minttutuuli
Satasella mukana keskusteluissa
Tää testi on ilmeisesti aika herkkä. Oon ite tikuttanut joissain kierroissa sekä tällä että perus liuskoilla. Mulla liuskoissa näkyy melkein koko alkukierron jonkinlainen viiva, ja oviksen aikaan se tummenee todella tummaksi. Tää clearblue näytti mulle monta kertaa väärän ovistuloksen, liian aikaisin. Aikaisimmillaan oon saanut tällä pysyvän hymynaaman kp6, vaikka ovis on ollut oikeasti vasta kp15 (todennettu liuskoilla ja aamulämpöjä seuraamalla). Eli ainakin, jos lh on korkealla, tää testi voi olla vähän epäluotettava.Täällä uusi kierto, nyt kp 10. Aloitin kierron alussa gelee royalet. Samoin aloitin tikuttamaan jälleen ovista Clear Blue kaksoishormoni testerillä kp7 aikaan. Tyhjä ympyrä tuli kp 7-9, tänään kp10 suoraan hymynaama eli huippuhedelmällisyys. Välistä jäi kokonaan välkkyvä hymynaama. Lieneekö tällainen normaalia?
Netistä yritin lukea että ovis olisi todennäköisesti 1-2 pv tämän hymynaaman jälkeen. Itse odotin oviksen olevan muutaman päivän myöhemmin.. minkäänlaisia limoja ei ole, alavatsalla on pieniä tuntemuksia. Vaikea on uskoa tuohon tulokseen. Huomenna en voi enää uutta testiä tehdä kun laite on taas ”lukossa” pari päivää tuon hymynaaman myötä.