Yli 35 kuumeilevat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirbycat
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä uusi kierto, nyt kp 10. Aloitin kierron alussa gelee royalet. Samoin aloitin tikuttamaan jälleen ovista Clear Blue kaksoishormoni testerillä kp7 aikaan. Tyhjä ympyrä tuli kp 7-9, tänään kp10 suoraan hymynaama eli huippuhedelmällisyys. Välistä jäi kokonaan välkkyvä hymynaama. Lieneekö tällainen normaalia?

Netistä yritin lukea että ovis olisi todennäköisesti 1-2 pv tämän hymynaaman jälkeen. Itse odotin oviksen olevan muutaman päivän myöhemmin.. minkäänlaisia limoja ei ole, alavatsalla on pieniä tuntemuksia. Vaikea on uskoa tuohon tulokseen. Huomenna en voi enää uutta testiä tehdä kun laite on taas ”lukossa” pari päivää tuon hymynaaman myötä.
Tää testi on ilmeisesti aika herkkä. Oon ite tikuttanut joissain kierroissa sekä tällä että perus liuskoilla. Mulla liuskoissa näkyy melkein koko alkukierron jonkinlainen viiva, ja oviksen aikaan se tummenee todella tummaksi. Tää clearblue näytti mulle monta kertaa väärän ovistuloksen, liian aikaisin. Aikaisimmillaan oon saanut tällä pysyvän hymynaaman kp6, vaikka ovis on ollut oikeasti vasta kp15 (todennettu liuskoilla ja aamulämpöjä seuraamalla). Eli ainakin, jos lh on korkealla, tää testi voi olla vähän epäluotettava. 🙁
 
Dpo 9 ja ensimmäinen negatesti tehty tänä aamuna. Sorruin testaamaan, kun eilen illalla oli niin etova olo. Ja ihmettelin kun ei ollut viikko ennen menkkoja iskevää v-tutusta. Tänään sitten oonkin ollut todella ärsyyntynyt, joten ennuste on heikko 😅

Nyt en taida testailla ennen kuin dpo 14 tms. ellei ilmene jotain päivänselviä oireita. Ei oo kovin montaa testiä jäljellä eikä enää ehdi tilata lisää tähän kiertoon. Kaupasta en uskalla ostaa, joku tuttu näkis kuitenkin 😄

Se on jännä tuo viikko ennen menkkoja iskevä vitutus - se kun tulee niin kaikki toivo menee ja oon aivan varma, ettei tärpännyt taaskaan 😂 Ja niinhän se on ainakin tähän mennessä mennyt. Sit toki kierron loppua kohti toivo aina nousee, ikuinenen optimismi kun olen 😏 Kiva ois tietää onko joku plussannut kierrosta, jossa on tullut joku tuollainen, aina samaan aikaan ilmaantuva PMS-oire? Tiedän, että PMS ja alkuraskauden oireet voi olla samanlaiset ja varmasti "PMS-oireiden" päätteeksi onkin plussattu, mut kiinnostaa erityisesti "kellontarkkojen" PMS-oireiden jälkeen plussanneet?
 
@Mustikkamarja en ole mitannut aamulämpöjä. Luulen että alkaisin stressaamaan siitä.

@minttutuuli tää on meillä yk2, eka kierrossa tää kone näytti heti ekalla testauspäivällä huippuhedelmällisyyttä 😒 eka vuoto pillereiden jälkeen oli niin tuhrua vaan että en tiedä oliko kp 7-8 tms kun testasin, jokatapauksessa ihan alkukiertoa.. Anyways, muiden oireiden ja limaan pohjautuen sanoisin että ovis oli oikeasti kp15, jonka jälkeen limaisuus romahti. Olen super pettynyt tähän clear bluen laitteeseen ja toimintaan omalla kohdallani. Olisikohan ne tavalliset clear bluen digitestit parempi vaihtoehto? En haluaisi tulkita viivoja tai niiden paksuutta.
 
