaa koko vauvasta haaveilun vai pitäiskö laittaa suhde poikki kun ei tunnu saavan lasta. Syyttää itseään, syyttää miestään, syyttää työtä ja jopa yläkerran herraa. Mutta kaikki tunteet on sallittuja :) ilman näitä koettelemuksia en olis näin vahva mitä mä olen nyt. Mä luotan siihen että meistä jokainen täällä saa vielä sen oman pikku tuhisijan syliinsä! :Heartred :Heartbigred :Heartred

Takaisin