Yli kolmekymppiset ensimmäistä kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Satsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Juu, toistaiseksi mulla on 3 testiä jäljellä, niin niitähän voi sit parhaaksi katsomallaan tavalla testailla. Vaikka niin, että on pari päivää välissä. Sit JOS tulee plussa ja testit on tehty, niin voi sit uudella vielä varmistaa. Oot kyl tosiaan kärsivällinen. Pisteet sulle siitä [emoji4]

Kyllä vieläki harmittaa ku ei tärpänny, ku tässä kierrossa oli niin vahva fiilis, että nyt kyllä kaikki menee putkeen, mutta onneksi tässä kuussa on gyne aika, missä toivonmukaan saa jonku näkösen suunnitelman miten edetä :) Mulla on siis enää yks munanjohdin ja se tieten huonontaa mahdollisuuksia raskautua.. jännä juttu muuten miten sen maca kuurin jälkeen kuukautiskivut yhä loistaa poissaolollaan :)

Joo, ihan varmasti harmittaa [emoji52] Toivottavasti gyne keksii hyviä ideoita etenemiseen. Jos ei täälläkään pian ala tapahtua toivottua, niin täytyy kyl varaa aika kans gynelle tms. Huippua, ettei oo menkkakipuja. Mulla ne oli tosi pienet kans monta vuotta, kun käytin nuvaringiä. Koskaan ei ollut myöskään oviskipuja renkaan aikana. Menkkakivut on kasvaneet ja oviskivut on ihan uus juttu ollut nyt tän vuoden puolella. Nyt ollut jomoja oviksesta alkaen joka päivä. Välillä enemmän, välillä vähemmän. Tänään ehkä kokonaisuutena jo vähiten.

Lukee :D en tiedä kuinka "päästä tästä eroon" ikää kun on juu yli 30, mutta kierroksessa toinen :)

Luin netistä dpo-keskustelua, missä oli listattu muistiin dpo-oireita sekä plussa että täti-kierroissa. Kovin oli samanoloisia oireita molemmissa. En vielä löytänyt selkeitä eroja niistä, minkä pohjalta vois ennustaa kummasta on kyse. Kaikki omat oireet vaikuttaa samoilta kuin mitä muillakin on ollut. Näistä ei vielä yhtään osaa sanoa mikä on lopputulos. Vähän tuli turhautunut fiilis, kun niin monilla oli vastaavia tuntemuksia ja sit kuitenkin oli tullut täti kylään. Huoh! Kuinkahan monta kiertoa pitää vielä ootella tärppiä? Nyt dpo8 menossa. Viikonvaihdetta ootan, jos pääsis ekan kerran testaamaan silloin.

TK, ymmärsinkö oikein, että sulla on nyt siis kierroksessa toinen mies? Toivottavasti siellä tärppää pian. Plussatuulia [emoji4]

TK, ymmärsinkö oikein, että sulla on nyt siis kierroksessa toinen mies? Toivottavasti siellä tärppää pian. Plussatuulia [emoji4]

Toinen raskaus :) sama mies. Tää ryhmä on elänyt aika kauan, me kun hakeuduttiin hoitoihin 2013 ja viimeisiä viedään siitä taipaleesta. Pikkukakkosen la on joulukuun alussa.

Piti oikein tarkistaa; eka postaus tähän ketjuun kesäkuussa 2014. Sieltä siis olen roikkunut matkassa kun en tosiaan tiedä kuinka tästä ns päästä eroon. :)

TK: Ok, käsitin siis vahingossa väärin. Mitäpä sitä hyvää vaihtamaan? :D

Täällä menossa tänään dpo9. En malttanut odottaa (ylläri? :D), vaan tein tänään ekan testin tässä kierrossa. Sen verran on ollut vaikka ja mitä oireita. Ei niin mitään näkynyt, ei edes viivan paikkaa. Eikä kyl ihme, kun niin hätäinen olin. Noh, jos viikonloppuna koittais sit uudestaan, ellei täti tule moikkaamaan. Oon ollut tällä viikolla tosi väsy, viikon sisällä pää on ollut kipeä viis kertaa :( Tänään melkein koko päivän enemmän ja vähemmän. Ärsyä. Oviksesta alkaen masujomoja, tänään ehkä kuitenkin vähiten tähän mennessä. Posket on alkaneet viime päivinä kuumottaa ja välillä on vilukin. Semmosta täällä.

