Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko teillä jokin erityinen syy miksi ette ole herännyt vauva-asioihin aiemmin? Ite en ole koskaan ollut mikään lapsirakas ja elämässä on ollut niin paljon kaikkea muuta että on ollut helpompi edetä ja vetää projektit ilman lapsia. Nyt alkaakin sitten biologinen kello tikittää kilpaa.
Onko teillä jokin erityinen syy miksi ette ole herännyt vauva-asioihin aiemmin? Ite en ole koskaan ollut mikään lapsirakas ja elämässä on ollut niin paljon kaikkea muuta että on ollut helpompi edetä ja vetää projektit ilman lapsia. Nyt alkaakin sitten biologinen kello tikittää kilpaa.
Kiitoksia Toivotaan että hoidot tuottaa tulosta teille! Kyllähän tässä itsekin täytyy alkaa totutella ajatuksiin mahdollisista hoidoista jo etukäteen. Aiemmin olin vähän sitä mieltä, että en taitaisi haluta kovin raskaita hoitoja ainakaan, mutta nyt kun yritys on oikeasti alkanut, kuume vaan voimistuu Ei voi tietää etukäteen, mitä mieltä näistä asioista on kun tilanne tulee eteen. Oon yrittäny korjata sen mihin itse pystyy vaikuttaa, pudotin painoa, otatin laajat verikokeet ja korjasin vitamiinipuutokset jne... Geleet käytössä ja isäntäkin on popsinut vitamiineja jo puoli vuotta Aivan erilainen jännitysmomentti hommassa jo tässä iässä.
Se olis uusi kierto tänään ja tilaukseen lähti kaikenlaista testiroinaa. Jätin kuukausi sitten pillerit pois kesken levyn ja vähän jännitti että mitä tapahtuu. Tyhjennysvuoto tuli parin päivän päästä ja nyt 28 päivää myöhemmin kuukautiset, lupaavasti alkaa ainakin.
Olen pahoillani keskenmenosta ja kaikesta muustakin epäonnesta mitä oot joutunut kohtaamaan Ja sen haluan sanoa heti alkuun, että toisten kuulumiset kiinnostaa mua kyllä, mutta oon sillä lailla vähän huono kyselemään kun se tuntuu vähän utelemiselta ja kun ei tiedä miten arka asia toiselle on. Mutta kerrot sen mitä haluat jos haluat.
Tsemppiä hoitoihin Noaidi ja jannn! Muistan lukeneeni keväällä että korona laittoi monen klinikan keskeyttämään hoidot, mutta nytkö kaikki toimii taas normaalisti?
Dumbo, toisten pitää kypsytellä isoja päätöksiä pitempään. En oikein edes tiedä olisinko ollut valmis aiemmin, koska itsellä oli elämäntilanteet sen verran mahdottomia kolmekymppiseksi asti, etten antanut itselleni lupaa pohtia lapsentekoa enempää. Kun olosuhteet alkoivat järjestyä, ei edelleenkään ollut kunnollista miestä. Surutyötä tuli jo tehtyä, varmaan jään lapsettomaksi. Kuitenkin kun oli edellisen suhteen kauhuista riittävän monta vuotta, päätin vielä yrittää deittailua, ja tapasinkin sielunkumppanin aika pian Sitten vauvakuume ryöpsähti oikein voimalla päälle, mutta ei nyt ihan tuoreeltaan viitsinyt alkaa ehdotella perheenlisäystä
Tsemppiä hoitoihin Noaidi ja jannn! Muistan lukeneeni keväällä että korona laittoi monen klinikan keskeyttämään hoidot, mutta nytkö kaikki toimii taas normaalisti?
Oviksen metsästys alkoi ja nyt kp 9-11 Clearblue dual hormone vilkuttaa hymyä, jotain pitäis siis tapahtua. On vain nuo tallettelut vähän haastavia toteuttaa, kun on iltamenoja ja suorituspaineita ja väsyttää ja ja Tuntee ittensä vielä vanhemmaksi, kun ei tämäkään onnistu enää sormia napauttamalla