Yli kolmekymppiset ensimmäistä kuumeilevat

Kiitos tervetulokomitealle :signs001

Tänään ollut outoja tuntemuksia alavatsassa, lähinnä pieniä muljahduksia ja nippailuja. Väkisinkin alkaa luomaan niistä mielessään alkuraskauden oireita... Eka kierto kun päättyi menkkoihin, oli lähinnä pöllämystynyt olo ja vähän ehkä suretti. Toinen kerta meni myös ilman sen suurempia draamoja tätiä kohtaan, mutta nyt tuntuu että tipun korkeelta jos ne taas alkaa.
Harmittaa ottaa asia näin raskaasti. Kaverit jotka tietää yrityksestä, ovat sanoneet että voi mennä pitkään tai tärpätä heti, mutta ennen kaikkea pitää ottaa rennosti. Miten? :smiley-ashamed004

@Ansmuk I feel you! Meillä on tilanne aiheuttanut ihan suorituspaineita :wink
 
Kiitos tervetulokomitealle :signs001

Tänään ollut outoja tuntemuksia alavatsassa, lähinnä pieniä muljahduksia ja nippailuja. Väkisinkin alkaa luomaan niistä mielessään alkuraskauden oireita... Eka kierto kun päättyi menkkoihin, oli lähinnä pöllämystynyt olo ja vähän ehkä suretti. Toinen kerta meni myös ilman sen suurempia draamoja tätiä kohtaan, mutta nyt tuntuu että tipun korkeelta jos ne taas alkaa.
Harmittaa ottaa asia näin raskaasti. Kaverit jotka tietää yrityksestä, ovat sanoneet että voi mennä pitkään tai tärpätä heti, mutta ennen kaikkea pitää ottaa rennosti. Miten? :smiley-ashamed004

@Ansmuk I feel you! Meillä on tilanne aiheuttanut ihan suorituspaineita :wink

Joo tuo rennosti ottaminen itellä kans välillä vaikeaa, kun koko ajan miettii, tunnustelee, laskeskelee ja suunnittelee. Oon ite just semmonen, että kun aloitan jonku projektin, haluan saattaa sen nopeasti loppuun. Tässä se vaan ei toimi ihan niin :laughing002

Täällä kans suorituspaineita ja asiaa ei paljoa auta, että ite oon koko ajan miehen kimpussa. Tulee semmonen ruinaaja olo :D
Viime kuun yrityksestä jäi hyvä fiilis, kun seksiä oli usein, mutta niin se menkat taas sieltä alkoi :sad001 Nyt menossa kp4 eli nyt sit pitkä odotus edessä seuraavaan ovikseen... Mut uuteen nousuun taas! Uudella innolla eteenpäin! Ei tässä luovuteta :)

@Tyllerö87 Pidä ajantasalla, tuliko täti kylään vai oisko toivoa :love017
 
@Ansmuk Kuulostaa ihan omilta ajatuksilta ja samaistun tuohon ”projektiin” mikä pitää saada suunnitellussa aikataulussa loppuun. Tai tässä tapauksessa alkuun :biggrin

Tuntemukset jatkuu täällä ja eilen illalla puhuin niistä miehelle sekä mahdollisuudesta plussaan. Kysyin jännittääkö ja vastaus oli ”ei niin paljon kun sua” :laughing002
Olen yrittänyt himmailla kaikkea hypetystä ennen plussaa, koska miestä piti suostutella hommaan jonkin aikaa. Taustalla huonot kokemukset aikaisemmasta suhteesta, joten pienin askelin päästy tähän tilanteeseen. Alusta saakka kuitenkin sillä ajatuksella että lapsi(a) saa tulla. Nyt hänkin jo ajattelee arkea vauvan kanssa positiivisin mielin ja heittää vitsiä tulevasta nimestä yms :Heartred

Ollaan oltu 3,5v yhdessä, vuosi sitten kihlat ja nyt tosiaan alettiin tähän hommaan muutama kk sitten. Mies on hyvin perinteinen siinä mielessä että perusarvot on kohdillaan ja voidaan turvata pienelle onnellinen lapsuus. Tämä tarkoittanee kodin ja vanhempien lisäksi sitä, että on rahaa tehdä muutakin kuin käydä lähipuistossa ja lapsi saa kokeilla erilaisia harrastuksia jo pienestä pitäen.
Itse en näe että raha tuo onnea, tästä ollaan vähän väännettykin kun olisin itse aloittanut vauvatalkoot ennen minkään pesämunan säästämistä :smiley-ashamed004