• Tykkään
Reaktiot: TK
Nyt on vähän "lomaa" tästä yrittämisestä, tylsä vaihe kierrossa :D Sen verran ollaan menty eteenpäin tässä yrittämisessä, että mies kävi tutkituttamassa simppansa ja tulos oli aivan priimaa.. eli siitä ei ainakaan pitäis olla kiinni :) Toki vähän harmittaa, että mahd. vika onki sitte mussa, mutta täytyy ajatella niin, että mahd. hoidot on helpompi toteuttaa kun vika on vaan toisessa eikä molemmissa :) Tsemppiä testailuun :)

Oi, tuohan oli hyvä ja helpottava tulos :) Onnea!

Täällä tänään dpo13 ja nyt ekan kerran ihan pieni veriviiru paperiin. Hmm, jokohan se täti siis kurvaa paikalle? Flo-sovelluksen mukaan pitäis huomenna alkaa. Oliko niin, että pientä tuhrua voi tulla ja silti plussata myöhemmin vai onko tuo heti merkki saapuvasta tädistä? Viimeksi perjantaina tein r-testin, silloin nega. Ajattelin huomenna kokeilla, ellei nyt tänään selvästi hanat aukea. Huoh!

Moi, liityn joukkoon.

Piinaviikot/-päivät menossa, ensimmäinen inssi oli 15.8. ja nyt sitten oottelen, koska voisin tehdä testiä; testin herkkyys on 10 ja mietin, että odottelen viikonloppuun vielä, ja sit. En ole perehtynyt näihin kaikkiin käytettyihin kirjainyhdistelmiin dpo sun muut, ja täti on karmea sana. :D :D On tää ihme tiedettä koko hässäkkä ainakin palstojen perusteella.

Karmea väsymys on, yleensä en iltaisin aivan niin poikki ole. Ja normaalia herkempi itkukynnys, viikonloppuna perhonen kuoli auton tuulilasiin, meinas tulla itku. :P Kuuma on monesti vaikka yleensä aina palelen, ja aivastelen. Hiukkasen etoo. Mutta toisaalta voin kuvitellakin, koska raskaustoive on kova, on kuitenkin aika aikaista kai millekään oireille.. Tämä on oma, henk.koht. projektini ilman miestä, takana joitakin vuosia sitten vääriä valintoja ja rankempia juttuja, siksi pelko siitä, ettei karman tai muun takia onnistu, on kova. Ikää 35, että on tässä jo aikakin...

Moi, liityn joukkoon.

En ole perehtynyt näihin kaikkiin käytettyihin kirjainyhdistelmiin dpo sun muut, ja täti on karmea sana. :D :D On tää ihme tiedettä koko hässäkkä ainakin palstojen perusteella.

Ikää 35, että on tässä jo aikakin...

Tervetuloa mukaan :) Täällä ikätoveri, joka pyörinyt nyt noin kuukauden verran foorumilla ihmettelemässä. Mä olin kans alkuun ihan pihalla noista kirjainlyhenteistä ettei tosikaan. Nyt jo suhteellisen sujuvasti pystyn lukemaan tekstejä :D Koko ajan oppii lisää.

dpo = day past ovulation, eli oviksen jälkeiset päivät. dpo0 on ovispäivä, dpo1 sitä seuraava päivä jne. Milloin sait tikutettua oviksen? Eli mikä dpo-päivä on nyt menossa? Mulla on menossa jo dpo16. Täti on vissiin matkalla jo mutta vielä ei ole perille asti kurvannut. Eilen viimeksi r-testissä nega.

Tuntuu tosiaan kyllä niin tieteeltä tää raskautuminen. Aikoinaan koulussa ym. jäi fiilis et jos suunnilleen koskee poitsuun tulee heti raskaaksi tai saa vähintään 5 tautia. Pelon kautta käsiteltiin asiat. Nyt kun oikeesti olis haaveena oma nyytti joutuukin kokeileen vaikka mitä vippaskonsteja. Huoh.

