Minäkin löysin mieheni vasta reilu 2v sitten :) sitä ennen exän kanssa kuvittelen tekeväni lapset, mut sit tulikin ero. Mielummin kyllä nykyisen kanssa olenkin ja teen lapset :) kiitos! Pistelyt alkaa lauantaina saa nähdä kuin käy klinikoiden nyt, kun uusi aalto alkaa..toiv ei mene hoidot taas jäihin!
Tsemppiä oviksen hyödyntämiseen! Mulla mennyt jo suurimmalta osin seksihalut yrittämisen myötä
Joo sanotaan ettei vaihtamalla parane, mut kyllä mulla kans parani aika huikeasti
Mulla on yks toinen lääke joka annostellaan pistämällä, ja kyllä siihen on tottunut :) Jos esim. mahaan ihon alle tarvii saada, se alue on aika tunnoton ja neula pieni ja ohut. Oma lääke on aika paksua mönjää ja sitä on isohko määrä, loppuvaiheessa se aine itsessään alkaa sattua, ei niinkään se neulan pisto alussa. Kuvittelisin että pienet määrät ohuempaa liuosta ei niin satu. Tsemppiä!
Seksihalut on kyllä mutkikas asia. Meillä ei niitä niin ylitsevuotavasti oo ollu muutoinkaan, ja kiire ja stressi vie ne molemmilta, jolloin tyydytään halimaan. Otollisinta aikaa on yhteisten vapaapäivien hitaat aamut No nyt kun pitäis suoriutua usein, tiettyinä päivinä ja myös illalla töiden jälkeen, niin ihan vakavissaan ollaan mietitty muumimukin ottamista avuksi Kai sitä voi joskus päästää itsensä helpolla, nautiskellaan sitten taas paremmalla ajalla.