Toivo elää edelleen, ei merkkiäkään menkoista tässä kohtaa. Huomenna aamulla testiä, silloin kp 30 :nailbiting:
Googlasin eilen kaikenmaailman poppakonsteja ja apukeinoja siltä varalta että menkat alkaakin, jotta on plan b valmiina, hah. Päädyin siihen, että ovistikuilla jatketaan ja mahdollisesti testattaisiin miehen tavara. Onko jollain kokemuksia kotitesteistä, jotka mittaavat siittiöiden määrää? :think005
 
@Ansmuk Kuulostaa ihan omilta ajatuksilta ja samaistun tuohon ”projektiin” mikä pitää saada suunnitellussa aikataulussa loppuun. Tai tässä tapauksessa alkuun :biggrin

Tuntemukset jatkuu täällä ja eilen illalla puhuin niistä miehelle sekä mahdollisuudesta plussaan. Kysyin jännittääkö ja vastaus oli ”ei niin paljon kun sua” :laughing002
Olen yrittänyt himmailla kaikkea hypetystä ennen plussaa, koska miestä piti suostutella hommaan jonkin aikaa. Taustalla huonot kokemukset aikaisemmasta suhteesta, joten pienin askelin päästy tähän tilanteeseen. Alusta saakka kuitenkin sillä ajatuksella että lapsi(a) saa tulla. Nyt hänkin jo ajattelee arkea vauvan kanssa positiivisin mielin ja heittää vitsiä tulevasta nimestä yms :Heartred

Ollaan oltu 3,5v yhdessä, vuosi sitten kihlat ja nyt tosiaan alettiin tähän hommaan muutama kk sitten. Mies on hyvin perinteinen siinä mielessä että perusarvot on kohdillaan ja voidaan turvata pienelle onnellinen lapsuus. Tämä tarkoittanee kodin ja vanhempien lisäksi sitä, että on rahaa tehdä muutakin kuin käydä lähipuistossa ja lapsi saa kokeilla erilaisia harrastuksia jo pienestä pitäen.
Itse en näe että raha tuo onnea, tästä ollaan vähän väännettykin kun olisin itse aloittanut vauvatalkoot ennen minkään pesämunan säästämistä :smiley-ashamed004

Toivo elää edelleen, ei merkkiäkään menkoista tässä kohtaa. Huomenna aamulla testiä, silloin kp 30 :nailbiting:
Googlasin eilen kaikenmaailman poppakonsteja ja apukeinoja siltä varalta että menkat alkaakin, jotta on plan b valmiina, hah. Päädyin siihen, että ovistikuilla jatketaan ja mahdollisesti testattaisiin miehen tavara. Onko jollain kokemuksia kotitesteistä, jotka mittaavat siittiöiden määrää? :think005

En pidä kotitestejä luotettavina :/ oikeassa testissä näkee kuitenkin kaiken, määrän ja laadun jne.
 
Täällä taas pienen tauon jälkeen. Ihan ensimmäisenä pahoittelut Jannn menetyksestä, tuli niin surullinen olo itsellekin siitä :Heartred

Plussiakin näytti tulleen kuitenkin, suuret onnittelut niistä! :love7

Suorituspaineet kuulostaa tutulta, ja välillä tuntuu oudolta ja turhauttavalta kun seksi pitäisi aikatauluttaa oviksen mukaan. Varsinkin jos mies ei ole just silloin yhtä innokkaasti lähdössä makuuhuoneeseen. Tässä kierrossa Uuden vuoden vietto vähän sotki aikataulua ja se itsellä latisti tunnelmaa, kun ei saatu talleteltua silloin kun olisin halunnut ja kalenterin mukaan olisi kannattanut... Olin jo ihan varma, että tästä kierrosta ei ainakaan vauvaa tule, mutta nyt koitan jo ajatella positiivisemmin, saatiin siis talleteltua kuitenkin kp9 ja kp12 (10 ja 11 jäi välistä) kun ovis oli oletettavasti kp12.

