Monentena päivänä rupesin testaamaan ja miten pitkä kierto sulla on? Tolla testillä pitäis testata aika aikaisesta vaiheessa, että saa sen 4 päivää. Mä käytin tota testiä 4 kiertoa, ja koskaan ei muuten ollut täysin sama kuvio siinä miten noita vilkkuvia ja täysiä hymyjä tuli, mutta aina se lopulta näytti. Toinen juttu minkä huomasin on että musta se näyttää pysyvän hymynaaman herkemmin kuin jos vertaa viiva testeihin. Käytin siis itseasiassa rinnalla myös liuskatestej, joten tuli jonkun verran kokemusta vertailusta. Kolmanneksi, LH voi käyttäytyä eri kierroissa eri tavoin. Siinä kierrossa missä plussasin, sain pysyvän hymynaaman keskiviikko iltana. Sinä iltana oli myös talletteluja. Jatkoin testausta liuskatesteillä, ja ne näytti o+ myös torstaina ja perjantaina, ja pe aamuna oli itseasiassa kaikkein tummin liuska. Talletteluja vielä sit perjantai-iltana, koska appiksethan ennustaa oviksen seuraavalle päivälle tässä tapauksessa. Seurasin myös lämpöjä, ja niiden perusteella kuitenkin ovis oli silloin perjantaina, että en tiedä olisko se pelkkä keskiviikon tallettelu riittänyt myös.
Eli henkilökohtaisesti suosittelen käyttämään myös liuskatestejä niin kauan että oikeasti näkee sen huipun menneen ohi (koska tuolla digillä ei voi testata uudelleen enää yhden pysyvän naaman jälkeen) ja sit lämpöjen mittausta myös, tosin siitä tietää sitten vasta jälkikäteen, että oli jo. Aikamoista tiedettä tämä voi olla :bag:. Tsemppiä, toivottavasti plussa tulee pian!
Mulla on kierto 28 päivää ja nyt mennään kp 13. Yleensä kun liuskatesteillä oon testaillut, ovis on ollut kp 17-18 eli siksi nytkin aloitin testauksen vasta eilen jolloin digi näytti negatiivista ja tälle päivälle odotin myös negatiivista tai korkeintaan vilkkuvaa naamaa. Lämpöjä en oo mittaillu, täytyy ehkä sekin aloittaa seuraavasta kierrosta.
Ehkä nyt jatkan liuskoilla vielä ja pistän miehen tositoimiin tästä päivästä eteenpäin mutta kyllä tää on tosiaan melkoista tiedettä :banghead:
@jannn okei, täytyypä tutustua noihin pinkkeihin myös!