Yli 35 kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirbycat
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tiedän, että me ollaan ihan vasta alettu yrittään. Heinäkuussa taidettiin sopia että yritetään, mutta siinä ei edes tähdätty vielä ovikseen. Toki meillä on ollu aina ehkäisynä varmat päivät ja oviksen aikaan kondomi. Eli oikeasti tämä oli vasta tosissaan yrittämisen 3 kierros... Mutta kun se mahdollisen tulevan vauvan syntyminen siirtyy kauemmas koko ajan, niin myös seuraavien lasten mahdolliset syntymät siirtyy. Harmittaa tosi paljon. Edellinen kierto, kun oli kemiallinen, niin mietin, että hitto jos se olis ollut the kierto, niin kohta olis ensineuvola. Nyt kp23/24-28. Just tein vielä testin vaikka kaikki edellisetkin ollu negatiivisia. Miten tätä vois hillitä, että testais vasta kp 29, jos sellanen tulee... Vähän poukkoilevaa ajatuksen virtaa, varmaan moni samaistuu. Jotenki sitä koko ajan varautuu ajqtuksissq siihen, että tämä ei tule onnistumaan.

Tiedän, että me ollaan ihan vasta alettu yrittään. Heinäkuussa taidettiin sopia että yritetään, mutta siinä ei edes tähdätty vielä ovikseen. Toki meillä on ollu aina ehkäisynä varmat päivät ja oviksen aikaan kondomi. Eli oikeasti tämä oli vasta tosissaan yrittämisen 3 kierros... Mutta kun se mahdollisen tulevan vauvan syntyminen siirtyy kauemmas koko ajan, niin myös seuraavien lasten mahdolliset syntymät siirtyy. Harmittaa tosi paljon. Edellinen kierto, kun oli kemiallinen, niin mietin, että hitto jos se olis ollut the kierto, niin kohta olis ensineuvola. Nyt kp23/24-28. Just tein vielä testin vaikka kaikki edellisetkin ollu negatiivisia. Miten tätä vois hillitä, että testais vasta kp 29, jos sellanen tulee... Vähän poukkoilevaa ajatuksen virtaa, varmaan moni samaistuu. Jotenki sitä koko ajan varautuu ajqtuksissq siihen, että tämä ei tule onnistumaan.
Mä niin ymmärrän. Me kans vasta alettu yrittään, mutta esikoinen nappas aikoinaan heti ekasta kierrosta niin väkisinkin sitä miettii mikähän nyt mahtaa olla vikana… Toki tuosta on 10 vuotta aikaa ja mies on tässä välissä vaihtunut, lähtökohtaisesti haen tietenkin vikaa itsestäni. Muistan kun alkuvuodesta en ollu vielä aivan valmis yrittämään ja mietin silloin etten haluaisi loppuvuoden lasta ihan lapsen itsensä kouluvalmiuksien yms. takia. Olis varmaan vaan kannattanut aloittaa jo silloin, kohta ollaan taas jo siinä kohdassa että LA menee loppuvuoteen 😅

Nyt kp 5 eli pikkuhiljaa uuteen yritykseen. Flunssa aluillaan ja töissä jonkin verran stressiä päällä, toivotaan ettei ovis karkaa.

En oikein tiedä mikä kiertopäivä nyt on menossa. Olin laskenut, että viikonloppuna alkaisi menkat, mutta tässä oli pari vuotopäivää ja luulin, että menkat alkoikin jo, mutta sitten vuoto taas loppui.

