Mun AMH oli vain 0,24 ja ferritiini oli 15.
Tuommoisesta Dhea:sta en ole kuullutkaan. Onko se reseptillä? Näkyykö semmoinen verikokeissa?
Muoks, ferritiinistä lääkäri sanoi, että käytännössä rautavarasto menee ihan pakkaselle mulla menkkojen ym. vuodon aikaan.
Harmi kun sitä ei voi syödä ylenmäärin. Söisin heti vaikka koko purkin, jos sillä olisi mitään virkaa ja järkeä, mutta täytyy olla kärsivällinen sen kanssa ja kiltisti napsia tabletti kerrallaan ja huolehtia reippaasti c-vitamiinia kaveriksi. Maha ainakin toistaiseksi tuntuu kestävän aivan ok.
Yritän saada nyt hermostoa rauhoittumaan. Alkuviikko ollut semmoista shokkihoitoa. Sen lääkärin puhelun jälkeen mun ajattelukulma on nyt jotenkin ihan vääristynyt varmaan (tai toivon mukaan on, tavallaan). Olen yrittänyt jotenkin etsiä valoa tunnelin päästä. Tutkiko lääkäri AMH:n ja muut arvot silmällä pitäen vain hoitoja vai ylipäätänsä raskautumista/hedelmöittymistä. Nyt tuntuu, että hän vei toivon kokonaan luomuraskautumisesta. Lähes kyllä siitä IVF:stäkin. Alleviivaan sanaa "kokonaan". Vaihtoehdoksi tuli vain IVF. Ei mitään muuta. Kai nyt jotain muutakin voisi tehdä...yrittää edes?? Voiko?? Minä en tiedä ja siksi menin asiantuntijalle. Toisaalta.. täällä palstalla on kyllä monesta paljonkin kokemusasiantuntijuutta. Eli kaiken tiedon olen valmis vastaanottamaan. Paitsi sen, että toivosi on menetetty.. vaikka siltä koko ajan nyt pään sisällä tuntuukin.
Nyt tuntuu aivan kuin olisi aivan eri ihminen kuin ennen tulosten tuloa ja niiden jälkeen.
@Aaltokukka totta tuokin. Mulle vain jotenkin jäi lääkärin sanoista semmoinen... kiire... kiire.. kiire.. älä odota enää yhtään. Eli onko vuoden vaihteeseen odottaminenkin liikaa.
Olen ihan paniikissa. Itkuinen.. Stressissä..
Tuntuu, että jokin tieto puuttuu, enkä kestä jotenkin sitä epätietoisuuden tunnetta, kun tulevassa on vain kysymysmerkki, eikä siihen pysty itse vaikuttamaan.