Moi taas, täällä eletään samoissa lukemissa kuin pari muutakin eli kp3. Ei tullut siis tulosta foorumitauon aikana enkä tiedä minkä verran sain ajatuksia muualle. Kyllä tätä lapsiasiaa miettii vaikka kuinka yrittäisi muuta.
Suvetar, hienoa että tuli klinikka-aika ja melko piankin, kiva kun asiat etenee jo ennen joulua.
Ovulaatiolimoista, luin jostain että siinä eggwhite-limassa siittiöt elää parhaiten, mutta jos on mahdollisuus talletella useammin niin tuskin se on ratkaiseva tekijä.
Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta.
Mollukka, voimia rankkojen ajatusten kanssa. Toivottavasti pystytte keskustelemaan miehesi kanssa, lapsettomuus tuo kyllä kamalaa painetta parisuhteeseen.
kyseli aiemmin alkoholinkäytöstä. Yrityksen alkupuolella olin tiukempi ovulaation jälkeen, mutta nyt kun on vuosi kohta täynnä niin en ole jaksanut välittää. En tosin muutenkaan juo hirveän paljon kerralla; vain kerran elämässäni olen kokenut krapulan. Yleensä jos juon menee 1-3 drinkkiä illassa, enkä välttämättä juo joka viikko. Kunnon humalaa en kyllä haluaisi oviksen jälkeen hankkia, mutta en usko että kohtuukäytöllä on merkitystä.
Mullakin on muuten nyt letrojen myötä vaihdellut kovasti rintojen arkuus eri kierroissa. Ennen oli vain nännit arat pari päivää ennen menkkoja; nyt saattaa olla rinta arka viikko oviksen jälkeen, tai vasta pari päivää ennen menkkoja, tai sitten ei ollenkaan. Ota tuosta nyt selvä.
Dolcetti sulla kuulostaa kyllä kivalta klinikkakäynnit, meillä on puhe pysynyt vaan asiassa.
Mutta sullahan on varsin jännät paikat, jos kerran limakalvokin oli normaalia parempi ja ultrassa näkyi hieno folli! Jännityksellä odotan sun testiä.
Kyselit puolison suhtautumisesta. Meillä ollaan koko ajan oltu samoilla linjoilla hoitojen suhteen, että kokeillaan myös IVF jos muuten ei näytä tärppäävän.
Arwen, tervetuloa ja tärppionnea teille! Oon välillä käynyt lueskelemassa myös Esikoinen toiveissa -ketjua ja oon ihastellut sun nimimerkkiä, itsekin fantasian ystävänä. :)
Onnea ovisplussasta, toivottavasti pääsitte puuhastelemaan.
Rinttis, varmasti hankalaa kun tietää että miehen puolesta lapsenteon pitäisi onnistua, mutta eihän se oma vika ole jos ei tärppää. Sitä tekee minkä voi ja toivoo parasta.
Pahoittelut sullekin uudesta kierrosta.
Omppulainen, pahoittelut ovuloimattomasta kierrosta, mutta onneksi ei kierto venynyt sen enempää niin pääsette yrittämään uudestaan. Onko sulla jotain lääkkeitä mukana tässä kierrossa?
Viime menkat oli tosiaan oudon niukat, mutta nyt on tavaraa tullut senkin edestä eli nyt ei ole mitään epäilyksiä valekuukautisista.
Meillä on tänään lahjasoluneuvonta psykologin kanssa, kun hän halusikin tavata minut, puolisoni ja luovuttajan samaan aikaan. Luovuttaja tosin tulee psykologin pyynnöstä vain piipahtamaan käynnin loppupuolella, joten toivon ettei minun ja vaimoni tarvitse mennä toista kertaa. Parikäynti kuitenkin maksaa 160€, ja kun normaalisti pitää psykologin luona käydä vain kerran, tuntuisi se kyllä rahastukselta. Ymmärrän että lahjasoluja käyttävien kanssa pitää jutella, mutta olisihan meillä ollut 11 kiertoa aikaa raskautua myös ilman mitään psykologikäyntejä. Olemme jutelleet keskenämme useamman kerran, pitkään ja hartaasti.
Klinikan toiminta ärsyttää tässä kyllä suuresti: lääkäri väitti kahteen otteeseen, että minun ja vaimon psykankäynti voi hyvin olla vasta sen jälkeen kun luovuttaja on tehnyt kaikki luovutukset. Nyt kuitenkin psykologi ei suostu antamaan ok:ta ennen kuin mekin ollaan käyty. Ei meitä ärsytä niinkään se, että pitää käydä jo nyt, kuin että ei saatu siihen kunnon ohjeistusta saman tien. Oltaisiin varattu aika heti ja saatu se jo pari viikkoa sitten. Ei muuten, mutta luovuttaja lähtee pitkälle reissulle tammikuun lopulla, ja jos hän ei klinikan töpeksinnän takia ehdi tehdä luovutuksiaan ennen sitä, sitten olen kyllä pirun vihainen.