Yli kolmekymppiset ensimmäistä kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Satsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Uutena täällä vasta tutustumassa foorumin meininkiin. Ikä alkaa kolmosella ja esikoinen olis haaveissa. Löytyykö muita? :)

Minä Täytän kohta 31v ja taustalla yksi alkuraskauden km 5/16 ja ku 4/17 , nyt "täysillä" yrittämistä kolmen kierron verran :/

Joulukuussa jäi ehkäisy pois. Siitä asti yritetty, mutta ihan joka kierrossa en ole ovista bongannut. Muutenkin ollut vähän mitä sattuu kiertoja nyt ehkäisyn lopettamisen jälkeen. Nyt olen alkanut herkuttelemaan (=yäk) vehnänalkioöljyä ja greippimehua. Saa nähdä onko mitään apua ;)

Joo, mulla kans ollu ihan mitä sattuu kiertoja heti kun ollaan alettu tätä yrityshommaa enemmän harrastamaan.. ennen oli kellontarkka kierto 31pv, mutta nyt vaihdellu 28-38pv ja ovulaatiotestit näyttäneet mitä sattuu.. nyt ovulaatio ehkä näinä päivinä ja jännäily taas alkaa :) Viime kierrossa litkin kreippimehu-maca shotteja ja kierto olikin 28pv, nyt olen ollut ihan "luomusti" :D

Mulla oli kans lähes tunnin tarkka kierto 28 pv. ja menkat 4 pv. silloin ehkäisyn kanssa. Nyt on kierto hakenut kovasti paikkaansa. Kahdella edellisellä kerralla menkat kesti vaan 2 päivää ja vuotoa tuli tosi vähän. Nyt viimeisimmässä kierrossa, jossa olen tuota öljyä ja mehua lipittänyt, menkat kestikin sitten 10 päivää. Ekat 6 päivää taas ihmeellistä pientä vuotoa, kuten kahdessa edellisessä kierrossa. Sitten viimeiset 4 päivää ihan normaalia, sellaista mitä ehkäisynkin aikana tuli. Olin ihan että mitähän tää nyt oli. Noh, josko ens kierrossa alkais sit löytää paikkaansa pikku hiljaa :)

Suosittelen kokeilemaan sitä macaa, musta tuntuu, että se yks kuuri jotenki tasoitti omaa hormoonitoimintaa, viime kierrossa ei ollu ollenkaan kuukautiskipujakaan :) Nyt jätin tosin itte sen pois, koska tuli mahakipuja ja ällöä oloa :)

Joo, myydään ruohonjuuressa yms, myydään kapseleina ja jauheena, itse ostin jotakin "vatsa ystävällistä" jauhetta, mutta oli aika työläs käyttää varsinkin kun sekoitin sen aina greippimehuun ja ei oikeen liennu ja sekoittunu siihen :) Ehkä ne kapselit ois kätevämpiä :)

Okka, hyvä tietää :) Kiitti vinkistä! Mihin tuon Macan pitäis vaikuttaa? Ootko kokeillu kuningatarhyytelöä? Olen kuullut, että siitäkin vois olla jotain hyötyä..

Mites pipsu menee? Mä sain napattua oviksen tikuttamalla tässä kierrossa. Jes! Mulla nyt juuri alkoi dpo 4 ja jännäillään miehen kanssa kuinka käy [emoji4]

Muokattu viimeksi:
Ei tainnu tärppiä tulla :( Olin jo niin toiveikas kun meni kaikki oviksen pongailut ja tallettelut nappiin.. harmittaa, mutta ei auta masentua :)

Voi höh, tylsä juttu [emoji52] Paljon tsemppiä ja onnea siis seuraavaan kiertoon, eiks niin? [emoji4] Mä täällä jännäilen, että huomaanko nyt viikonloppuna/alkuviikosta mitään mahdollisia kiinnittymisjomoja. On tää kyl jännää aikaa, kun ei yhtään tiedä miten käy. Tuntuu, että on koko ajan jotenkin tavallista tietoisempi kropastaan. Kirjaan tuntoja ja fiiliksiä ylös Flo-sovellukseen [emoji5]

Toivottavasti siellä joku kyytiläinen tarraa kiinni :) Niin, ens kierto on uus mahdollisuus :) Mullaki tuo flo ollu nyt neljä kiertoa käytössä ja aika hyvin jo ennustaa tärppi päivät :)

Muokattu viimeksi:
Tänään dpo5. Tuntuu jomoja taas ehkä vähän enemmän kuin eilen ja itse asiassa ihan sellainen tosi nopsa vihlaisukin. Tissejäkin aristaa. Hmm, jännääjännää. Olikohan kiinnittyminen vai luulenko vaan?

Kp 1 :banghead::arghh: Ketuttaa kyllä ku pientä oravaa, mutta eikai se auta ku lähteä uuteen kiertoon.. mitäköhän vippaskonsteja sitä vielä koittais :rolleyes:
Toivottavasti kyse ois siellä kiinnittymisestä :)

Voi höh, tylsä homma [emoji58] Mulla on ollut oviksesta alkaen ties mitä oloja, eli toisin sanoen "ihan selviä raskausoireita". Toivottavasti ei tarttis pettyä sitten viikon päästä ja tippua kovaa ja korkeelta. Kyllä mä luulen, että jotain siellä yrittää tapahtua, mutta miten pitkään, onkin toinen juttu. On tää kyl jännää. Onkohan pupuilusta haittaa näin mahdollisen kiinnittymisen kohdilla? Toivottavasti ei [emoji16]

Heh, tuotaki muute joskus tullu googleteltua :D Parasta varmaan vaan yrittää elää normaalia elämää ja yrittää olla stressaamatta :)

Juu, varmaan niin [emoji4] Ootko muuten alkanut yleensä mikä dpo testaamaan mahdollista plussaa? Luin jostain ketjusta, että joku oli onnistunut saamaan haalean plussan jo dpo9 kohdalla. Yksilöllistähän tuo tietty on. Mä ajattelin oottaa vähintään dpo11:sta ennen testaamista. Ja pidemmällekin, jos mitenkään maltan. Tuo dpo11 osuis tässä kierrossa ens perjantaihin. Jänskät paikat siis ens viikonloppuna, ellei täti tule käymään. By the way, mä käytän tätä mobiilisovellusta eniten kirjoittamiseen. Näkyykö mun kännyllä laittamat hymiöt oikein vai tuleeko vaan jotain sotkua? [emoji4][emoji41]

Tässä kierrossa en testannu ollenkaan, en tiiä mistä oikein revin tän kärsivällisyyden :D Tarkotus oli testata jos menkat ei ois nyt alkanu.. Mulla oli ku keväällä ja silloin plussasin vasta dpo 16 vaikka, testejä tein kyllä jo paljo aikaisemmin :) Sinällänsä en tiiä voiko tuota käyttää vertailuna kun ei ollu normaaliraskaus, mut hcg mulla kyllä oli iha hyvin noussu.. että ei kannata huolestua, vaikka dpo 11 ei mitään näkyiskään :)

Takaisin