Rosann mulla kavi juuri niin etta kun km:n jalkeen hommasin kasan ovistikkuja ja sit vihdoin kun se naytti plussaa ensin yhtena, sit toisena, ja viela kolmantenakin paivana, niin lopulta tein r-testin ja sekin naytti plussaa.. eli sen oikean oviksen onnistuin missaamaan, mut raskaus kylla sit nakyi myos ovistestissa.
Tsemppia kaikille, mulla on niin huono omatunto kun luen teidan muiden murheita ja tunnen syyllisyytta siita etta meilla tarppasi heti km:n jalkeen.
Toivoisin niin kovasti kaikille teille myos pikaisia plussia!
Tsemppia kaikille, mulla on niin huono omatunto kun luen teidan muiden murheita ja tunnen syyllisyytta siita etta meilla tarppasi heti km:n jalkeen.
Toivoisin niin kovasti kaikille teille myos pikaisia plussia!

Mut jos nyt lasketaan taaksepain niin hedelmoittyminen olisi ollut noin 7.11. Km oli lokakuussa siten etta varsinainen "kunnon" vuoto alkoi 13.10., sita ennen oli ehka viikon verran pienta tuhrua, ja itse sikiopussi ym. tuli pois 15.10., jonka jalkeen oli ehka viikon verran (en muista ihan tarkasti) jalkivuotoa. Varmaankin 25.11. tuli "ovisplussa", sita ennenhan ne viivat oli olleet haaleampia, mutta tassa oli ne tasavahvat, ja sit pari paivaa myohemmin tajusin tehda sen raskaustestin kun ne ei enaa haalistuneet.. 

.