Yli 35 kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirbycat
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kesän ja alkusyksyn sekoilukiertojen jälkeen oikeesti vahva ovisplussa pärähti tänään testiin... 🤩 Liekö työmäärän vähentyminen auttanut ja tuo metforemikin vielä... 🤷‍♀️ Nyt sit jalat levällään tää ja huominen ja sormet ristissä tästä päivästä eteenpäin 🤣
Noh kp17, joten saapa nähdä 🤔 voihan toki olla että kierto palautuu metforemin avulla mulle entiseen normaaliin 29 päivään.. silloin olisi luteaalikin ihan ok... 🤷🏻‍♀️ Hirveää pohtimista.. mutta jospa ei tarttis tammikuussa hoitoihin lähteä.. 🤔

Täällä kp 24/30. Vannoin etten tällä kertaa testaa ennen kk oletettua alkua ja nyt sitten aikomuksena onkin mennä aamulla ensimmäiseksi kauppaan ostamaan herkkää testiä😂 on tämäkin touhua
Maltoin sentään tähän aamuun odottaa, mutta negaa näytti. Pieni toivonkipinä vielä on, jos ovis ollutkin myöhemmin🤔 Ehkä muutaman päivän päästä vois vielä testata😅

1000050298.jpg

Puuh - viivanpaikka, megahaamu vai vaan liian innokkaat viivasilmät? Tuo outo kiemura taisi tulla siitä, kun tuohon päälle putosi pieni vesipisara myöhemmin ja toki sekin on voinut tuon aiheuttaa.

Menkkoja ei ole kuulunut, enkä ovista tikuttanut, mutta oletettavasti muiden oireiden mukaan nyt voisi olla dpo 12-14. Mikä toisaalta myös sekottaa päätä, kun viime raskaudessa tuohon aikaan oli paljon selkeämpi viiva.

Noh, ehkä jo huomenna uutta testiä putkeen heti aamusta. Jos se on nega, niin tämä oli vaan viallinen.

Paha sanoa mikä tuo viiva on, kyllä siinä hento viivan reuna on... Mutta liekö sitten vain viivan paikka kerta toinen viiva on noin tumma ja paksu... Huomenna tai ylihuomenna uutta testiä 👍🏻

View attachment 139007

Puuh - viivanpaikka, megahaamu vai vaan liian innokkaat viivasilmät? Tuo outo kiemura taisi tulla siitä, kun tuohon päälle putosi pieni vesipisara myöhemmin ja toki sekin on voinut tuon aiheuttaa.

Menkkoja ei ole kuulunut, enkä ovista tikuttanut, mutta oletettavasti muiden oireiden mukaan nyt voisi olla dpo 12-14. Mikä toisaalta myös sekottaa päätä, kun viime raskaudessa tuohon aikaan oli paljon selkeämpi viiva.

Noh, ehkä jo huomenna uutta testiä putkeen heti aamusta. Jos se on nega, niin tämä oli vaan viallinen.
Kyl siinä selkeä viiva on ja en usko, että yksi vesipisara sellaista aiheuttaisi. Oletko aiempina päivinä tehnyt raskaustestiä? Jos ovulaatiosta ei ole tarkkaa tietoa, niin voihan se olla ollut myöhemmin ja tämä yksilö voinut myöhemmin kiinnittyä. Kaikki voi siis olla hyvin, vaikka onkin haalea viiva vielä.

@Mustikkatäplä Oon tehnyt pari päivää sitten testin, juurikin tuon vuoksi, kun ei täyttä tietoa ovulaation ajasta tai oikeastaan koko ovulaation tapahtumisesta. Se oli ihan puhdas nega, ei mitään epäilystä. Ja siis en vielä edes ajatellut noin pitkälle, että onko kaikki hyvin, vaan vasta äimistelen voisiko todella olla mahdollista, että tärppäisi heti. Tällä hetkellä olen pessimisti sen suhteen ja siksi epäilen ennemmin jotain viallisuutta. 😅

Teen huomenna uuden testin ja jos siinä vielä haamuilee, niin haen ihan digitestin.

No niin, kyllä tu oli nyt väärä hälytys. Ihan nega oli tämän aamun testi, ei näy edes mielikuvituksellisia haamuja.
Toisaalta tämä ei ollut yllätys, mutta pieni pettymys kuitenkin.

Alkaisi vaan ne menkat, niin pääsisi taas kierto toimimaan. 😮‍💨

Olin ihan varma, että tällä kierrolla tärppäsi. Viikko sitten pientä tiputtelua (kiinnitymisvuotoa selvästi!😅), rinnat olleet kipeät nyt pari päivää, viluttaa, väsyttää ja leposyke ollut korkealla. Eilen ja tänään ollut pientä tiputtelua ja ke pitäisi alkaa menkat, tein aamulla ultravarhaisen cb:n ja negahan se 😭 tiedän, ettei olla yritetty kauaa, mutta turhauttaa silti ja vaikea pysyä positiivisena. Yritän nyt keskittyä muihin juttuihin, ostella lippuja kesän keikoille ja keskittyä harrastuksiin. Jos se raskaus sitten tulisi sotkemaan suunnitelmia😂

@Tyrnimarja tunnistan niin fiiliksen, siis odotuksen, turhautumisen jne. Meilläkään ei ole pitkää yritysjaksoa takana mutta silti päivästä riippuen olen hyvin turhautunut.

