Monet ei varmaan kirjoita mitään, mutta varmasti lueskelevat vinkkejä ja varsinkin esikoista odottavat etsivät tietoa siitä, että mitä on odotettavissa. Mä ainakin heti plussattuani aloin googlettamaan, että missäs vaiheessa sitä sitten mennään. :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Morango, mä roikun vielä Suomen sosiaaliturvassa Eläketurvakeskuksen poikkeusluvalla, joten ehdin saada ainakin äitiyspakkauksen. Seuraavan kerran asiaa tarkastellaan heinäkuussa ja toivon kovasti, että saisin jäädä Suomen systeemiin vielä äitiysloman ajaksi, joka alkaisi elokuussa. Uudessa asuinmaassa jäisin minimiäityispäivärahalle (300 €), mutta Suomessa saisin erilaisen laskusysteemin vuoksi ansiosidonnaista.
Tällä hetkellä näyttää kyllä siltä, että ollaan jäämässä tänne, sillä viihdytään hyvin. Oman alan töitä minulle ei täällä oikein ole, mutta muistot Suomen työelämästä ovat niin raskaita, että mielelläni mietin omaa uraa vähän uudella tavalla. Yritin kyllä opetella sanomaan ei, mutta siitä huolimatta yli neljäsosa palkasta koostui ylitöistä, mikä verotti aika paljon jaksamistani... Nyt kirjoitan väitöskirjaa, mikä on ammatillisestikin ihan mielekästä puuhaa, ja uskon keksiväni jotain järkevää tai mukavaa myös tulevaisuudessa.
Täällä myös 30+ ensimmäistä odottava! Nyt 6+6 ja pikkuhiljaa alkaa aivot tottua ajatukseen..