@MrsAmyP en ole kokeillut sitä toista clearbluen digitestiä itse, niin en siitä osaa sanoa. Nopeasti liuskatesteistä oppi kyllä sen oman "huipun" lukemaan ja esim. premom-sovellus on tähän myös hyvä apu. Toki, jos seksiä on väh. 3krt/vko ja tunnistat ovisoireet, onko testit ylipäätään välttämättömiä? 😊
 
Mä oon ollut aivan maani myynyt ja itkenyt silmät päästäni koko aamun tosta negatestistä. Mutta sit rupesin (puolison avustuksella) muistelemaan, että esikoisesta sain kans aivan järkyttävän itkuraivarin joskus dpo 9 negasta ja sit plussasinkin haamulla vasta dpo 12. Mulla on kuvat noista esikoisen testeistä vielä tallessa ja dpo 12 oli aikamoinen haamulainen vielä. Joten kauppareissulta mukaan tarttui nyt sit kuitenkin pari testiä 😆 Aattelin, et heittäydyn ihan hurjaksi ja testaan vielä, ihan vaan siitä riemusta, jos nää nyt sit on mun elämän viimeiset tikkupissat 😂
 
Mä oon ollut aivan maani myynyt ja itkenyt silmät päästäni koko aamun tosta negatestistä. Mutta sit rupesin (puolison avustuksella) muistelemaan, että esikoisesta sain kans aivan järkyttävän itkuraivarin joskus dpo 9 negasta ja sit plussasinkin haamulla vasta dpo 12. Mulla on kuvat noista esikoisen testeistä vielä tallessa ja dpo 12 oli aikamoinen haamulainen vielä. Joten kauppareissulta mukaan tarttui nyt sit kuitenkin pari testiä 😆 Aattelin, et heittäydyn ihan hurjaksi ja testaan vielä, ihan vaan siitä riemusta, jos nää nyt sit on mun elämän viimeiset tikkupissat 😂
Mulla tänään dpo10 ja rfsu:n herkkä tikku näytti niin negalta kuin voi vaan näyttää. Oon ollut aika paskana ja kaikki ärsyttää ihan sikana. Mutta mä kans muistin, että plussasin esikoisesta ehkä joskus dpo 16 jollain apteekin perustestillä ja oli melko haalea viiva. Silloin en edes tiennyt näistä herkistä testeistä. Että pitäisi nyt malttaa vaan...
 
Onko teillä kokemuksia miehen hedelmällisyystesteistä, siis näistä kotiversioista? Tässä mahdollista pms-stressiä ja -vitutusta kärsiessäni oon mietiskelly, että olishan se varmaan ihan hyvä testata miehen tilanne ettei turhaan tässä yrittämällä yritetä.
 
Kauppareissulla mukaan tarttui perus Pregcheck ovisliuskoja ton aiemmin mainitsemani ClearBlue harmituksen jälkeen. Tässä hetki sitten otettu. Aika vahvat viivat tähänkin tuli näin kp10.. onko tää nyt oikeasti ovisplus vai vahvistuuko tää vielä oikein kirkuvan punaiselle? Vai onko se yksilöllistä?
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 44
Te joilla on ennestään lapsia tai ootte nyt raskautunu, niin onko riittänyt harvemminkin seksin harrastaminen. Vai pitäiskö se mennä päivittäin. Mies kyllä ois valmis päivittäin. Itellä tökkii 😅 ja tietenki stressaan, että se on mun syy jos ei onnistu

Meil on tavoite 2-3pv välein siinä ovulaation alla. Ja tällä on raskaaksi tultu. Joidenkin lähteiden mukaan olisi parempi spermalle, ettei joka päivä laukeaisi (mut tästä on kyl ristiriitaista tietoa). Mut vähintään se stressi liiasta seksistäkin on hyvä syy vähän harventaa. Ettei olis ihan pakkopullaa.

