Yli kolmekymppiset ensimmäistä kuumeilevat

Niin se vaan täälläkin hyvin käyntiin lähtenyt uusi ja parempi vuosi sai varhaisultrassa tylyn käänteen, tyhjä sikiöpussi eikä elämää löytynyt :sad010 mulla oli vielä jotenki tosi varma ja rauhallinen fiilis, vaikka kaks keskenmenoa oliki takana. Miksei tullu mitään tunnetta, että kaikki ei oo hyvin :sad001 raskausoireetki ne vaan jatkuu..
 
Niin se vaan täälläkin hyvin käyntiin lähtenyt uusi ja parempi vuosi sai varhaisultrassa tylyn käänteen, tyhjä sikiöpussi eikä elämää löytynyt :sad010 mulla oli vielä jotenki tosi varma ja rauhallinen fiilis, vaikka kaks keskenmenoa oliki takana. Miksei tullu mitään tunnetta, että kaikki ei oo hyvin :sad001 raskausoireetki ne vaan jatkuu..

Voi helvetti on tää paskaa, pahoittelut :Heartpink mulla oli myös tosi hyvä fiilis ja en meinannut uskoa että sykettä ei enää löytynyt, mut niin vaan otin ekan pillerin suuhun vaikka mielessä oli koko ajan että jos se onkin joku virhe..
Voimia :Heartbigred
 
Voi helvetti on tää paskaa, pahoittelut :Heartpink mulla oli myös tosi hyvä fiilis ja en meinannut uskoa että sykettä ei enää löytynyt, mut niin vaan otin ekan pillerin suuhun vaikka mielessä oli koko ajan että jos se onkin joku virhe..
Voimia :Heartbigred

Samoja ajatuksia pyörittelin siellä lääkärin pöydällä, jos se vaikka olis jotenki voinu jäädä näkemättä siellä varhaisultrassa tai jotain. Erikoislääkärikin siinä kävi konsultoimassa ja pohtivat kohdun olevan jotenki epätavallisessa asennossa (?) tms. Ensimmäinen lääkäri mietti jotain kaksitorvista kohtua, mutta se se ilmeisesti ollutkaan.. Tiistaina kontrolliin, vielä eivät lääkkeitä antaneet mutta eipä tässä kyllä toivoa ole, kun testin tein jo kolme viikkoa sitten :sad001 täyttä paskaahan tämä on, täytyy sanoa. Heti kun uskallat jo vähän asiasta iloita, se viedään pois. Innoissaan muistitikkujen kanssa lompsittiin ultraan aamulla, kun ohjeena oli että videokuvaa voi saada mukaan myös. Ja nyt tilanne on tämä:sad010
 
Samoja ajatuksia pyörittelin siellä lääkärin pöydällä, jos se vaikka olis jotenki voinu jäädä näkemättä siellä varhaisultrassa tai jotain. Erikoislääkärikin siinä kävi konsultoimassa ja pohtivat kohdun olevan jotenki epätavallisessa asennossa (?) tms. Ensimmäinen lääkäri mietti jotain kaksitorvista kohtua, mutta se se ilmeisesti ollutkaan.. Tiistaina kontrolliin, vielä eivät lääkkeitä antaneet mutta eipä tässä kyllä toivoa ole, kun testin tein jo kolme viikkoa sitten :sad001 täyttä paskaahan tämä on, täytyy sanoa. Heti kun uskallat jo vähän asiasta iloita, se viedään pois. Innoissaan muistitikkujen kanssa lompsittiin ultraan aamulla, kun ohjeena oli että videokuvaa voi saada mukaan myös. Ja nyt tilanne on tämä:sad010

Voi ei, pieni toivo kai että olisikin ovulaatio ollut vähän myöhemmin kuin luulit tmv? Mulle sanottiin että raskauspussi ei ollut niin pyöreä kuin pitäisi.. eli millä rv olet nyt?
 
Niin se vaan täälläkin hyvin käyntiin lähtenyt uusi ja parempi vuosi sai varhaisultrassa tylyn käänteen, tyhjä sikiöpussi eikä elämää löytynyt :sad010 mulla oli vielä jotenki tosi varma ja rauhallinen fiilis, vaikka kaks keskenmenoa oliki takana. Miksei tullu mitään tunnetta, että kaikki ei oo hyvin :sad001 raskausoireetki ne vaan jatkuu..

Voi ei! Olen todella pahoillani :sad001 Voimia asian käsittelyyn :Heartred
 
Voi ei, pieni toivo kai että olisikin ovulaatio ollut vähän myöhemmin kuin luulit tmv? Mulle sanottiin että raskauspussi ei ollut niin pyöreä kuin pitäisi.. eli millä rv olet nyt?

