Yli 35 kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirbycat
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minäkin liityn tänne kuumeilemaan, heippa kaikille ✨ Km:stä kolmisen viikkoa, vuoto loppunut pari viikkoa sitten. Tänä viikonloppuna on aloitettu uusi yritys ristiriitaisin tuntein, pelko kulkee aina toivon mukana. Ovista en oo saanut tikuilla kiinni, mutten aiemminkaan ole siinä aina onnistunut. Plussatuulia kaikille 🌈

Hei! Minä oon täällä taustalla pidellyt hiljaiseloa kun meillä oli tosiaan tammikuussa se ICSI hoito ja lievän hyperin/hyperin riskin takia ei päästy tuoresiirtoon. PAS olis tarkoitus tehdä nyt maaliskuussa ja tässä olen koittanut olla mahdollisimman zen ja odotellut menkkojen alkua. Ja tietenkin ne on myöhässä 😩. Tein nyt aamulla raskaustestin kun ne menkat monesti sen jälkeen alkaa 😅 mut mitä ihmettä, onko tää nyt plussa vaikka jälkimmäinen kuva on hieman testiajan ulkopuolella jo 😭❤️😭😭

Liitteet

• IMG_0957.jpeg
    IMG_0957.jpeg
    1.8 MB · Katsottu: 33
  • IMG_0959.jpeg
    IMG_0959.jpeg
    529.2 KB · Katsottu: 34
Hei! Minä oon täällä taustalla pidellyt hiljaiseloa kun meillä oli tosiaan tammikuussa se ICSI hoito ja lievän hyperin/hyperin riskin takia ei päästy tuoresiirtoon. PAS olis tarkoitus tehdä nyt maaliskuussa ja tässä olen koittanut olla mahdollisimman zen ja odotellut menkkojen alkua. Ja tietenkin ne on myöhässä 😩. Tein nyt aamulla raskaustestin kun ne menkat monesti sen jälkeen alkaa 😅 mut mitä ihmettä, onko tää nyt plussa vaikka jälkimmäinen kuva on hieman testiajan ulkopuolella jo 😭❤️😭😭

No kyllä se todellakin on plussa! 🥰😍❤️ Onnea kovasti ja toivon että kaikki menee hyvin eikä siirrolle tulekaan tarvetta ☺️

Onkohan kuinka paljon kuukautiset myöhässä?

Onnea plussasta !

Kiitos! Mulla on kierto aika säännöllinen, mutta ajattelin että punktio ja lääkkeet on sotkenut kierron. Yleensä kierto on 29, nyt on päivä 32. Tein äsken digitestin ku mies tuli kotiin nii siinä oli raskaana 1-2 😭😍❤️. Tässä vaiheessa aika epäuskoinen olo, voiko kaikki mennä hyvin. Meillä on diagnoosina miehestä johtuva lapsettomuus niin en osannut tätä odottaa vaikka toki tärppipäivät hyödynnettiin tässä toipumiskierrossa

Takaisin