Oma kp nyt kp17. Ovistestit vaan hailuroita haamuja eli ei tarvitse arvaillakaan onko posi vai ei, eikä minkäänlaista limaa josta voisi ajatella oviksen olevan edes tuloillaan. Olen jo hanskat tiskiin laittanut tän kierron osalta, lieneekö ovuloimaton kierto tai sitten kemiallinen raskaus pistänyt pakan sekaisin. Kyllä tää mielialaan vaikuttaa..

Kp 28/30 ja testi tänäkin aamuna nega. Alavatsan vihlontaa ollut jo useampana päivänä ja vielä pieni toive on, että tärppi olis käynyt. En tiedä kuinka sekaisin kierto nyt todellisuudessa on varhaisen keskenmenon ja kemiallisen jälkeen, kun en ovista tikuttanut. Omat oireet saattaa viitata sen olleen vasta kp 21, mutta arvailuahan tämä nyt enimmäkseen on plussatoive mielessä😂

Täälläkin tuntuu kans olevan kierto mitä sattuu keskeytyksen jäljiltä. Ekat menkat kesti vähän yli viikon, nyt kp 17 ja ovistesti ihan täysin nega tänään ja toissapäivänä. Kokeilen nyt tikuttaa ovista, kun ei oo enää mitään luottoa kropan toimintaan. Aiemmin kierto ollut säännöllisen keskimääräinen, olen katsonut oviksen vain suurinpiirtein kalenterista (en huomaa mitään oireita siitä). Negatiivinen testi tuntuu kyllä masentavalta, ja jos nyt parissa kierrossa saisin tietää ovilaation ajankohdan, niin voisin lopettaa testailun.

Täällä sama juttu. Ensin oli todella lyhyt kierto, ja nyt sitten pitkä. Tänään jo kp32. Jospa tänään vuoto alkaisi..

@belen @Puar @Marraskuunvalo vähän samassa veneessä siis ollaan. Itse päivä tai pari sitten innostuneena ajattelin että nyt se ovis ehkä olis tulossa, kirkasta limaa ja tuntemuksia hyvin alhaalla munasarjojen kohdalla. Noh, ei ole ovistestien mielestä. Tässä tämän päivän tulosta, nyt kp20 😅 ja samantyylistä, joskus vähän tummempaa ja joskus tätä ollut kaikki testit kp 7 alkaen. Jännä nähdä minkälainen tämä kierto tulee olemaan pituudeltaan. Mulla on aina ollut ennen tosi säännöllinen kierto.

Liitteet

• IMG_1017.jpeg
    IMG_1017.jpeg
    1,011.9 KB · Katsottu: 36
Päivityksiä tänne taas😅
Eilisaamun r-testi oli nega ja illalla tuli vaaleanruskeaa vuotoa. Olin ihan varma, että kp1 olis alkanut nyt aamuun mennessä, mut ei. Testihulluus yrittää ottaa taas valtaa😂
Epäilen kyllä jo onko koko ovista edes tässä kierrossa tapahtunu, mutta jos se niiden oireiden perusteella tuli myöhässä, niin nyt vois olla dpo 9-10. Yhtään en turhan plussatoiveikas ole...😂 No huomenna vielä uutta testiä, jos tarvetta on.

Mitenkäs muilla?

@belen @Puar @Marraskuunvalo vähän samassa veneessä siis ollaan. Itse päivä tai pari sitten innostuneena ajattelin että nyt se ovis ehkä olis tulossa, kirkasta limaa ja tuntemuksia hyvin alhaalla munasarjojen kohdalla. Noh, ei ole ovistestien mielestä. Tässä tämän päivän tulosta, nyt kp20 😅 ja samantyylistä, joskus vähän tummempaa ja joskus tätä ollut kaikki testit kp 7 alkaen. Jännä nähdä minkälainen tämä kierto tulee olemaan pituudeltaan. Mulla on aina ollut ennen tosi säännöllinen kierto.
Minä en saa edes haaleaa viivaa, nyt kp 19 ja ei haamun haamua ovistestissä. Mitenhän nopeasti ovisplussa voi ilmestyä 🤔 Jotenkin masentaa koko tulos, lähipiirissä useampia raskausuutisia taas lähiaikoina…

Minä en saa edes haaleaa viivaa, nyt kp 19 ja ei haamun haamua ovistestissä. Mitenhän nopeasti ovisplussa voi ilmestyä 🤔 Jotenkin masentaa koko tulos, lähipiirissä useampia raskausuutisia taas lähiaikoina…
minä miettinyt ihan samaa, että mitenkähän nopeasti muutos voi tapahtua. Aikaisemmassa parissa kierrossa mulla oli testien ja tuntemusten mukaan ovis aikaisin, luokkaa kp 11-12. Silloin nuo liuskatestit näytti omaan silmään jo kohtuu vahvaa viivaa muutaman päivän ennakkoon. Eli ei mitään nollasta sataan tyyppistä hyppyä mulla yhdessä päivässä tms. Mutta ymmärtääkseni näissä on hyvin paljon vaihtelua henkilöiden välillä, jos olen yhtään ymmärtänyt netissä lukemaani oikein eli voi olla myös tosi nopea nousu.

Tässä kierrossa itse saanut vaan tyhjiä (viivattomia) ovistestejä tai noita hailuroita. Nyt on muutamana päivänä limaa ollut ajoittain, tästä huolimatta ovistestit selkeitä negoja. Tää on vaan ihan pyllystä.

Takaisin