Tervetuloa mukaan :) Täällä ikätoveri, joka pyörinyt nyt noin kuukauden verran foorumilla ihmettelemässä. Mä olin kans alkuun ihan pihalla noista kirjainlyhenteistä ettei tosikaan. Nyt jo suhteellisen sujuvasti pystyn lukemaan tekstejä :D Koko ajan oppii lisää.

dpo = day past ovulation, eli oviksen jälkeiset päivät. dpo0 on ovispäivä, dpo1 sitä seuraava päivä jne. Milloin sait tikutettua oviksen? Eli mikä dpo-päivä on nyt menossa? Mulla on menossa jo dpo16. Täti on vissiin matkalla jo mutta vielä ei ole perille asti kurvannut. Eilen viimeksi r-testissä nega.

Tuntuu tosiaan kyllä niin tieteeltä tää raskautuminen. Aikoinaan koulussa ym. jäi fiilis et jos suunnilleen koskee poitsuun tulee heti raskaaksi tai saa vähintään 5 tautia. Pelon kautta käsiteltiin asiat. Nyt kun oikeesti olis haaveena oma nyytti joutuukin kokeileen vaikka mitä vippaskonsteja. Huoh.

Kiitti. Ööö mä en tikuttanut vaan pistoksen avulla ilmeisesti se ovis saatu aikaan? Edeltävänä päivänä 14.8. pistettiin ja sit seuraavana päivänä inseminaatio. Oisko se nyt sit dpo 8 tai 9. En suostu käyttämään täti-sanaa, yök. Täl hetkellä v*tuttaa, itkettää, väsyttää ja räyh. Että joo. On kyllä ihme veivaamista mut eniten v*tuttaa tää odottelu et voi tehdä testin.

Joo, mäki vihaan täti sanaa :D Oliko tää RanaRidiBunda sun eka inssi ? Mulla oli tänään gyne, mistä en tullu kyllä yhtään viisaammaksi. Nyt kp11 ja vielä ei näkyny kummalta puolelta/tai tuleeko ovulaatiota lainkaan.. Nyt pitää tikuttaa ovista ja ens kierron alussa kilpirauhaskokeet ja sit katotaan tilannetta uudelleen.. Ahistaa tämä epätietoisuus, haluaisin selvyyden tapahtuuko tuolla toisessa munasarjassa mitään, koska toinen munanjohdin on pois pelistä. Gyneki sano, että vaikka kaikki ois täydellisesti raskautumisessa voi mennä aikaa.. Huoh, ei oo malttamattoman ihmisen laji tämä :/

Joo, mäki vihaan täti sanaa :D Oliko tää RanaRidiBunda sun eka inssi ? Mulla oli tänään gyne, mistä en tullu kyllä yhtään viisaammaksi. Nyt kp11 ja vielä ei näkyny kummalta puolelta/tai tuleeko ovulaatiota lainkaan.. Nyt pitää tikuttaa ovista ja ens kierron alussa kilpirauhaskokeet ja sit katotaan tilannetta uudelleen.. Ahistaa tämä epätietoisuus, haluaisin selvyyden tapahtuuko tuolla toisessa munasarjassa mitään, koska toinen munanjohdin on pois pelistä. Gyneki sano, että vaikka kaikki ois täydellisesti raskautumisessa voi mennä aikaa.. Huoh, ei oo malttamattoman ihmisen laji tämä :/

Morooo.. Joo, oli eka inssi, tosiaan kävin Virossa, siellä annettiin onnistumisprossaksi 50. Et hiukan kovempi kuin täällä.... Mulla kans kilpparin vajari, arvot testattu siinä pari viikkoa ennen inseminaatiota ja olivat ok. Ootteko Pipsu ja Miss_Butterfly parisuhteessa vai yksin? Mä kirjoitin tuosta Viron-klinikan kokemuksesta Inseminaatio 2017-sivulle, oli kyllä tosi hyvä kokemus kaikin puolin. Ja tosiaan, malttamattomuus ei sovi nyt tähän ollenkaan, mutta minkäs teet.

Kyllä mä tikutin just päivää ennen Viroon menemistä ja sitä pistosta, oli haalea viiva eli nega, mutta se hormonipistos kuulemma tekee sen että ovis on parin päivän sisään. Saapi nyt nähdä miten on käynyt. Jos pitää mennä toisen kerran, niin onneksi se on vähä halvempaa.

Takaisin