Sormet ja varpaat ristissä @jannn:lle, että olisi kotikonstein ja lääkkeiden avulla kuitenkin tärpännyt!
kuuleman perusteella vaikuttaa siltä, että joko sen voi tuntea/huomata jo vaikka kuinka aikaseen, ja toisten mukaan ei tuntunut miltään ennen kuin menkat oli myöhässä, että ota näistä nyt sitten selvää
@Butterflies, mä käytän tavallista digitaalista mittaria (yhden desimaalin tarkkuus); harkitsin uuden ostamista viime kierrossa, mutta sattuneesta syystä täällä ainakin kaikki kohtuu hintaiset kuumemittarit tuntuu olevan myyty loppuun... Olen todennut nyt 1.5 kierron perusteella, että erot eri kierron vaiheissa on niin merkittäviä, että toi kyllä riittää mulle. Mittasin viime kierrossa vielä lämmön kainalosta, nyt siirryin mittaamaan suusta ja vielä sängyssä ollessa. Sinänsä tavalla ei kai ole ihan niin järkyttävän suurta merkitystä, kunhan olis sama aina.
En osaa noihin hoitoasioihin hirveästi kommentoida, itsekin asiaa tällä hetkellä mietiskelen/tutkin. Mun osalta asiaa on nyt ruvettu tutkimaan erinäisin verikokeita, selvitetään lähinnä mikä on hormonitoiminnan tila ja minkälainen munasolureservi on vielä jäljellä. 26.10 on se ultra, jossa toivottavasti selviäisi jos jotain selvää rakenteellista ongelmaa on (myoma tms). 2.11 on ensimmäinen konsultaatiopuhelu hedelmällisyysklinikalle (täällä puhutaan hedelmällisyydestä eikä lapsettomuudesta, huomattavasti positiivisempi olo siitä sanasta kuin lapsettomuudesta), silloin kuulee varmaan tuloksia noista kaikista.
Meille tää perheen perustaminen ei siis ole ollut itsestäänselvyys ja siksi asia jätettiin luonnon päätettäväksi niin pitkäksi aikaa. Nyt kun päätettiin, että ihan tosissaan kuitenkin yritetään vielä, ajatuksissa oli kuitenkin, että jos sitä lasta ei ala kuulua, emme halua syytä selvittää tai hoitoja. Noh, hädin tuskin on mennyt se 6kk, ja syytä jo selvitellään...
Hoidoista mulla on edelleen hyvin ristiriitaiset aatteet. Jos joku lääkkeellinen hoito auttaisi, niin siihen kyllä lähtisin, mutta tällä hetkellä tuntuu siltä, että sitä rankempia hoitoja ei varmaan otettais. Ei siis ole mitään hoitoja vastaan ja tosi kiitollinen että niitä on olemassa, mutta tämä siis aivan omalle kohdalle mietittynä.
Vaikeita, ja hyvin henkilökohtaisia asioita!