Ja yksikin oikein ajoitettu kerta voi riittää. Kyl se on pääasiassa muut syyt, joiden takia yrityskierto menee pipariksi, ei se ajoitus. Mut toki ymmärrettävää, et siihen paljon keskitytään, ku se on niitä ainoita, joihin voi selkeesti ja suoraan vaikuttaa ite. 😅
 
Kauppareissulla mukaan tarttui perus Pregcheck ovisliuskoja ton aiemmin mainitsemani ClearBlue harmituksen jälkeen. Tässä hetki sitten otettu. Aika vahvat viivat tähänkin tuli näin kp10.. onko tää nyt oikeasti ovisplus vai vahvistuuko tää vielä oikein kirkuvan punaiselle? Vai onko se yksilöllistä?
Aika vahvalta näyttää! Mulle toi ei ois vielä tummin, vahvin plussa, mut monelle varmasti ois. Ei sitä oikein saa selville, kun tikuttelemalla ahkerasti! Kannattaa tehdä huomenna aamusta ja sit vielä päivemmällä, niin näkee mihin ne kehittyy. Laitan esimerkiks liitteeks yhdet oman kierron liuskat. Mulla nää pregcheckin testit antaa siis monta päivää tosi tummiakin viivoja.
 

Liitteet

  • Screenshot_2024-10-20-20-21-51-46_c117003b601ff3debd1e6b91429968c5.jpg
    Screenshot_2024-10-20-20-21-51-46_c117003b601ff3debd1e6b91429968c5.jpg
    159.8 KB · Katsottu: 37
Adenomyoosi näkyisi ultrassa (tai ei varmaan kaikilla ) mut muuta toteamistapaa ei ole paitsi kohdunpoisto jossa se voidaan todeta mutta raskautta yrittäessä se toki ei oo vaihtoehto. Kohdun limakalvotutkimuksia ymmärretään eri tavoin eri yksityisillä klinikoilla, dextra on tässä edelläkävijä. Onko sulla testattu sitä aika ikkunaa jolloin olisi paras siirtää? Sekin voisi vaikuttaa.
Ei oo testattu. Sitä pohdin että se olis hyvä katsoa…
 
Yksi kerta seksiä on riittänyt raskautumiseen kun se tapahtuu ovulaation aikaan.

Nyt tuli todella voimakas kipu lauantaina. Ovulaatikivut on vain voimistuneet kun ikää tullut enemmän. Buranaa olen aina ottanut silloin kun on oikein paha kipu. Nyt vasta luin, ettei buranaa suositella jos haluaa raskaaksi, mutta mulla ei ole vaikuttanut mihinkään.
 
Voi mörkö. 👹 Minä täällä odottelen toista kertaa tähän kuukauteen menkkojen alkamista. Aiemmin ollut vuoto ei koskaan mennyt siihen oikeaan "kunnon vuoto"-vaiheeseen. Pientä vuotoa oli muutamana päivänä ja sitten se loppui. Ei tipan tippaa enää sitten. Terot loppuivat myös tältä kuukaudelta ja nyt siis odotan. Netistä sivistin itseäni, että menkat pitäisi alkaa 2-5 vrk päästä terolutin loppumisesta.. tai ainakin monella oli alkanut. Viime yönä olin tuntevinani menkkaoloa.. tai mietin, että onko menkkaoloa mahassa vai mitä. Mutta yön aikana sekin sitten loppui taas. Mutta.. pettymys kaksi kertaa kuussa on minusta jo kohtalon huonoa huumoria. 🙄 Kotona ei ole yhtään raskaustestiä. Mietin, että käynkö hakemassa vai en. Nämä on ollut kaksi melko varmaa tapaa saada menkat alkamaan.. kirjoittaa tänne hieman ennen menkkoja tai käydä ostamassa raskaustestejä.. :tears:
 
Ällöä ovis pohdintaa;
Kp11, tässä ovistesti tältä iltapäivältä ilman suurempaa pissan pidättelyä. Omaan silmään ei isoa muutosta eiliseen,

Jatkan huomenna testailua, tänään nyt illasta paljon venyvää, kirkasta limaa tullut ja alavatsan jomotusta. Näistä oletan että ovis on hyvin lähellä vaikka kiertopäiviä ei hirveästi olekaan vielä takana.
Makuuhuoneen puolella ollaan oltu aktiivisia lauantaina ja tänään maanantaina eli jos nyt ovis, voisi ajoitus olla ollut ihan ok.. 🤔 ehkä se Clear Bluen testi sittenkin toimi..
 

Liitteet

  • IMG_0657.jpeg
    IMG_0657.jpeg
    673.4 KB · Katsottu: 17
Takaisin
Top