Yli kolmekymppiset ensimmäistä kuumeilevat

Outoa kun jotkut ottaa kaksi päivää ekasta pilleristä, minulle ohjeistettiin ottamaan seuraavana aamuna..o_O eli varmasti saisitte ottaa jo huomenna niin halutessanne
 
Tämä on kyllä ihan käsittämätön juttu. Meillä oli @_rosegold in kanssa sama laskettu aika, ja nyt meillä onkin tyhjennys samana päivänä :sad010
 
Outoa kun jotkut ottaa kaksi päivää ekasta pilleristä, minulle ohjeistettiin ottamaan seuraavana aamuna..o_O eli varmasti saisitte ottaa jo huomenna niin halutessanne

Jännä tosiaan että käytännöissä on eroja. Aion kuitenkin noudattaa annettuja ohjeita jo senkin takia, että jos tulisikin jotain komplikaatioita, niin ei näytä hyvältä jos on jo ensimmäisten ohjeiden kanssa sooloillut :wideyed:
 
Toi vuodon alkamisen odottelu on varmasti raskasta. Paljon tsemppiä Dumbo ja Rosegold prosessiin. Toivottavasti kaikki menee mahdollisimman sujuvasti ja kivuttomasti :Heartred
 
Moi kaikille!

Oon 31 vuotias ekaa kuumeileva, mitään muuta ei oo ku keskeytetty ja kumi ollut ehkäisynä. Itsellä välillä niin etten ovuloi lainkaan. Nyt kierto ollut 25-35 päivää. Nyt tässä kierrossa dpo10 ja eilen testattu haamu tai aika selkee viiva mut en luota9 vielä kun niin aikaiset päivät ja täällä nähnyt valehaamui nii paljon. Kuva liitteenä.

Eli yli 30 ekaa haaveileva mahtuuko joukkoon? Tää on eka virallinen yk ja ovis bongattu testein ja olojen perusteella kp17 (tuli verilima) ja nyt siis vasta dpo10 ja kp27. Luteaali mulla yleensä se 12 päivää eli ihan hyvä kai.

Jotain häikkää mun kierrossa on, sanovat et ovulaatio kun ei aina tapahdu niin se vaikuttaa tietysti. Myöskään ajoitus ei töiden puolesta ihan nappiin osu mutta kun molemmat ollaan kotona niin vähintään joka kolmas päivä on. Yleensä joka päivä tai joka toinen nyt ku yritys alkoi.

Itel ei oo ku greippimehu ja b vitamiinit ja d ja maca. Miehellä on joku monivitamiini mikä edesauttaa sit hedelmällisyyttä ja staminaa. Miehellä lapsi aiemmasta liitosta ja minulla kkm ja km tausta. Km tuli melkeinpä heti mut kkm vasta rvk17.

Ehkäpä.
 

Liitteet

  • 20210128_121432.jpg
    20210128_121432.jpg
    11.3 KB · Katsottu: 105
Aina mahtuu uusia mukaan, tervetuloa! Toivottavasti tuo olisi nyt lopullinen plussa :)
 
Aina mahtuu uusia mukaan, tervetuloa! Toivottavasti tuo olisi nyt lopullinen plussa :)
Toivottavasti, mä oon niin paljon lukenut huonoista testeistä nii näin aikasin ei viitsi juhlia mut hyvälle näyttää.

Jos ei oo pysyvä niin tiedän et onnistuu raskaus ilmeisesti tai et jotain yrittää tapahtua. Olisipa. Sen verran pitkää oottanut et mies suostuu ja lähinnä muka tjot mut höh heti meni kunnon yrityksen puolelle heh
 
Tämä on kyllä ihan käsittämätön juttu. Meillä oli @_rosegold in kanssa sama laskettu aika, ja nyt meillä onkin tyhjennys samana päivänä :sad010

No niimpä :sad001:sad001

Minä ajattelin mennä kans ohjeiden mukaan, sunnuntaina aamulla sitten ekat tyhjennyslääkkeet. Kai se liittyy jotenkin siihen pehmittymiseen, eikö nää ekat lääkkeet jotain sellasia ollu? Ja kun ei oo mitään vuotoja ollut, niin ehkä odottelen sen kaks päivää. Tosin, voihan se alkaa jo tässä välissäkin jos kroppa onkin jo työstänyt keskenmenon aloitusta. Mulla on kyllä muutamana päivänä ollut menkkamaista kipua..
 
Täällä ikäviä kokemuksia, pahoittelut. Itse olen kkm saanut aikoinaan.

Noh, tänään dpo11 ja tein first response nimisen testin ja vain viivsnpaikka eikä mitään verrattuna tohon minkä laitoin aiemmin joten opin minäkin liian aikaisin testailun huonot puolet.

Tulin myös kunnolla kipeäksi et ainut vapaa vietetään kuumeessa jee.

Mutta kultareunus: vasta yk1 ja nyt on tulossa testei seuraaville kierrolle et tais olla joko susi testi tai sit yritti tapahtua muttei tapahtunut.