Miulle ei lääkäri oikein muuta vaihtoehtoa tarjonnutkaan kuin välikiertoa, jopa kahta 😳 Toki edellinen lääkkeetön kierto ollut kesäkuussa, että ihan hyvä varmaan antaa kropan huokaista.
Vau, teillä on ollut kyllä huikea saalis ja hienosti saitte blastojakin! Koita jaksaa uskoa, niillä on kuitenkin se paras tärppi-prosentti 🤞
Meillä ei edes yritetty viljellä blastoiksi asti, koska alkioita oli niin vähän. Toisaalta hyvä, jos menee klinikan ideologialla, että "maljalle kuolee sellaisiakin alkioita jotka olisi kohdussa selvinneet". Toisaalta huono, koska sille on syynsä, että mieluiten niitä blastoja siirretään.. Pakko vaan uskoa ja toivoa, että jompikumpi pakastetuista tärppää 🙏🏻
Oho, aika jännä jos jopa kahta välikiertoa meinasi! Toki on kyllä hyväkin varmasti antaa keholla aikaa vähän toipua kaikesta 😊 Mulla oli kemiallisen jälkeen välikierto, mutta nyt sanottiin että halutessani voin ilmoittautua heti jo nyt. Ja ilmottauduin, eli mahdollisesti uusi siirto sitten marraskuun puolivälissä. Jos ovulaatio osuu maanantaille, niin katsotaan mitä sitten tapahtuu, viimeksi sanoivat että se on se huonoin vaihtoehto ovulaatiopäiväksi. Nyt oletettavasti ovulaatio on juurikin sunnuntaina tai maanantaina, siis puolentoista viikon päästä 🫣

Nyt on 35v mittarissa ja ivf suunniteltu alkavaksi seuraavassa kierrossa 🥳
Minä olin jo menossa hakemaan lääkkeet apteekista valmiiksi jääkaappiin, mutta mies sanoi, ettei kannata ennen kuin nähdään tärppäsikö tässä (luomu)kierrossa. Eipä oo 1,5v aikana tärpännyt, mutta onhan se järkevää varmaan odottaa vuoto ennen kuin laittaa monta sataa euroa lääkkeisiin 😅

Mulla näytti munasarjareservi heikentyneen ja miehellä on lievästi alentunut siittiötiheys. Mun amh on 0,71 😬
Aiemmin sanottiin, että kohdussa näyttäisi olevan adenomyoosia, ja nyt kun apulaisylilääkäri ultrasi ja asiasta kysyin niin sanoi, että kohdun takaseinä lievästi paksuuntunut ja jotain "juovia" meni kohtulihaksessa, jotka adenomyoosiin kyllä viittaa, mutta kuulemma lievältä näytti kuitenkin.

Vatsaontelossa oli vähän nestettä, mutta en huomannut kysyä mihin se viittaa.. Sitä on aiemminkin ultrissa näkynyt ja luulin liittyvän munasolun irtoamiseen, mutta en olekaan nyt varma oisko kuitenki endoon liittyvää kun siitä mulla on ollut määrittämätön diagnoosi muutaman vuoden jo 🤔

Tuntuu, että ivf on ainoa mikä antaa toivoa onnistua, siksi olen sekä tosi innoissani että tosi huolestunut. Jännittää!

@MrsAmyP olen pahoillani. Tuo on niin surullista. Mulla tuli rfsu testiin eilen haalea sävy, tänään erittäin haalea haamu, joka vahvistui eilisestä ihan vähän, ja oikeastaan vasta kuivuttua oli selvempi ku eilen. Tänään kp 24. Tänään myös menkkaolot. Edellisen kierron kemiallinen tuli samana päivänä ekan kerran tikkuun, joten en edelleenkään usko että tämä olis nyt pysyvä raskaus.

Nyt on toinen inssi tehty ja tällä kertaa ajoitus oli juuri hyvä, ekalla kerralla oli liian aikainen niin nyt toiveet korkealla. 🤩 Sain maanantaina irrotuspiikin ja tiistaina tehtiin inssi. Nyt on munasarjat tosi kipeät johtuen juuri tosta irroituspiikistä toivottavasti pian helpottaa. Nyt ei ole cyclogestia tukena koska sain viimeksi siitä niin paljon oireita. Pitkät piinaviikot taas tulossa. 🙈

Onnea matkaan @Cinya ! 😍 Millaisia oireita sulle tuli Cyclogestistä?
Käytön aikana oli alavatsakipuja, nivusia särki ja alaselkä kipeä ja käytön loppupuolella rinnat oli tosi kipeät. Nämä oireet vielä meni mutta käytön jälkeen oli kuukautisten ajan todella kovia alavatsakipuja jotka hetkeksi helpotti mutta sitten alkoivat uudestaan ja kestivät seuraavaan ovulaatioon asti. Ei vissiin mitenkään tyypillistä että tällaisia tulee mutta lääkäri oli sitä mieltä että kokeillaan nyt ilman. Mutta nyt tosiaan myös toi irrotuspiikki aiheuttaa aikamoiset kivut että aika tuskasta on. Toivottavasti tämä nyt tärppäisi niin ei tarvitsisi uudestaan enään näitä hormonien haittoja kestää. Oon selvästi herkkä reagoimaan.