Olen kyllä miettinyt sitäkin, että kuinka kauan niillä siittiöillä käytännössä kestää saavuttaa munasolu, ja kuinka paljon kauemmin jos ne on testien mukaan hitaita? Ihan on taas pää pyörällä näistä jutuista :woot: Jatkan ihmettelyä vielä viikon, ennen kuin selviää miten tällä kertaa kävi nyt kp20/27 :p
 
Tänne on tullut muitakin uusia, hieno juttu :)Mites Thirtysomethingin haamuilut, onko tilanne selkiytynyt? Ja tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille.

Mekin päästiin tänään taas tositoimiin varhaisen keskenmenon jälkeen, yey! :smiley-bounce012Ihanaa päästä taas kiinni normaaliin. Vaikka yritetäänkin pitää asian kanssa kohtuu matalaa profiilia, ettei tuu liikaa stressiä, niin kyllähän sitä on väkisinkin taas vähän innoissaan :grin En vaan oo ollenkaan kärryillä omasta kierrostani, saapa nähdä millaiseksi muotoutuu kun ekat menkat joskus suvaitsevat saapua.
 
Piinailuviikot käynnissä kp17. Ovis tuli kp15 ja tallettelut oli päivä ja kolme päivää ennen sitä, toivotaan että piuhoissa oli simpat valmiudessa :smiley-angelic001

Tänään vika rautatabu ennen ferritestin vaatimaa taukoa. Siinä samalla sit muut. Vaihdoin muutama viikko sitten folaatin donafertyyn ja olen ehkä huomaavani sivuvaikutuksia... hyperisti energiaa, ei nukuta plus herään aikaisin. Onko muilla myo-inositol vaikuttanut näin? :eek: Ja siis ei ole nyt stressiä tai huolia jotka valvottaisi eikä mulla muutenkaan yöt kärsi moisista.

Kysymykseesi simppojen nopeudesta @Minzku niin aloin itse relaamaan ovispäivän ”tallettelupakosta”. Talletellaan vielä kerran jos on fiiliksiä, jos siis ovis huomattavasti myöhemmin kuin todennettu lh-huippu. Siittiöillä kestää kapasitoitua munanjohtimessa ennen kuin ne on hedelmöityskykyisiä. Esim. nyt oli n.40h talletuksen ja oviksen välillä. On tää kyllä eksaktia hommaa :laughing021
 
Muokattu viimeksi:
Meillä plussakierrossa aikataulut meni niin, että talletteluja oli vain ovisplussapäivänä, eli varmaan dpo -1. Sitä edellisestä kerrasta oli 6 päivää, eli dpo -7.

Täällä ollaan siis edelleen raskaana, kärvistellään vielä pari päivää varhaisultraa odotellen :nailbiting: Toivottavasti kaikki on siellä hyvin!
 
Meillä plussakierrossa aikataulut meni niin, että talletteluja oli vain ovisplussapäivänä, eli varmaan dpo -1. Sitä edellisestä kerrasta oli 6 päivää, eli dpo -7.

Täällä ollaan siis edelleen raskaana, kärvistellään vielä pari päivää varhaisultraa odotellen :nailbiting: Toivottavasti kaikki on siellä hyvin!

Rohkaisevaa! Jospa meilläkin tää -1 ajoitus nyt tärppäisi :woot:

Mukavaa jännitystä varhaisultraan :smiley-angelic003 Saako sinne muuten mennä jo miehen kanssa yhdessä vai onko koronarajoituksia?
 
Täällä tää plussakierto meni niin, etten huomannu koko ovulaatiota vaikka yleensä huomaan herkästi limoista ja aika säännöllisesti ollu siinä kp 14 tienoilla. Ollaan joka kuukausi alotettu n.5pvää ennen ovista ja joka toinen päivä, välillä kahen päivän välein talleteltu, vähän fiiliksen mukaan. Yrittäny jotenki kynsin ja hampain pitää semmosesta "rentoudesta" kiinni, ettei menis ihan vaan yrittämiseksi ja nautinto unohtuu. Mutta eihän se ihan helppoa kyllä ole kun muuta ei pyöri mielessä kun sopiva ajankohta :banghead:


Täällä sama homma Dumbon kans, toistaiseksi vaikuttaa kaikki olevan hyvin. Perjantaina varhaisultra, täällä Oulussa ainakin oli mies tervetullut, jos kumpikin terveenä. Huuh, jännittää niin ja päivät on pitkiä odottaa :hungover: toivottavasti tällä kertaa kaikki olis hyvin ja pieni voimissaan kasvamassa:Heartred
 
Rohkaisevaa! Jospa meilläkin tää -1 ajoitus nyt tärppäisi :woot:

Mukavaa jännitystä varhaisultraan :smiley-angelic003 Saako sinne muuten mennä jo miehen kanssa yhdessä vai onko koronarajoituksia?

