Yli vuoden vauvaa yrittäneet kuumeilijat

Yli vuoden vauvaa yrittäneet kuumeilijat:


NewMoon, ya 12/2010, ivf/icsi 10-11/2019

Amalfi, 36v, kolmas toiveissa, ya 01/2018

emily_, 33 v., ensimmäinen toiveissa, ya 10/15

smoothie. 30v., ensimmäinen toiveissa, ya 3/18

Enni, 26 v, toinen toiveissa, ya 7/18

AZ, 29v, kolmas haaveissa (ensimmäinen yhteinen), ya 9/2018


Plussanneet:

DeeDee, 30v, toinen haaveissa, ya 4/18, la 3/20

Amalia84, 35v, ensimmäinen haaveissa ya 3/18, la 3/20


Miriam_88, 31v, ensimmäinen toiveissa, ya 3/18, la 7/20
 
Yli vuoden vauvaa yrittäneet kuumeilijat:

Amalfi, 36v, kolmas toiveissa, ya 01/2018

emily_, 33 v., ensimmäinen toiveissa, ya 10/15

smoothie. 30v., ensimmäinen toiveissa, ya 3/18

Enni, 26 v, toinen toiveissa, ya 7/18

AZ, 29v, kolmas haaveissa (ensimmäinen yhteinen), ya 9/2018

Helena80, 39v, neljäs toiveissa, ya 1/19

Plussanneet:

DeeDee, 30v, toinen haaveissa, ya 4/18, la 3/20

Amalia84, 35v, ensimmäinen haaveissa ya 3/18, la 3/20
Miriam_88, 31v, ensimmäinen toiveissa, ya 3/18, la 7/20
[/QUOTE]
 
Tääl on 4v ihan kohta :bag: ollaan oltu pari vuotta hoidoissa, mut edetty niissä hitaasti kun ura vienyt veronsa ja välillä pidetty taukoja. Mut ei taukoja peruspupuilusta, kuten täällä sitä kutsutaan :D se vaan ei oo tuottanut kummosia tuloksia vielä :wacky::grin
 
Ikävää, että muillakin samaa. Mutta kiva, että on kohtalotovereita niin voidaan jakaa ajatuksia. Ite en oo foorumillakaan pystynyt käymään hetkeen, kun kävi rankaksi tää yritys. Joka kuukausi ollaan silti yritetty omin voimin, hoitoihin ei olla vielä päästy. Yritystä tulee kohta kaksi vuotta täyteen ja epätoivo on jo iskenyt. Kaikilla kavereilla/tuttavilla jo useampia lapsia, ketkä ovat itse niin halunneet. Mistähän sais uskoa, että omakin vuoro vielä joskus tulisi. Toiveissa vielä useampia lapsia lisää.
 
Meillä on myös ensimmäinen haaveissa. Olen ollut tämän vajaa kahden vuoden yrityksen aikana kaksi kertaa raskaana, mutta vielä ei ole saatu omaa pientä. Hoidoissa ei mekään vielä olla, mutta ollaan menossa tutkimuksiin keskenmenojen takia.
 
Meillä vähän yli 2v yritystä, ei plussia. Oltiin 2vk päässä punktiosta kun eka ivf-hoito keskeytettiin koronan takia.
Sanoisin samaa kuin Nipanderi et tervetuloa raskaaksi 2019 ryhmään. :) Siellä melko iso osa keskustelijoista jo yli vuoden yrittäneitä.
 
Täällä yritystä takana 1v 3kk. Jatketaan edelleen, vaikka mies syöpähoidoissa ja jokunen aika sitten selvisi, ettei uimareita ole. Syy tuntematon. Toivon mukaan jotain selviää kevään mittaan. Mulla ens kuussa 40v täynnä :sorry: Niin ja neljättä siis yritetään.
 
oon miettinyt, et vaikka pitkään ollaan ekaa yritetty, ollaan jollain tapaa silti onnekkaita. Meil lähipiirissä suuri osa on vielä lapsettomia, vaikka 30v+ ja aika reippaastikin suurin osa. Tämä jotenkin tekee oman lapsettomuuden helpommaksi, kun ei tule fiilis että olisi ainoana ilman. Samoin perheellisten kans helpompaa olla, kun jakaa sen unelman mutta ei ainoana oo ilman omia muksuja.

Ja vaikka se plussattomuus koko aikana tuntuu välillä toivottomalta, olen kiitollinen että olemme toistaiseksi samalla keskenmenoilta välttyneet. Voimia teille joilla niitä takana :Heartpink
 
Meillä vähän yli 2v yritystä, ei plussia. Oltiin 2vk päässä punktiosta kun eka ivf-hoito keskeytettiin koronan takia.
Sanoisin samaa kuin Nipanderi et tervetuloa raskaaksi 2019 ryhmään. :) Siellä melko iso osa keskustelijoista jo yli vuoden yrittäneitä.

Ehkä mäkin tuun Raskaaksi 2019 ryhmään :hilarious: menneisyydestä vauhtia hakemaan :grin
 
Meillä tosiaan se tilanne, ettei lääkärin mukaan uimareita saada enää miehelle lainkaan. Nyt täytyy sopeutua, ettei
vauvoja enää tule. Vaikea paikka.
 
Meillä tosiaan se tilanne, ettei lääkärin mukaan uimareita saada enää miehelle lainkaan. Nyt täytyy sopeutua, ettei
vauvoja enää tule. Vaikea paikka.

En voi muuta kuin pahoitella..En osaa sanoa mitään. Toivotaan että mies paranee muutoin kokonaan :Heartred
 
Meillä on myös ensimmäinen haaveissa. Olen ollut tämän vajaa kahden vuoden yrityksen aikana kaksi kertaa raskaana, mutta vielä ei ole saatu omaa pientä. Hoidoissa ei mekään vielä olla, mutta ollaan menossa tutkimuksiin keskenmenojen takia.
Tsemppiä ja voimia sinne :Heartred Toivottavasti tutkimukset auttaa :)
 
Takaisin
Top