Nepeta Cataria
Keskustelujen kuninkuusravaaja
Heinämammat 2016
Elomammat 2018
Eloäidit 2020
Helmikuiset 2022
Toukokuiset 2024
Joulukuiset 2026
Suosittelen lämpimästi! Sinkki on toinen hyvä mitä syöttää miehelle hedelmällisyyden lisäämiseksi. Kiva lisä myös tähän flunssakauteen parantamaan vastustuskykyä.Mä inspiroiduin tästä ja hommasin kapselit kans yritykseen, mies on jopa mua vanhempi joten alan syöttämään hänellekinJospa se auttais vanhusten sukusoluja vielä sinnittelemään!

Voisin periaatteessa olla myös suurperhe-ryhmässä kuumeilemassa, koska lapsia jo kolme ennestään. Ikääkin reilusti yli 35, paremminkin40 + 
), ja tässä kierrossa selkeä plussa tuli 7.10. Olettaisin siis, että nyt dpo 10 ja menkkoja edeltävä tuhru loistaa poissaolollaan. Eli samoissa mennään Lian kanssa. Mulla siis ennemminkin oireettomuus nyt oireena, ehkä jotain kohdun nipistelyjä, mutta niitä mulla muutenkin luteaalivaiheen lopulla...
Ekaa kertaa foorumille kirjoittelen. Kaksi ihanaa lasta jo on ja olin aivan varma etten halua enää ikinä lapsia. Mutta tässä sitä nyt ollaan
Miehen kanssa kesästä asti mietitty että yritetäänkö vielä yhtä lasta. Miehelle tämä oli ehkä selkeämpi, nyt olen itsekin aivan innoissani asiasta.
Tk-lääkäri oli konsultoinu gynekologia joka oli suositellu vaihtamaan lääkkeet viimeistään kun raskaustesti on positiivinen. Lopetin ne heti