Anopilla on aina ihan sikana timantteja sormissa niin raapii niillä sormuksillaan meidän esikoista. Oon sille sanonut että kun tullaan kylään tai se tulee meille niin rouva on hyvä ja heittää sormuksensa jemmaan, muuten en päästä sitä lasten lähelle. Ku pari kertaa sanoo napakasti niin ne anopitkin tottuu! :D
Mulla on sukulaisia, äitin serkku esim jolla ei ole lapsia itsellään. Nainen vetää kessua kuin korsteeni eikä ymmärrä että sen jälkeen kun tulee tupakalta ja ottaa lapsen syliin alkaa lapsikin haista. Hyi olkoon mikä käry. Hänelle en ole asiasta sanonut kun onneksi harvemmin näemme (lue kerran kahteen viikkoon) mutta voin sanoa että en ymmärrä pienten lasten vanhempia jotka polttavat kotona tai lasten läheisyydessä. Yök yök yök.
Mulla on sukulaisia, äitin serkku esim jolla ei ole lapsia itsellään. Nainen vetää kessua kuin korsteeni eikä ymmärrä että sen jälkeen kun tulee tupakalta ja ottaa lapsen syliin alkaa lapsikin haista. Hyi olkoon mikä käry. Hänelle en ole asiasta sanonut kun onneksi harvemmin näemme (lue kerran kahteen viikkoon) mutta voin sanoa että en ymmärrä pienten lasten vanhempia jotka polttavat kotona tai lasten läheisyydessä. Yök yök yök.
Meidän poika kun on rauhallista sorttia eikä juurikaan itke, niin syötön jälkeen oli vielä röyhtäytys kesken ja pikkasen harmitti, nii anoppi ihan hihkaisi "jippii" ja sanoi että kyllä ne vauvat aina itkee. Tokaisin vain että olen asiasta tietoinen, mutta eikös se ole mukava juttu kun lapsi on tyytyväinen eikä itke. Hänestä on niin väärin kun poika ei itke minun sylissäni juuri koskaan, mutta muiden sylissä harmistuu ja haluaa minun syliini.