Yk 5 --> yk 6. Pettymys on niin suuri, ettei sitä tunnu saavan sanoiksi vain kyyneliksi.
Mulla kierto tällä kertaa 26 pv, joten ehdin jo varovasti toivoa (vaihtelee 24-26 pv), mutta sieltä ne kuukautiset näyttää taas tulevan. Kierto ollut mulla säännöllinen aina. Kuukautiset tulevat parin päivän tarkkuudella, vain kerran ollut parin kk:n aikana epätarkkuutta kierroissa, mutta vain siis parina perättäisenä kuukautena koko elämän aikana. Luulin kiertojen säännöllisyyden ennakoivan hyvää hedelmällisyyttä, mutta huomaan olleeni väärässä.
Miehelle ei ole vielä ollenkaan ahdistus iskenyt. Mulla se tuli jo pari kiertoa sitten. Meidän perheessä naiset ovat olleet hyvin raskautuvia vielä 40+ ikäisinä ja mulla sitten näin...
Tutkimuksiin on lähdetty yksityiselle jo kuukausi takaperin. Ultrassa kaikki näytti gynen mukaan hyvältä. Miehellä kaikki paremmin kuin hyvin: sperma-analyysin tulokset saatiin tällä viikolla. Vika on siis minussa... Mulla edessä aukiolotutkimus ensi viikolla. Gyne totesi, että ollaan melko aikaisin tultu tutkimuksiin, mutta itsestä tuntuu, että on ihan pakko varmistella asioita eikä aikaa ole enää hukattavaksi.
Näillä mennään, ei auta. Kai tästä suosta taas noustaan uuteen yritykseen. Ovistikkuja tilasin netistä juuri. En tosin tiedä, onko niistä kuinka hyötyä, kun sen pystyy laskemaan aika tarkkaan muutoinkin ja ovispäivät tuntuu olevan täsmälliset, aivan kuten kuukautisetkin. Mutta jotenkin siitä ovisplussastakin vähän innostuu.
En osannut kuvitella, että tästä tulisi näin tuskaista tai ottaisin tämän näin älyttömän raskaasti "jo näin pian". En tosi usko, että tässä olisi mitään ahdistusta asian suhteen vielä, jos olisin viisikin vuotta nuorempi. Silloinhan olisi vielä hyvin aikaa. Eräs gyne sanoi mulle neljä vuotta sitten, että hoidetaan tämä lapsiasia nyt heti kuntoon, niin ei tarvitse sitten tulla muutaman vuoden päästä tänne vastaanotolle itkemään... Juuri niinhän siinä sitten kävi, paitsi että en samalle gynelle aikaa varannut - yllättävää.
Onhan sitä täysin turha harmitella aikaa taaksepäin, että olisi pitänyt jo aiemmin ryhtyä hommaan. Aikaa ei saa takaisin. Harmittaa jopa ne pari kk, jotka meni tjottaillessa. Olisi pitänyt heti ottaa laskin käteen. ;I Helpotusta ei tuo myöskään ystävät pienine lapsineen. Yksi kaveri sai juuri lapsen ja toinen on viimeisillään. Heidän onnensa ei ole minulta pois mitenkään, mutta tunnen surua siitä, etten minä en ehkä koskaan koe sitä. Näin lomalla ehtii miettimään asioita ihan liikaa ja käymään asioita pohjamutia myöten läpi!
Anteeksi pitkä vuodatukseni, oli vaan pakko johonkin purkaa.