Yli kolmekymppiset ensimmäistä kuumeilevat

Monentena päivänä rupesin testaamaan ja miten pitkä kierto sulla on? Tolla testillä pitäis testata aika aikaisesta vaiheessa, että saa sen 4 päivää. Mä käytin tota testiä 4 kiertoa, ja koskaan ei muuten ollut täysin sama kuvio siinä miten noita vilkkuvia ja täysiä hymyjä tuli, mutta aina se lopulta näytti. Toinen juttu minkä huomasin on että musta se näyttää pysyvän hymynaaman herkemmin kuin jos vertaa viiva testeihin. Käytin siis itseasiassa rinnalla myös liuskatestej, joten tuli jonkun verran kokemusta vertailusta. Kolmanneksi, LH voi käyttäytyä eri kierroissa eri tavoin. Siinä kierrossa missä plussasin, sain pysyvän hymynaaman keskiviikko iltana. Sinä iltana oli myös talletteluja. Jatkoin testausta liuskatesteillä, ja ne näytti o+ myös torstaina ja perjantaina, ja pe aamuna oli itseasiassa kaikkein tummin liuska. Talletteluja vielä sit perjantai-iltana, koska appiksethan ennustaa oviksen seuraavalle päivälle tässä tapauksessa. Seurasin myös lämpöjä, ja niiden perusteella kuitenkin ovis oli silloin perjantaina, että en tiedä olisko se pelkkä keskiviikon tallettelu riittänyt myös.

Eli henkilökohtaisesti suosittelen käyttämään myös liuskatestejä niin kauan että oikeasti näkee sen huipun menneen ohi (koska tuolla digillä ei voi testata uudelleen enää yhden pysyvän naaman jälkeen) ja sit lämpöjen mittausta myös, tosin siitä tietää sitten vasta jälkikäteen, että oli jo. Aikamoista tiedettä tämä voi olla :bag:. Tsemppiä, toivottavasti plussa tulee pian!

Mulla on kierto 28 päivää ja nyt mennään kp 13. Yleensä kun liuskatesteillä oon testaillut, ovis on ollut kp 17-18 eli siksi nytkin aloitin testauksen vasta eilen jolloin digi näytti negatiivista ja tälle päivälle odotin myös negatiivista tai korkeintaan vilkkuvaa naamaa. Lämpöjä en oo mittaillu, täytyy ehkä sekin aloittaa seuraavasta kierrosta.

Ehkä nyt jatkan liuskoilla vielä ja pistän miehen tositoimiin tästä päivästä eteenpäin :grinmutta kyllä tää on tosiaan melkoista tiedettä :banghead:


@jannn okei, täytyypä tutustua noihin pinkkeihin myös!
 
Mulla on kierto 28 päivää ja nyt mennään kp 13. Yleensä kun liuskatesteillä oon testaillut, ovis on ollut kp 17-18 eli siksi nytkin aloitin testauksen vasta eilen jolloin digi näytti negatiivista ja tälle päivälle odotin myös negatiivista tai korkeintaan vilkkuvaa naamaa. Lämpöjä en oo mittaillu, täytyy ehkä sekin aloittaa seuraavasta kierrosta.

Ehkä nyt jatkan liuskoilla vielä ja pistän miehen tositoimiin tästä päivästä eteenpäin :grinmutta kyllä tää on tosiaan melkoista tiedettä :banghead:


@jannn okei, täytyypä tutustua noihin pinkkeihin myös!

Mulla kierrot 28-30 päivää, ja aloitin cb dual hormonella testaamisen kp 7. Yksi kierto meni niin, että kp 9 aloitti vilkkumisen ja pysyvä hymynaama vasta kp 15. Silloin oli kova stressi päällä, tallettelut epäonnistui ja kierron pituudeksi tuli 30. Seuraavassa kierrossa aloitin taas kp 7, vilkkuva hymy kp 9 ja pysyvä hymy kp 12. Tallettelut kp 12, 13 ja 14 ja plussa. Aloita vain ajoissa! Ensimmäiset testit mittaa ja määrittää estrogeenin yksilöllisen perustason, johon sitten lähdetään vertaamaan. Jos aloittaa liian myöhään ja estrogeeni on jo koholla, se ei tunnista sen nousua enää mutta tunnistaa lh-huipun kyllä.
 
Mulla kierrot 28-30 päivää, ja aloitin cb dual hormonella testaamisen kp 7. Yksi kierto meni niin, että kp 9 aloitti vilkkumisen ja pysyvä hymynaama vasta kp 15. Silloin oli kova stressi päällä, tallettelut epäonnistui ja kierron pituudeksi tuli 30. Seuraavassa kierrossa aloitin taas kp 7, vilkkuva hymy kp 9 ja pysyvä hymy kp 12. Tallettelut kp 12, 13 ja 14 ja plussa. Aloita vain ajoissa! Ensimmäiset testit mittaa ja määrittää estrogeenin yksilöllisen perustason, johon sitten lähdetään vertaamaan. Jos aloittaa liian myöhään ja estrogeeni on jo koholla, se ei tunnista sen nousua enää mutta tunnistaa lh-huipun kyllä.