Nyt olis ollut 7+1. Tein positiivisen testin 26.12 eli kolme viikkoa sitten, joten käytännössähän se on mahdotonta että olisi sillon näkynyt testissä vielä, jos se näin alussa olisi ettei mitään näy :sad001 ovulaatio mulla jäi huomaamatta siitä kierrosta, mutta tuo testihän vähän antaa suuntaa että olis ollu sillon jo 1-2 viikkoa hedelmöittymisestä..
 
Vähän jäi mietityttään onko kohdun rakenteessa jotain poikkeavaa, kun erikoislääkärikin niin väänteli ja käänteli sitä sauvaa. Mutta, kaipa ne asiat alkavat selkiytyä ensi viikolla. 3D ultraan se taisi minut myös lähettää, kuvaavatko sitä kohdun rakennetta sitte sillä..?
 
Voi ei, pieni toivo kai että olisikin ovulaatio ollut vähän myöhemmin kuin luulit tmv? Mulle sanottiin että raskauspussi ei ollut niin pyöreä kuin pitäisi.. eli millä rv olet nyt?

Niin selviskö sulle mitä se tarkotti ettei ollut niin pyöreä kuin pitäisi?
 
Niin selviskö sulle mitä se tarkotti ettei ollut niin pyöreä kuin pitäisi?

Ei, muuta kuin että kai vaan väärin kehittynyt, oletan että liittyi sairaaseen alkioon..? En tiedä.. luulen että ekassa varhaisultrassa, kun syke näkyi, oli jo jotenkin outo raskausontelo. Ainakin kätilö höpötti että onpas oudon pieni.. jo siitä alhaisesta hcg:stä arvelin huonoa. Kohdusta ei puhunut mitään. Jollain voi olla esim herttamainen kohtu, joka voi altistaa helpommin keskenmenoille.
Kai sulla ainakin muutaman päivän pienempi voisi olla rv, mutta kai siellä pitäisi jotain näkyä, vaikka sykettä ei vielä näkyisikään :sorry: oisko ollut sitten tuulimuna?:oops:
 
Ei, muuta kuin että kai vaan väärin kehittynyt, oletan että liittyi sairaaseen alkioon..? En tiedä.. luulen että ekassa varhaisultrassa, kun syke näkyi, oli jo jotenkin outo raskausontelo. Ainakin kätilö höpötti että onpas oudon pieni.. jo siitä alhaisesta hcg:stä arvelin huonoa. Kohdusta ei puhunut mitään. Jollain voi olla esim herttamainen kohtu, joka voi altistaa helpommin keskenmenoille.
Kai sulla ainakin muutaman päivän pienempi voisi olla rv, mutta kai siellä pitäisi jotain näkyä, vaikka sykettä ei vielä näkyisikään :sorry: oisko ollut sitten tuulimuna?:oops:

Okei :sad001 kyllä tää on niin tähtitiedettä, miljoona asiaa voi mennä vikaan. Tuulimunahan se todennäköisin mun tilanteessa on, ja sitä ne kontroloi sitte tiistaina :oops: ainoa lohtu että sentään asiaa nyt aletaan tutkimaan..
 
Voi ei, onko sulla endometrioosi joka aiheuttaa kipuja? Sori jos kerroit jo että on..en muista :bag:

Ei oo endometrioosia. Noi menkkamaiset juilimiset ja viiltävät kivut tulee just ennen menkkoja ja on pari päivää mut sit menkkojen aikana ei mitään ja menkat tosi niukat ja kestää kaks päivää o_O

@_rosegold voi ei, oon pahoillani! :'(
 
Voi ei @_rosegold, nää lisääntymisasiat osaa olla niin epäreilua! Oikein paljon voimia! :Heartbigred
 
Missäs vaiheessa kiertoa olette menossa? Ite aloitin eilen testaamaan ovista Clear bluen digitaalisella ovistesteillä ja silloin tuli negatiivinen. No, tänään tuli sit pysyvä hymynaama, vaikka testin pitäisi näyttää vilkkuvaa hymynaamaa korkean hedelmällisyyden päiville ja pysyvää hymynaamaa huippuhedelmällisyyden päiville. Eli että näyttäisi vähintään neljä hyvää päivää. Niin tänään tosiaan tuli jo toi pysyvä hymy ja Flon ja aiemman kokemuksen mukaan ovis ois vasta myöhemmin tällä viikolla.