Yritän aina löytää jotakin positiivista. Lämpökäyräkin muistuttaa sellaista kuin kuuluu kun kaksi kiertoa harjoittelin ja no, sanotaanko et tais mennä päin pöpelikköä :hilarious:
 
Clear Blue digiovistesti - mielipiteitä ja vinkkejä kaivataan o_O
Nyt ekaa kertaa kokeilussa ja tää on siis se jossa vaan joko nega tai hymy, ei vilkkuvaa hymynaamaa. Ohjeissa oli, että kannattaa aloittaa testaaminen kp13 kun itsellä normaalisti kierto noin 30pv (viime kierto oli superpitkä 38pv). Aloitin kuitenkin jo kp11, mutta nyt tuntuu että testipuikot loppuu kesken! :facepalm:
Flon mukaan ovis eilen, mutta testin mukaan ei vielä mitään ja viivastakin sen näkee että on tosi haalea testiviivaan verrattuna. Nyt siis kp16/30.

Eipä ole siis ihme että ei ole tärpännyt kun ollaan panostettu tuohon Flon mukaiseen kiertoon ja ovispäivään, sekä sitä ennen ja jälkeen pari päivää :joyful:
Toisaalta, vasta eka kerta kun tikutan ovista, niin ei ole varmuutta oikein mistään etukäteen. Yk4, on tää saakeli työmaa :grin
 
Clear Blue digiovistesti - mielipiteitä ja vinkkejä kaivataan o_O
Nyt ekaa kertaa kokeilussa ja tää on siis se jossa vaan joko nega tai hymy, ei vilkkuvaa hymynaamaa. Ohjeissa oli, että kannattaa aloittaa testaaminen kp13 kun itsellä normaalisti kierto noin 30pv (viime kierto oli superpitkä 38pv). Aloitin kuitenkin jo kp11, mutta nyt tuntuu että testipuikot loppuu kesken! :facepalm:
Flon mukaan ovis eilen, mutta testin mukaan ei vielä mitään ja viivastakin sen näkee että on tosi haalea testiviivaan verrattuna. Nyt siis kp16/30.

Eipä ole siis ihme että ei ole tärpännyt kun ollaan panostettu tuohon Flon mukaiseen kiertoon ja ovispäivään, sekä sitä ennen ja jälkeen pari päivää :joyful:
Toisaalta, vasta eka kerta kun tikutan ovista, niin ei ole varmuutta oikein mistään etukäteen. Yk4, on tää saakeli työmaa :grin

Itse olen käyttänyt vain liuskatestejä, mutta vastaan silti, kun ymmärsin tekstistäsi että olet purkanut testin ja saanut viivat näkyville.

Flo taitaa olettaa että luteaalivaihe on 14 päivää. Jos luteaali onkin lyhyempi, niin sehän selviää juuri ovistesteillä :)
Olethan testannut aina suunnilleen samaan aikaan päivästä? Jotkut sanoo, että klo 12-16 olisi otollisin ovistestiaika. Se testiviiva saattaa joko tummua päivä päivältä ollen lopulta tasavahva. Tai sitten se pärähtää tummaksi ihan yllättäen. Voi myös olla ettei ovis vaan jää kiinni, siksi hurjimmat testaa 2x päivässä.
 
Kiitos vastauksista :)

Olinkin jostain aiemmasta keskustelusta lukenut, että digit voi tehdä aamulla ja se onkin ollut itselle helpointa. Ai juku miten paljon itsestään oppii kun alkaa oikein seurailemaan näitä!
Ovulaation olen tuntenut hyvin sen jälkeen kun pillerit jätin pois reilu 5v sitten. En vain koskaan ole lähtenyt sitä kirjaamaan ylös tai edes huomioinut missä kohtaa kiertoa ovistuntemuksia on :bookworm:
Tallettelua siis viikonloppuna tiedossa entistä enemmän! :p

Missä kierron vaiheessa ja tilanteessa muilla mennään?
 
Mä odottelen menkkoja/ovulaatiota keskenmenon jäljiltä, ei siis hajuakaan tuleeko ovulaatiota tai milloin menkat alkavat. Nyt on kp30 keskenmenovuodon alkamisesta.
Seuraavaan kiertoon inseminaatio ja huomenna aloitan tyroksiinin eli kilpirauhaslääkkeen :cheers

Tsemppiä kaikille omiin vaiheisiin :Heartpink
 
Täällä lääkkeellisen tyhjennyksen jäljiltä kp 5:dance008 vuoto alkaa pikkuhiljaa loppumaan.. toivon että tää oli tässä ja kaikki tuli ulos..
 
Mä odottelen menkkoja/ovulaatiota keskenmenon jäljiltä, ei siis hajuakaan tuleeko ovulaatiota tai milloin menkat alkavat. Nyt on kp30 keskenmenovuodon alkamisesta.
Seuraavaan kiertoon inseminaatio ja huomenna aloitan tyroksiinin eli kilpirauhaslääkkeen :cheers

Tsemppiä kaikille omiin vaiheisiin :Heartpink

Saanko Jannn kysyä millaiset kilppariarvot sulla oli? Mulla on tossa viime mittauksessa TSH 2.88 ja nyt tsekataan kontrollissa et jos edelleen yli 2.5 niin sitten pieni lääkitys.
 
2,57-yli kolme ollut viime vuonna. Varmaan säkin saat sit :)

Okei! Se lääkityshän jeesaa tosi nopeesti :thumleft Tää oli eka kerta kun yli 2.5 ja mulle uusi tieto et raskautumista yrittäville lääkitys aloitetaan aina jos ton arvon yli. Ilman muuta alotan tabut jos tosiaan piilevä kilppariongelma, vajiksen oireita mulla ei oikeestaan ole.
 
Takaisin
Top