Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oliko hinnoissa minkälainen ero suomeen verrattuna ? Parisuhteessa miehen kans olen :)
Moi, liityn joukkoon.
Piinaviikot/-päivät menossa, ensimmäinen inssi oli 15.8. ja nyt sitten oottelen, koska voisin tehdä testiä; testin herkkyys on 10 ja mietin, että odottelen viikonloppuun vielä, ja sit. En ole perehtynyt näihin kaikkiin käytettyihin kirjainyhdistelmiin dpo sun muut, ja täti on karmea sana. :D :D On tää ihme tiedettä koko hässäkkä ainakin palstojen perusteella.
Karmea väsymys on, yleensä en iltaisin aivan niin poikki ole. Ja normaalia herkempi itkukynnys, viikonloppuna perhonen kuoli auton tuulilasiin, meinas tulla itku.Kuuma on monesti vaikka yleensä aina palelen, ja aivastelen. Hiukkasen etoo. Mutta toisaalta voin kuvitellakin, koska raskaustoive on kova, on kuitenkin aika aikaista kai millekään oireille.. Tämä on oma, henk.koht. projektini ilman miestä, takana joitakin vuosia sitten vääriä valintoja ja rankempia juttuja, siksi pelko siitä, ettei karman tai muun takia onnistu, on kova. Ikää 35, että on tässä jo aikakin...
Jokos testailit ? :)
Joo... Negaakin negampi negahan sieltä, ei haamun haamua eikä edes viivan paikkaa, ja tosiaan herkin testi. Menkat pitäs alkaa ens viikon torstaina - joskus ovat olleet päivän-pari myöhässä, kun oon olettanut ja toivonut etteivät ala, joten nyt kun tää pettymys on hoidettu tähän väliin niin saa kai nekin p*rkeleet alkaa sitten ajallaan. Itku silmässä tässä aamupalaa koitan syödä. 
Joo... Negaakin negampi negahan sieltä, ei haamun haamua eikä edes viivan paikkaa, ja tosiaan herkin testi...
Hold ur horses! :) Mulla esikoisesta istahti plussa tikkuun kun menkat oli jo viikon myöhässä. Sitä ennen ei haamun haamua. En nyt sano et se näin menee, mut torstaihin on vielä aikaa :)
Toi oli roskikseen heittämisestä aikas pitkän ajan päästä. Ei näy kuin tietyssä valossa ja ei välttämättä tässä tietokoneillakaan kunnolla. Lienee vaan viivan paikka. Ei ole montaa testiä, eikä herkkiä kuin yks enää, joten oottelen nyt sen muutaman päivän ja ostan sit niitä ns. perustestejä. Tai ehkä jo maanantaina. :bag:Jospa siellä ois aamulla jo haamulainen :)
Montako päivää siitä inssistä nyt oli ?

Tää on kyllä raivostuttavaa. Kuinka kärsimätön voi ihminen olla! 
Etkö voi ostaa netistä? Mä en tykkää ostaa mitään netistä yleensä, mut olihan noi testit nyt melkoisesti halvemmat siel. Jos hymynaamat vilkkuu, niin eikös se tarkoita, että peiton tulisi heilua? Vai missä vaiheessa kiertoa meet...? Ei kai se haittaakaan tee, jos on pitkään hymynaama. Mä en ole koskaan saanut ovistestiin (edes oletettuun ovulaation aikaan) noin(kaan) vahvaa viivaa. Gäääg. Oispa postia...-- katoin et apteekissa maksais melkeen 60e tuo paketti![]()
Joo, noi tilasin netistä, mutta ei varmaan ennätä tulla tähän hätään :/ Sinänsä sama sille ja peittoja heilutellaan joka toinen päivä muutenki, mutta mulla on kontrolli lvo tän kierron lopussa ja sen kannalta ois hyvä tietää saako sitä lopullista plussaa ovistestiin :) Mä en kyllä sun tapauksessa malttais oottaa vaan oisin jo viivana testiä hakemassa :DEtkö voi ostaa netistä? Mä en tykkää ostaa mitään netistä yleensä, mut olihan noi testit nyt melkoisesti halvemmat siel. Jos hymynaamat vilkkuu, niin eikös se tarkoita, että peiton tulisi heilua? Vai missä vaiheessa kiertoa meet...? Ei kai se haittaakaan tee, jos on pitkään hymynaama. Mä en ole koskaan saanut ovistestiin (edes oletettuun ovulaation aikaan) noin(kaan) vahvaa viivaa. Gäääg. Oispa postia...
Mä en kyllä sun tapauksessa malttais oottaa vaan oisin jo viivana testiä hakemassa :D