Yli 35 kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirbycat
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä on nyt reilu vuosi yritystä takana ja tänään alkoi yk 17. Viimeiset kaksi kiertoa menty letroilla, joku 8 kk käytössä myös cyclot. Ei haamun haamua. Toisten onnistumiset täällä luo toivoa, ja niistä osaa olla vilpittömän iloinen toisten puolesta. Silti tää kierron alku on aina tätä, kun tekis mieli heittää jo hanskat tiskiin, mut toisaalta taas ei.

Edit: Ei alkanutkaan menkat vielä, kovat kivut kyl jo on, et eiköhän kohta ala.

Muokattu viimeksi:
Onpa ihana lukea täällä miten on tullut nyt plussia. Onnea plussanneille ja tarrasukkia pikkuisille! :smiling face with heart-eyes::Heavy Black Heart:

@Onda oletko sattumoisin käynyt pk-seudulla gynellä? Tarvitsisin suosituksia lääkäristä, kun se, jolla kävin ensikäynnillä onkin töissä seuraavan kerran vasta heinäkuussa. :disappointed-face: Tulevasta kierrosta oli tarkoitus mennä follikkeliultraan ja ottaa labroja. Suunnitelmissa oli sitten Letrozolen aloitus.
Joo, Ovumia Helsinki oli se, missä käytiin etänä.

Hei kaikille 😊 Liityn tännekin uudestaan mukaan. Viimeksi kirjoittelin kuopuksen yrityksen aikaan. Täytän kohta 37 ja mies täyttää kohta 41. Meillä on 11v, kohta 9v ja 1v lapset. Nyt olisi vielä neljäs toiveissa.
Kuopus syntyi keskosena ja raskaus oli henkisesti aika raskas, kun ei tiennyt mitä tulee tapahtumaan. Sen takia vähän jännittää, jos vielä raskaaksi tulen, että sujuuko kaikki normaalisti.

Meillä oli ainakin tämä kesä ajatus ottaa ihan rauhallisesti enkä nyt tikuttele ovista. Flo näyttäisi ovista maantaille. Meillä vähän haastetta tuo, kun mies tekee paljon reissuhommaa, että saadaan aikataulut sovitettua yhteen.

Toivon kaikille täällä pikaista plussaa ❤️

mulla tänään dpo 11 tai sitten 10. eilen raskaustesti negatiivinen ja ohessa testaan ihan vaan huvin vuoksi ovistesteillä, tosi järkevää, mutta tän päivän ovistesti näin vahva. 🫣

Liitteet

• IMG_20260627_100132.jpg
    IMG_20260627_100132.jpg
    479 KB · Katsottu: 19
Minä olen 35 vuotias ja nyt kesäkuun 23. pv oli alkion tuoresiirto.
4.7. Olisi ohjeistettu testauspäivä, taidan kuitenkin testata jo ehkä aikaisemmin, kiinnostaisi milloin mahdollinen tulos näkyisi vai pysyykö näkymättä kokonaan.

Eli piinapäivät käynnissä tällä hetkellä.

@Sukkula Mennään melkein samoissa, itellä oli pakastesiirto 25.6. ja testipäivä 6.7. Kai se mahdollista ois haamuja saada jo dpo9-dpo10 paikkeilla. Ite koitan ainakin ens viikonloppuun malttaa testien kanssa 😄

@Sukkula Mennään melkein samoissa, itellä oli pakastesiirto 25.6. ja testipäivä 6.7. Kai se mahdollista ois haamuja saada jo dpo9-dpo10 paikkeilla. Ite koitan ainakin ens viikonloppuun malttaa testien kanssa 😄
No aikalailla samoissa mennään 😀
Onko mitää tuntemuksia vielä?
Onko sulla jotain lääkettä nyt käytössä?
Mulla Cyclogest aamuin illoin.

Mulla myös cyclogest aamuin illoin. Vaikee sanoo mikä sen vaikutusta. On tässä vatsaa turvottanut ja jotain satunnaista nippailua välillä. Ja yöllä joutunut herään vessaan 😃 muuten ei oikein mitään, ei oo semmosta fiilistä, että olis tärpännyt, mutta toki aikaista vielä. Mites siellä?

Mulla myös cyclogest aamuin illoin. Vaikee sanoo mikä sen vaikutusta. On tässä vatsaa turvottanut ja jotain satunnaista nippailua välillä. Ja yöllä joutunut herään vessaan 😃 muuten ei oikein mitään, ei oo semmosta fiilistä, että olis tärpännyt, mutta toki aikaista vielä. Mites siellä?
Joo täällä kans turvottelee ja nippailee hyvin harvakseltaan. Rinnat ehkä vähä kipeytyneet, mutta se on ollut mulle normaalia kierron tässä vaiheessa muutenki.
Nyt on vähä alavatsassa tuntunut painetta ja hetki sitten oli sellasta menkkamaistakin tuntua, mutta en tiedä yhtään mitkä tuntemukset ovat mahdollisesti punktion jälkeisiä. 😅

Takaisin