Okei, kiitos selvennyksestä. Täytyy siis ens kerralla aloittaa vaan aiemmin testaaminen (toivottavasti sitä seuraavaa kertaa ei vaan tulis :biggrin). Tallettelut aloitettu :happy7
 
Nyt kp24 / dpo8 ja aika voimakkaat pms-oireet tässä kierrossa. Siis kiukuttaa, rinnat kivistää mutta vv jatkuu. Saattaa laittaa toi myo inositoli kierroksia myös tässä asiassa. Syön noi nyt kuitenkin loppuun ja sit vaihdan taas pelkän foolihapon, ehkä kokeilen vaikka macaa :wtf:
 
Nyt kp24 / dpo8 ja aika voimakkaat pms-oireet tässä kierrossa. Siis kiukuttaa, rinnat kivistää mutta vv jatkuu. Saattaa laittaa toi myo inositoli kierroksia myös tässä asiassa. Syön noi nyt kuitenkin loppuun ja sit vaihdan taas pelkän foolihapon, ehkä kokeilen vaikka macaa :wtf:

Ite aloitin kans macan vasta. Miehelle kans yritin syöttää, mutta parin päivän jälkeen ei hänelle enää kelvannut :laughing002kuulema maistui liikaa läpi mihin sitä laitoinkin, yleensä jogurtin sekaan.
 
Kp2 - aivan karmeiden kramppien kanssa alkaneet menkat ja väitän, että koskaan ei ole näin paljon turvottanut :hungover:
Plussaa ei tullut tikkuun kertaakaan, mutta silti sellainen olo että jotain tapahtui kun kierto 10pv normaalia pidempi ja nää tuntemukset ja suorat kivut on melkeinpä ennenkuulumatonta omassa historiassa.

Tervetuloa yk4 ja ovulaation metsästys alkakoon!
Olisin kysynyt varmaankin täysin samoja kysymyksiä kuin Ansmuk, joten olipa kiva että asia ollut täällä tapetilla. Viikonloppuna shoppailemaan digitestiä liuskojen rinnalle! :grin

Onko muilla kokemuksia kierrosta jossa olit aivan varma plussasta, muttei siellä mitään ollutkaan? :shifty:
 
Minä palaan syyskuisista takaisin tänne. Viikko sitten ultrassa alkio ei kooltaan vastannut viikkoja, hento syke näkyi. Tänään kontrolliultrassa ei kasvua eikä sykettä. Keskeytynyt keskenmeno :sad001 Nyt odotellaan aikaa naistentautien poliklinikalle ensi viikolle.
Oltiin varauduttu huonoihin uutisiin, mutta kyllä tämä satuttaa silti :sad010
 
Minä palaan syyskuisista takaisin tänne. Viikko sitten ultrassa alkio ei kooltaan vastannut viikkoja, hento syke näkyi. Tänään kontrolliultrassa ei kasvua eikä sykettä. Keskeytynyt keskenmeno :sad001 Nyt odotellaan aikaa naistentautien poliklinikalle ensi viikolle.
Oltiin varauduttu huonoihin uutisiin, mutta kyllä tämä satuttaa silti :sad010
Olen niin pahoillani teidän puolesta :sorry::Heartred
 
Minä palaan syyskuisista takaisin tänne. Viikko sitten ultrassa alkio ei kooltaan vastannut viikkoja, hento syke näkyi. Tänään kontrolliultrassa ei kasvua eikä sykettä. Keskeytynyt keskenmeno :sad001 Nyt odotellaan aikaa naistentautien poliklinikalle ensi viikolle.
Oltiin varauduttu huonoihin uutisiin, mutta kyllä tämä satuttaa silti :sad010

Voi ei, olen pahoillani :Heartpink :sorry: kyllä se sattuu silti..
 
Minä palaan syyskuisista takaisin tänne. Viikko sitten ultrassa alkio ei kooltaan vastannut viikkoja, hento syke näkyi. Tänään kontrolliultrassa ei kasvua eikä sykettä. Keskeytynyt keskenmeno :sad001 Nyt odotellaan aikaa naistentautien poliklinikalle ensi viikolle.
Oltiin varauduttu huonoihin uutisiin, mutta kyllä tämä satuttaa silti :sad010

Voi ei @Dumbo, ei sanat riitä sanomaan miten pahoillani olen teidän puolesta :sad010. Aivan käsittämättömän epäreilua. Paljon voimia asian käsittelyyn! Toivottavasti jälkihoito menee hyvin :Heartbigred
 
Minä palaan syyskuisista takaisin tänne. Viikko sitten ultrassa alkio ei kooltaan vastannut viikkoja, hento syke näkyi. Tänään kontrolliultrassa ei kasvua eikä sykettä. Keskeytynyt keskenmeno :sad001 Nyt odotellaan aikaa naistentautien poliklinikalle ensi viikolle.
Oltiin varauduttu huonoihin uutisiin, mutta kyllä tämä satuttaa silti :sad010

