Yli vuoden vauvaa yrittäneet kuumeilijat

Enni, Kiitos! Joo muistankin sut sieltä :) Se ei ihan hirveen aktiivinen taida enää olla?


Ei ilmeisesti, ja kaikki ihmiset vaihtuneet, joten en kokenut itselleni enää sitä ryhmää. Tuntuu, että kaikissa ryhmissä muut tulee raskaaksi parissa kuukaudessa :banghead: Meillä siis on nyt toisen yritys menossa, ensimmäinen saatiin yk13 luomusti :)
 
Ei ilmeisesti, ja kaikki ihmiset vaihtuneet, joten en kokenut itselleni enää sitä ryhmää. Tuntuu, että kaikissa ryhmissä muut tulee raskaaksi parissa kuukaudessa :banghead: Meillä siis on nyt toisen yritys menossa, ensimmäinen saatiin yk13 luomusti :)

Ymmärrän, samat fiilikset itelläkin. Ootteko nyt kauan kakkosta yrittänyt?

Meillä esikoista tehtiin vuosi, sillon kyllä raskauduin mutta meni aina kesken, esikoinen oli kaksonen mutta toinen meni kesken. Ja nyt tosiaan tuli 5v täyteen kakkosen yritystä ja aika pienet on mahkut luomuplussaan varmaan enää. Rupean selvittelemään omaa terveyttä ja sitten vaan painonpudotus taas käyntiin ja toivotaan parasta :)
 
Ymmärrän, samat fiilikset itelläkin. Ootteko nyt kauan kakkosta yrittänyt?

Meillä esikoista tehtiin vuosi, sillon kyllä raskauduin mutta meni aina kesken, esikoinen oli kaksonen mutta toinen meni kesken. Ja nyt tosiaan tuli 5v täyteen kakkosen yritystä ja aika pienet on mahkut luomuplussaan varmaan enää. Rupean selvittelemään omaa terveyttä ja sitten vaan painonpudotus taas käyntiin ja toivotaan parasta :)

7/18 aloitettiin, mutta yksi km mahtuu tähän reiluun vuoteen. Meitä ei ole siis koskaan ehditty tutkia, eli ei tiedetä mitään syytä miksi aina kestää. Tosin km raskaus tärppäsi yk7 muistaakseni ja olin siitä erittäin innoissani, että kerrankin päästiin vähän helpommalla. Mitään ongelmia kierrossa ei ole jne.
 
Yli vuoden vauvaa yrittäneet kuumeilijat:


NewMoon, ya 12/2010, ivf/icsi 8/2019

Miriam_88, 31v, ensimmäinen toiveissa, ya 3/18

Amalfi, 36v, kolmas toiveissa, ya 01/2018

emily_, 33 v., ensimmäinen toiveissa, ya 10/15

smoothie. 30v., ensimmäinen toiveissa, ya 3/18

Enni, 26 v, toinen toiveissa, ya 7/18

AZ, 29v, kolmas haaveissa (ensimmäinen yhteinen), ya 9/2018


Plussanneet:

DeeDee, 30v, toinen haaveissa, ya 4/18, la 3/20

Amalia84, 35v, ensimmäinen haaveissa ya 3/18, la 3/20
 
Muokattu viimeksi:
En tiedä kuin aktiivinen ryhmä tää on mutta ajattelin tulla tänne myös juttelemaan kun tulee vuosi yrityksen aloituksesta täyteen tässä kuussa ja tänään kp1/36-55.
 
Tervetuloa AZ!

Välillä on aktiivisempi, välillä hiljaisempi ryhmä. Täällä ei mitään uutta.. Viime kuussakin oli täydelliset mahdollisuudet raskauteen, mutta ei tärpännyt taaskaan. Masentaa niin paljon, vaikka miten yrittää ajatella muita asioita.
 
Tervetuloa AZ!

Välillä on aktiivisempi, välillä hiljaisempi ryhmä. Täällä ei mitään uutta.. Viime kuussakin oli täydelliset mahdollisuudet raskauteen, mutta ei tärpännyt taaskaan. Masentaa niin paljon, vaikka miten yrittää ajatella muita asioita.

Sama täällä. Kai voisi laittaa itteni tohon listaan kun jaksan. Tässä kuussa vuosi täynnä. Tuntuu että ois enemmän..

Missä vaiheessa muut ovat? Hoitoja ollut tai tiedossa? Kaippa tässä täytyisi soittaa julkiselle kohta että pääsis edes tutkimuksiin. Itse olen käyttänyt kaksi kiertoa letroja. Yhden teroluteja.
 
Sama täällä. Kai voisi laittaa itteni tohon listaan kun jaksan. Tässä kuussa vuosi täynnä. Tuntuu että ois enemmän..

Missä vaiheessa muut ovat? Hoitoja ollut tai tiedossa? Kaippa tässä täytyisi soittaa julkiselle kohta että pääsis edes tutkimuksiin. Itse olen käyttänyt kaksi kiertoa letroja. Yhden teroluteja.

