Yli 35 kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirbycat
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Amadeus Onnea ja tarrasukkia! 😍❤️

@Maana Mannila Juu, mulla on ollut aika lyhyt luteaali, pyöriny ilman tukea 9-10 päivässä ja se taitaa olla yleisen tiedon mukaan vähän liian lyhyt aika kiinnittymiseen. Cyclogen kanssa luteaali on noin 15 päivää, joten selkeästi pitempi. Olis vaan pitänyt melkein heti hakea se progetuki hormonien jätön jälkeen, eikä odottaa niin kauan🫠 Miettin joskus väkisinkin sitä, et olisko alussa sit ees ollut ollenkaan mahdollisuuksia raskautua, kun luteaali oli niin lyhyt. Noh, eipä jossittelu tässä auta. Tällä mennään nyt!

Kun raskautta toivoo, niin aika herkällä korvalla sitä huomaa kaikki poikkeavat oireet tai sellaiset, jotka saattais kertoa, et tärppäsi. Esim. just joku tavallista kovempi kipu, et olisko se voinut olla kiinnittyminen. Tsemppiä piinailuun! Ne on kyllä todelliset piinapäivät, tuntuu, et aika tosiaan menis silloin hitaammin. Toi on kyllä ihailtava ja hyvä taktiikka, et testaisi vasta kun menkat ois myöhässä. En oo viel kertaakaan malttanu sinne asti 🙈

@Zebra joo nää on tylsiä juttuja, kun on niin paljon, mitä ei vaan voi tietää enneku tietää. Oletan, että Cycloge on kans progesteronituki. Mitä oon teidän tarinaa seurannut, niin ei oo helpoin tie ollut.

Just viime kierros, ku ite kuulostelin kaikkee ja toivoin kovasti, että josko tällä kertaa, niin sit jossain vaihees vaan tuli intuitio, että ei se. Ja ei se. Nyt en jaksa syynätä joka nipsaisua ja nykeerystö, kun voi olla yhtä lailla pms kuin alkuraskaus. Oon ite kahdesti testannu ennen menkkojen poisjäämistä, mut nyt en enää haluais lähteä sille tielle. Ajattelen siis ennen kaikkea sitä, että jos kyseessä onkin kemiallinen raskaus, niin mieluummin olen tietämättä sitä. Mutta saa nähdä, miten nää tunteet heittelee. 🙈

Takaisin