Saa onneksi mennä yhdessä. Onhan se tärkeä hetki miehellekin, jos sieltä löytyy sydänäänet :Heartred molemmat pidetään varmasti maskit naamalla.
 
Huhuh, työpäivästä selvitty ja menkat ei vielä ainakaan ilmoittaneet itsestään. Tänään siis kp 30/30 (keskiarvokierto Flon mukaan) ja aamun testi nega. Se oli tosin rfsu ruputesti, joten kauppaan lähden illalla varmempaa hakemaan :nailbiting:
Aamulla tuli töihin mennessä ihan kamala kuvotus ja piti hengitellä todella syvään ennen bussiin nousemista. Mahassa hassua nipistelyä ja ”huimausta”, ihan kun jossain huvipuiston lastenlaitteessa olis :laughing002
Ja hei, ihanaa kuulla plussanneiden fiiliksiä! :love017
 
Miten @jannn olet voinut :smiley-angelic003

Kiitos ihan hyvin :) vuoto alkaa ehkä jo loppumaan ja testissä enää haalea viiva. Toivotaan että tyhjennys onnistui. Kevättä ja uutta yritystä kohti :) ivf sitten kesällä mutta yritetään luomuna sitä ennen :grin
 
Kiitos ihan hyvin :) vuoto alkaa ehkä jo loppumaan ja testissä enää haalea viiva. Toivotaan että tyhjennys onnistui. Kevättä ja uutta yritystä kohti :) ivf sitten kesällä mutta yritetään luomuna sitä ennen :grin

Kiva kuulla, toivotaan että tyhjentyi kunnolla ja pääsette suuntaamaan uutta yritystä kohti! :) nyt kaikki kotikonstit käyttöön ja täältä kaikki sormet ristiin että onnistuisikin luomuna!:cheers
 
Kp 33/30 ja aamun clearblue negatiivinen :shifty:
Flo sanoo että tänään virallisesti myöhässä ekaa päivää ja testannut olen kp 30, 31 ja nyt tänään 33. Meinaa järki mennä kun kuulostelee tuntemuksia ja odottaa alkaako menkat!
Ja mitä rahanhaaskausta noi testit, en testaa ennen sunnuntaita uudestaan (yeah, right) :grin
 
Kp 33/30 ja aamun clearblue negatiivinen :shifty:
Flo sanoo että tänään virallisesti myöhässä ekaa päivää ja testannut olen kp 30, 31 ja nyt tänään 33. Meinaa järki mennä kun kuulostelee tuntemuksia ja odottaa alkaako menkat!
Ja mitä rahanhaaskausta noi testit, en testaa ennen sunnuntaita uudestaan (yeah, right) :grin

Mun taktiikka noiden testien kans oli käyttää eka niitä edullisempia liuskoja joita monta paketissa, ja testata vasta aikasintaan kun on 1-2pvää myöhässä. Ja JOS positiivinen niin vasta sitte siirtyä parempaan, digitaaliseen testiin:grin
 
Kp 33/30 ja aamun clearblue negatiivinen :shifty:
Flo sanoo että tänään virallisesti myöhässä ekaa päivää ja testannut olen kp 30, 31 ja nyt tänään 33. Meinaa järki mennä kun kuulostelee tuntemuksia ja odottaa alkaako menkat!
Ja mitä rahanhaaskausta noi testit, en testaa ennen sunnuntaita uudestaan (yeah, right) :grin

Pidetään peukkuja ettei menkat alkais :happy:
Ootan tota päivää, kun pitää kuulostella alkaako menkat vai ei:laughing002 Ite nimittäin tiiän jo n. 5päivää ennen menkkoja, että ne alkaa. Kauheet kivut jo silloin
 
Pidetään peukkuja ettei menkat alkais :happy:
Ootan tota päivää, kun pitää kuulostella alkaako menkat vai ei:laughing002 Ite nimittäin tiiän jo n. 5päivää ennen menkkoja, että ne alkaa. Kauheet kivut jo silloin

Voi ei, onko sulla endometrioosi joka aiheuttaa kipuja? Sori jos kerroit jo että on..en muista :bag:
 
Takaisin
Top