Mulla ensviikolla se aukiolotutkimus lapsettomuuspolilla ja sit saadaan siellä tietää myös miehen siemennestenäytteen tulokset.
 
Meillä ei mitään tutkimuksia tiedossa eikä mitään apuja käytössä. Kuulemma nuoret ja terveet ihmiset ja aiemmin raskaus alkanut niin ei syytä vielä mihinkään toimiin. Aikaisintaan maaliskuussa 2020 saa soittaa lapsettomuustutkimuksien aloituksesta. Ollan siis aloitettu yritys 7/2018. Minulla ei tietääkseni mitään häiriöitä kierrossa, miksi ei onnistuisi. Ei vaan tule millään. Ahdistaa, kun kaikilla muilla kavereilla on jo toinen tai kolmas lapsi ja itse olen samassa oravanpyörässä kuin aikanaan esikoisen odottamista odottaessa. Eli ei oo ollut minullakaan tänne päivitettävää, kaikki pitäisi olla kunnossa ja yritys kohdillaan. Juuri käytiin yhtä uutta vauvaa katsomassa tällä viikolla, oli sydäntä särkevää, varsinkin oman lapseni puolesta. Jos hän tulee jäämään ilman sisaruksia ja se on minun syyni.
 
Meillä ei mitään tutkimuksia tiedossa eikä mitään apuja käytössä. Kuulemma nuoret ja terveet ihmiset ja aiemmin raskaus alkanut niin ei syytä vielä mihinkään toimiin. Aikaisintaan maaliskuussa 2020 saa soittaa lapsettomuustutkimuksien aloituksesta. Ollan siis aloitettu yritys 7/2018. Minulla ei tietääkseni mitään häiriöitä kierrossa, miksi ei onnistuisi. Ei vaan tule millään. Ahdistaa, kun kaikilla muilla kavereilla on jo toinen tai kolmas lapsi ja itse olen samassa oravanpyörässä kuin aikanaan esikoisen odottamista odottaessa. Eli ei oo ollut minullakaan tänne päivitettävää, kaikki pitäisi olla kunnossa ja yritys kohdillaan. Juuri käytiin yhtä uutta vauvaa katsomassa tällä viikolla, oli sydäntä särkevää, varsinkin oman lapseni puolesta. Jos hän tulee jäämään ilman sisaruksia ja se on minun syyni.

Hmm mä kohta 33v ja yksi raskaus alkanut ja mennyt kesken. Mulla myös reuma. Saas nähdä mitä minulle sanovat. Katson varmaan ens kierron vielä ennen soittoa..
 
Mä luulen et me päästiin tutkimuksiin näin nopeesti koska mulla on kierto niin pitkä ja epäsäännöllinen, kun se vaikeuttaa raskautumista kuitenkin aika paljon. Ja sehän joka soitti sieltä lapsettomuuspolilla niin oli sitä mieltä että luultavasti auttaa kun saadaan lääkkeillä mun kierto tasattua ja ovulaatio aikaseksi.:)

Meillä kummallakin kun kuitenkin on jo kaksi lasta edellisistä suhteista, mutta ensimmäistä yhteistä yritetään nyt.
Jotenki sitä ei vaan odottanut että menis näin kauan tässä yrittämisessä kun kummallakin on jo kuitenkin lapsia. :wideyed:
 
Jep. Minä taas ajattelin, että kun viimeeksi oli vaikeaa ja kesti, tällä kerralla ei voi olla yhtä huono tuuri! Olihan siinä toki matkalla se yksi helpommin tärpännyt joka sitten menikin kesken. Siitä vissiin nyt pitäis sit pystyä iloa repimään.
 
Meillä oli eka inssi tässä kierrossa ja eilen dpo15 tein negan pregcheckillä. Tänään ois pitäny menkkojen alkaa mut luget varmaan nyt siirtää kp1stä, aiemmin alkanu 3 tai 4 päivänä niiden lopetuksesta ja nyt 4 päivää jo viimesestä lugesta. Ärsyttää. Kun nyt kp1 siirtyminen tietty sotkee ens kierron inssisuunnitelmia kun todennäköiset ovispäivät menee viikonlopulle:banghead: tullut taas itkettyä ja masisteltua viikonloppu:sad015
 
Mäkin voisin siirtyä tänne kirjoittelemaan, kun 10.1 tulee vuosi yrittämistä täyteen. Nyt menossa
kp15/28-32. Pari viime kiertoa ollut 25-26 päivää.
 
Liitynpä tännekin taustailemaan. Kolmas on toiveissa ja yritys aloitettu 1/2019. Oon sen verta vanhempi kuin edellisiä odotellessa, että hedelmällisyyden lasku mietityttää... Ehkä pitäis jossain käydä tutkituttamassa, että kaikki on ok?

Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla
 
Takaisin
Top