Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Outoa kun jotkut ottaa kaksi päivää ekasta pilleristä, minulle ohjeistettiin ottamaan seuraavana aamuna.. eli varmasti saisitte ottaa jo huomenna niin halutessanne
Toivottavasti, mä oon niin paljon lukenut huonoista testeistä nii näin aikasin ei viitsi juhlia mut hyvälle näyttää.Aina mahtuu uusia mukaan, tervetuloa! Toivottavasti tuo olisi nyt lopullinen plussa :)
Tämä on kyllä ihan käsittämätön juttu. Meillä oli @_rosegold in kanssa sama laskettu aika, ja nyt meillä onkin tyhjennys samana päivänä
KiitosToi vuodon alkamisen odottelu on varmasti raskasta. Paljon tsemppiä Dumbo ja Rosegold prosessiin. Toivottavasti kaikki menee mahdollisimman sujuvasti ja kivuttomasti
Clear Blue digiovistesti - mielipiteitä ja vinkkejä kaivataan
Nyt ekaa kertaa kokeilussa ja tää on siis se jossa vaan joko nega tai hymy, ei vilkkuvaa hymynaamaa. Ohjeissa oli, että kannattaa aloittaa testaaminen kp13 kun itsellä normaalisti kierto noin 30pv (viime kierto oli superpitkä 38pv). Aloitin kuitenkin jo kp11, mutta nyt tuntuu että testipuikot loppuu kesken!
Flon mukaan ovis eilen, mutta testin mukaan ei vielä mitään ja viivastakin sen näkee että on tosi haalea testiviivaan verrattuna. Nyt siis kp16/30.
Eipä ole siis ihme että ei ole tärpännyt kun ollaan panostettu tuohon Flon mukaiseen kiertoon ja ovispäivään, sekä sitä ennen ja jälkeen pari päivää
Toisaalta, vasta eka kerta kun tikutan ovista, niin ei ole varmuutta oikein mistään etukäteen. Yk4, on tää saakeli työmaa
Mä odottelen menkkoja/ovulaatiota keskenmenon jäljiltä, ei siis hajuakaan tuleeko ovulaatiota tai milloin menkat alkavat. Nyt on kp30 keskenmenovuodon alkamisesta.
Seuraavaan kiertoon inseminaatio ja huomenna aloitan tyroksiinin eli kilpirauhaslääkkeen
Tsemppiä kaikille omiin vaiheisiin
Saanko Jannn kysyä millaiset kilppariarvot sulla oli? Mulla on tossa viime mittauksessa TSH 2.88 ja nyt tsekataan kontrollissa et jos edelleen yli 2.5 niin sitten pieni lääkitys.
2,57-yli kolme ollut viime vuonna. Varmaan säkin saat sit :)