No testasin sit vielä ihan tavallisella ovistestillä ja antoi tälläsen (toivottavasti onnistuin lataamaan kuvan). Onko toi nyt sitten positiivinen? o_O

Eli oon nyt ihan hukassa oviksen metsästyksessä :arghh:
 

Liitteet

  • IMG_20210118_113930_9.jpg
    IMG_20210118_113930_9.jpg
    17.6 KB · Katsottu: 73
Missäs vaiheessa kiertoa olette menossa? Ite aloitin eilen testaamaan ovista Clear bluen digitaalisella ovistesteillä ja silloin tuli negatiivinen. No, tänään tuli sit pysyvä hymynaama, vaikka testin pitäisi näyttää vilkkuvaa hymynaamaa korkean hedelmällisyyden päiville ja pysyvää hymynaamaa huippuhedelmällisyyden päiville. Eli että näyttäisi vähintään neljä hyvää päivää. Niin tänään tosiaan tuli jo toi pysyvä hymy ja Flon ja aiemman kokemuksen mukaan ovis ois vasta myöhemmin tällä viikolla.

No testasin sit vielä ihan tavallisella ovistestillä ja antoi tälläsen (toivottavasti onnistuin lataamaan kuvan). Onko toi nyt sitten positiivinen? o_O

Eli oon nyt ihan hukassa oviksen metsästyksessä :arghh:

Eiköhän se lh sit pompannut nopeesti ylös, tallettelemaan vaan :happy:
 
Viikonloppuna oli pakko pitää taukoa foorumin lukemisesta, kun homma meni siihen pisteeseen, että etsin kaikilla mahdollisilla hakusanoilla myöhään plussanneiden kokemuksia :happy6

@Ansmuk Täällä kp 37/30 ja testannut olen, voin luvata :biggrin nega, nega ja vielä kerran nega..

@_rosegold Voi miten kurja homma, voimia Sinulle! :Heartred
 
Missäs vaiheessa kiertoa olette menossa? Ite aloitin eilen testaamaan ovista Clear bluen digitaalisella ovistesteillä ja silloin tuli negatiivinen. No, tänään tuli sit pysyvä hymynaama, vaikka testin pitäisi näyttää vilkkuvaa hymynaamaa korkean hedelmällisyyden päiville ja pysyvää hymynaamaa huippuhedelmällisyyden päiville. Eli että näyttäisi vähintään neljä hyvää päivää. Niin tänään tosiaan tuli jo toi pysyvä hymy ja Flon ja aiemman kokemuksen mukaan ovis ois vasta myöhemmin tällä viikolla.

No testasin sit vielä ihan tavallisella ovistestillä ja antoi tälläsen (toivottavasti onnistuin lataamaan kuvan). Onko toi nyt sitten positiivinen? o_O

Eli oon nyt ihan hukassa oviksen metsästyksessä :arghh:

Monentena päivänä rupesin testaamaan ja miten pitkä kierto sulla on? Tolla testillä pitäis testata aika aikaisesta vaiheessa, että saa sen 4 päivää. Mä käytin tota testiä 4 kiertoa, ja koskaan ei muuten ollut täysin sama kuvio siinä miten noita vilkkuvia ja täysiä hymyjä tuli, mutta aina se lopulta näytti. Toinen juttu minkä huomasin on että musta se näyttää pysyvän hymynaaman herkemmin kuin jos vertaa viiva testeihin. Käytin siis itseasiassa rinnalla myös liuskatestej, joten tuli jonkun verran kokemusta vertailusta. Kolmanneksi, LH voi käyttäytyä eri kierroissa eri tavoin. Siinä kierrossa missä plussasin, sain pysyvän hymynaaman keskiviikko iltana. Sinä iltana oli myös talletteluja. Jatkoin testausta liuskatesteillä, ja ne näytti o+ myös torstaina ja perjantaina, ja pe aamuna oli itseasiassa kaikkein tummin liuska. Talletteluja vielä sit perjantai-iltana, koska appiksethan ennustaa oviksen seuraavalle päivälle tässä tapauksessa. Seurasin myös lämpöjä, ja niiden perusteella kuitenkin ovis oli silloin perjantaina, että en tiedä olisko se pelkkä keskiviikon tallettelu riittänyt myös.

Eli henkilökohtaisesti suosittelen käyttämään myös liuskatestejä niin kauan että oikeasti näkee sen huipun menneen ohi (koska tuolla digillä ei voi testata uudelleen enää yhden pysyvän naaman jälkeen) ja sit lämpöjen mittausta myös, tosin siitä tietää sitten vasta jälkikäteen, että oli jo. Aikamoista tiedettä tämä voi olla :bag:. Tsemppiä, toivottavasti plussa tulee pian!
 
Mä suosin sitä toista digiä, eli sitä pinkkiä :) ja liuskat myös, sit ku liuska tumma/tummenee ni teen digin
 
Takaisin
Top