Yli-innokkaat isovanhemmat

Itse olen ollut hyvinkin rauhallinen aina.. Ja käsittääkseni isoveljet myös.. Ja meidän äiti on ollut perhepäivähoitajana ja lapset olivat meillä siis kotona hoidossa, eikä silloin tuollaista ollut.. Legoja rakenneltiin, kirjoja luettiin yms rauhallista.. En tiedä miksi meidän tytön pitäisi nyt olla jatkuvasti riehumassa..

Mies sentään on aivan samaa mieltä kuin itsekin olen.. Riehutaan kyllä tytön kanssa kotonakin, mutta pyritään hakemaan myös niitä rauhoittumishetkiä.. Ja annetaan olla rauhallinen jos sitä on..
 
Huokaus. Ei voi syyttää yli-innokkaiksi, mutta appivanhempia nähtiin 3, ehkä 4 kertaa vuodessa ennen pojan syntymää. Tänä vuonna nähty viisi kertaa ja kaksi seuraavaa kertaa on jo sovittuna (tai marraskuu on meille nyt ilmoitettu, ensi viikonloppu ollut tiedossa jo kauan), ja jouluna pitäisi varmaan joko mennä anoppilaan tai sitten kutsua ne ja miehen veli kylään. Kahdeksan tapaamista tänä vuonna. Kaksi näistä on hotelliyöpymisiä, muut kylässä joko meillä tai heillä, ja kesto on 2-4 yötä kerrallaan.

Mun ei pahemmin tarvi lasta hoitaa kun ovat kylässä, mutta unirytmit on melkein aina menneet ihan sekaisin, ja niitä itse asiassa vieläkin parin viikon takaisesta tasoitellaan.

Mä vaan toivon että lapset (toinen ei syntynytkään :p) kasvais vähän vanhemmiksi ja voitais ainakin joskus pitää joulu ihan vaan keskenämme...

Kyllä tässä varmaan näkyy mun uudet hormoniheittelyt ja väsymys.
 
Takaisin
Top