Onko teillä omakohtaisia kokemuksia, että miten kauan digitestit näyttää plussaa hyvin aikaisessa kemiallisessa raskaudessa? Nimim. Masentunut testaaja

Eilen aamulla siis itsellä hentoinen plussaviiva rfsu perushalpistesti liuskaan. Eilen illalla CB ultra digitesti tulos raskaana.

Tänään aamulla rfsun liuskatesti haalistunut eilisestä mielestäni ja aamulla tuli yhdellä vessakäynnillä hentoisen ruskeaa hyvin pienen pientä tuhrua paperiin, jonka jälkeen se loppui kokonaan. tänään iltapäivällä CB Ultra digitesti näytti edelleen raskaana.

Onko tässä vielä toivoa vai onko tuo CB ultra tulos vaan viimeisiä hormoonihuuruja? Tiedän että tämäkin asia selviää parissa päivässä odottelemalla mutta koska en halua tästä miehellekään jauhaa, niin puran ajatuksia tänne. 😔

@MrsAmyP Uskoisin että se näyttää raskaana yhtäkauan kuin liuskat näyttää haaleaakaan viivaa, koska niin kauanhan hormonia on verenkierrossa. Ite testasin vain perusraskaustesteilla ja näytti haalenevaa viivaa siihen asti, kun menkat alkoi. Kemiallisessa siis.

@MrsAmyP voi olla että ei ole mitään syytä huolestua, oot vielä niin aikaisilla dpoillakin et kaikkihan voi olla ihan hyvinkin! eikös yleensä ole suositus, ettei perättäisten päivien testejä kannattaisi vertailla kun se hcg nousee jotenkin tietyin väliajoin? Ja jos ei vuotoakaan tuota tuhrua enempää ole tullut? Oisko se voinut olla joku kiinnittymisvuodon jämä? Tsemppiä! Toivottavasti huomenna/ylihuomenna testi näyttää taas paremmalta. ❤️

Onko teillä omakohtaisia kokemuksia, että miten kauan digitestit näyttää plussaa hyvin aikaisessa kemiallisessa raskaudessa? Nimim. Masentunut testaaja

Eilen aamulla siis itsellä hentoinen plussaviiva rfsu perushalpistesti liuskaan. Eilen illalla CB ultra digitesti tulos raskaana.

Tänään aamulla rfsun liuskatesti haalistunut eilisestä mielestäni ja aamulla tuli yhdellä vessakäynnillä hentoisen ruskeaa hyvin pienen pientä tuhrua paperiin, jonka jälkeen se loppui kokonaan. tänään iltapäivällä CB Ultra digitesti näytti edelleen raskaana.

Onko tässä vielä toivoa vai onko tuo CB ultra tulos vaan viimeisiä hormoonihuuruja? Tiedän että tämäkin asia selviää parissa päivässä odottelemalla mutta koska en halua tästä miehellekään jauhaa, niin puran ajatuksia tänne. 😔
Mulla kemialliset näky liuskatesteissä 3-4 pv sen jälkeen kun oli alkanut testi haalenee. Tai siis siinä vaiheessa alkoi menkat ja en sit sen jälkeen testannut enää, et on voinu näkyä viel pidempäänkin. Ja en digejä kylläkään tehnyt, mut saman ajan nekin olis sitä about näyttänyt kuten problemsolved sanoi. Tsemppiä kovasti :red-heart:🫂

Tulin moikkaan, moi! En uskalla tulla lukeen näitä, kun ei vielä aleta yrittään, kun on laihdutuslääke kesken (1,5/4kk mennyt). Toivon, että tää lääke nyt vielä vähän pistäis potkua tähän hommaan. Kyllä sitä ajattelin että luomuna voi yrittää kun lopetan tän. Tulee vaan ahdistus, kun ei saa tehdä mitää. Tai ”sais”, mutta haluan laihtua… ja ei noita oo kai tutkittu miten vaikuttais…
Tsemppiä kaikille!❤️

Takaisin