Beisla, teillä siis yk 8? Nopeasti olette hoidoissa päässeet sitten alkuun. Itsekin tässä pohdiskelen, odotellaanko miten pitkään sinne julkiselle vai pitäisikö jatkaa yksityisellä eteenpäin. Mites muuten tuo prolaktiini ja kilpparit, niissä ei kai väliä, minä kiertopäivänä ne otetaan? Olen käynyt ne otattamassa ja oli ok, mutta yhtäkkiä tässä nyt mietin, että oisko kiertopäivällä jotakin merkitystä niihin...
Suvetar, sullahan on siellä jännäilypäivät menossa. Toivottavasti on tärppi käynyt.
Kiitos linkkivinkeistä ovistestien tilaamiseen! Taidanpa laittaa tikkutilausta vetämään. Netistä oon aiemminkin tilannu, mutta jostakin apteekkiverkkokaupasta ja siellä ei tuntunut kovin edullisia vaihtoehtoja tähän hommaan olevan (paitsi niitä liuskoja).
Tähän asti olen saanut mahdolliset ovikset näkymään tikussa hyvin samoissa kiertopäivissä, mutta nyt kierto on erilainen. Viime kierto jäi tavallista lyhyemmäksi, joten johtuisiko siitä, että nyt ovis tulee myöhemmin. Mulla tuleva ovis bongattiin viime kierrossa, kun kävin ultrassa & aukkarissa. Kp7 johtofolli oli 12mm ja se oli gynen mukaan kooltaan ok. Koetin vähän vihjaista, josko clomeja tms. sais ovulaatiota tehostamaan, mutta gyne sanoi, ettei määrää niitä, koska hänen mielestään ovulaatio selkeästi tapahtuu. Tämä siis yksityisellä gynellä. Pregnylin pistin viime kierrossa irtoamisen varmistamiseksi. Tässä kierrossa ei nyt sitten mitään toimenpiteitä.
Kierron kartoitusta verikokein mulla ei olla vielä tehty, ja se on kai sitten seuraava askel. Täytyypä kysyä polilla sitten tarkemmin noista asioita jahka sinne päästään. Olen aikas kärsimätön luonne, mitä tärkeämpi asia niin sitä kärsimättömämpi...
Milllaisia kikkakolmosia teillä on käytössä? Mulla nyt toista kiertoa käytössä greippimehu, jolla selkeästi ollut limoihin vaikutusta tässä kierrossa (vaikka ovistikussa ei ainakaan vielä mitään näy). Lisäksi multivitamiini, jossa foolihappo mukana. Vyöhyketerapiaa olen kokeillut pari kertaa. Lisäksi olen tässä kierrossa aloittanut sokerittoman ja vehnättömän ruokavalion. En tiedä, onko sillä mitään vaikutusta tai mitään hyötyä. Olo on kuitenkin pirteämpi ja energisempi. Laihdutustarvetta ei ole, mutta jostakin luin, että tällä ruokavaliolla voisi olla positiivinen vaikutus asiaan. Kaikkea pitää kokeilla.