Minä palaan syyskuisista takaisin tänne. Viikko sitten ultrassa alkio ei kooltaan vastannut viikkoja, hento syke näkyi. Tänään kontrolliultrassa ei kasvua eikä sykettä. Keskeytynyt keskenmenoNyt odotellaan aikaa naistentautien poliklinikalle ensi viikolle.
Oltiin varauduttu huonoihin uutisiin, mutta kyllä tämä satuttaa silti![]()
Pahoittelut ja voimia Dumbo

ja ties vaikka ensi viikolla löytyisi vielä elämää
joko omin voimin tai avustettuna, niin se vaan yleensä on että sinnikkyys palkitaan. Toki epäreilua, että osa joutuu käymään niin kivikkoisen reitin ennen vanhemmaksi tuloa. Meillä ehkäisy jäi 12/19, aktiivisemmin yritystä 4/20 lähtien kun siihen saakka asuttiin eri paikkakunnilla. Keskenmeno 8/20 ja nyt tämä viimeisin. Edellisen puolison kanssa lapsettomuustutkimuksia vuosia sitten, tuloksettomia, mutta hoitoihin ei sillon oltu valmiita. Yksi alkanut raskaus silloin myös lopulta, joka meni myös kesken.
mulla ferrit 20,2 tuossa vuodenvaihteessa, hemoglobiini ollu kokoajan kuiten 125 paikkeilla. Nyt sitten joka toinen aamu herään klo 6 ottaan rautaa, toivottavasti lähtee nousemaan. Mulla edelleen kyydissä tämä tuulimuna, perjantaina lääkäriin ja lääkkeet varmaankin mukaan
että siitäpä sitä sitte starttaillaan uudestaan myös täällä.