Voi ei, oon pahoillani. Tsemppiä/voimia tulevaan ja asian käsittelyyn :Heartred
 
Minä palaan syyskuisista takaisin tänne. Viikko sitten ultrassa alkio ei kooltaan vastannut viikkoja, hento syke näkyi. Tänään kontrolliultrassa ei kasvua eikä sykettä. Keskeytynyt keskenmeno :sad001 Nyt odotellaan aikaa naistentautien poliklinikalle ensi viikolle.
Oltiin varauduttu huonoihin uutisiin, mutta kyllä tämä satuttaa silti :sad010

Tää on kyllä niin perseestä, ja ennen kaikkea epäreilua!:sad010 oon niin pahoillani teidän puolesta, ei siihen vaan voi varautua vaikka kuinka yrittää olla realistinen:sad001 tsemppiä sinne hirveästi, samassa veneessä valitettavasti ollaan:sad001:Heartred
 
Minä palaan syyskuisista takaisin tänne. Viikko sitten ultrassa alkio ei kooltaan vastannut viikkoja, hento syke näkyi. Tänään kontrolliultrassa ei kasvua eikä sykettä. Keskeytynyt keskenmeno :sad001 Nyt odotellaan aikaa naistentautien poliklinikalle ensi viikolle.
Oltiin varauduttu huonoihin uutisiin, mutta kyllä tämä satuttaa silti :sad010

Onpa kurjia uutisia :sad001 Voimia teille :Heartred
 
On nyt paljon meille yli kolmekymppisille tullut keskenmenoja :sorry: :Heartpink

No niin on :sorry: täytyy jaksaa uskoa että meidän vuoro tulee kyllä!:Heartred kumpa vaan voisi tietää millon, tekis tästä kaikesta vastoinkäymisestä helpompaa sietää..

Teillä @jannn jatkuu nyt yritykset omin voimin ennen seuraavia hoitoja?:love7
 
No niin on :sorry: täytyy jaksaa uskoa että meidän vuoro tulee kyllä!:Heartred kumpa vaan voisi tietää millon, tekis tästä kaikesta vastoinkäymisestä helpompaa sietää..

Teillä @jannn jatkuu nyt yritykset omin voimin ennen seuraavia hoitoja?:love7

Niinpä, saispa tietää milloin :rolleyes: juu varmaan ainakin kolmisen kiertoa ehtii olemaan ennen hoitoja. Nyt jo kp17 keskeytyksestä eikä ovulaatiota näy. Toki tämä kierto voi olla ovuloimaton tai venähtää ties minne.. letrozolet mulla vielä yhteen kiertoon avuksi mutta ei ole ennenkään auttaneet raskautumaan
 
Niinpä, saispa tietää milloin :rolleyes: juu varmaan ainakin kolmisen kiertoa ehtii olemaan ennen hoitoja. Nyt jo kp17 keskeytyksestä eikä ovulaatiota näy. Toki tämä kierto voi olla ovuloimaton tai venähtää ties minne.. letrozolet mulla vielä yhteen kiertoon avuksi mutta ei ole ennenkään auttaneet raskautumaan

Okei, ootko tikuilla koittanu bongata vai vaan ihan oireiden perusteella? Mulla jotenkin turhauttaa tämä odottelu ja tyhjän sikiöpussin kantaminen, kun vuoto ei näytä alkavan. Mieluummin jo pääsis eroon tästä tilanteesta jotta pääsisi joskus jatkamaan yritystä. Toki, pitäähän se varma olla jos edes minimaalinen mahdollisuus on, että siellä elämää jollain ihmeellä olisikin. Pitää vaan toivoa että kierto ja ovulaatio palais pian sitte normaaliksi, täytyy varmaan ehkä tikut ottaa kuitenkin ainaki alkuun takas..
 
Oliko teillä @jannn alkaneita raskauksia omasta takaa kertaakaan, pahoittelut kun en nyt muista? Toivotaan, että ihme kävisi ja tulisikin jo näiden tulevien kuukausien aikana onnistuminen :Heartred
 
Oliko teillä @jannn alkaneita raskauksia omasta takaa kertaakaan, pahoittelut kun en nyt muista? Toivotaan, että ihme kävisi ja tulisikin jo näiden tulevien kuukausien aikana onnistuminen :Heartred

Tikuttelen ja on niissä haalea viiva mutta ei ole lähtenyt tummentumaan..huomenna vielä pc raskaustesti että näkee onko enää yhtään hcg..ovisoireita ei ole mut kai ne voi olla nyt erilaiset, laimeemmat tai vahvemmat kuin ennen?
Yk5 tulin luomusti raskaaksi ja km, siltä 1v8kk niin inssillä raskaaksi. Toivotaan ihmettä tai että ivf auttaisi pian :)
Mäkään en muista sun historiaa, onko ennen ollut raskauksia tai kauanko yritystä takana?:Heartpink ja ties vaikka ensi viikolla löytyisi vielä elämää :rolleyes:
 
Takaisin
Top