Yli 35 kuumeilevat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirbycat
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Sandra84 Oon pahoillani, toivoin niin kans sinne plussaa 😔💔

Aiempaan alkoholikeskusteluun viitaten tarkennuksena; illanvietot työporukan kanssa ajattelin jatkossa skipata 😅 Lähimmät kaverit tietää hoidoista ja heidän kaa on kiva viettää iltaa holittomastikin 😊 Töissä en ole lapsihaaveista saati hoidoista puhunut ja jotenkin on vain sellainen tunne, että porukka kyttää 🤷🏻‍♀️ Ykshän itseasiassa kysyi multa muutama viikko sitten aivan puskista että "millon sulla on laskettu aika" 😳 Oli kuulemma kattonu kun oon pyöristynyt 🙄 Silloin tuli olo, että varmaan kaikki muutkin on vetäny lihomiseni perusteella mutkat suoriksi. Tuntui kyllä pahalta, monestakin syystä, ja piti käydä vessassa itkemässä. Uskomatonta että vielä vuonna 2024 joku on niin pölkkypää, että kehtaa kysyä jotain noin henkilökohtaista 🙄

Täällä ehkä dpo 9. Kunnollista vitutus-kohtausta (mikä miulla on aina tasan 7 pvää ennen menkkoja 😅) ei oo tullut, mutta aamulämmöt laahaa ihmeellisen matalalla. Kierron alussa olivat matalimmillaan jotain 35,5, mut lähtivät kyllä nousuun jo ennen ovulaatiota 🤨 Ovulaation jälkeen nousivat kyllä 36,2, mutta tippuivat jo dpo 7 35,8, jollaisia arvoja mittaan yleensä just ennen menkkoja.. Ei oo koskaan tässä kierron vaiheessa laahannut näin matalalla näin montaa (3) päivää. Muuten ajattelisin, että liekö ovuloimaton kierto ja keltarauhanen jäänyt muodostumatta, mut ovis+ tuli, follikkeli oli hyvän kokoinen yli 21 mm, irrotettiin Ovitrellellä ja Terolutkin on keltarauhastukena, ni en nyt tajua 😄 Mutta joo, eipä noita lämpöjä kannattaisi hirveesti kytätä mitä nettikeskusteluja on uskominen, voi olla matalalla tai korkealla ja silti voi olla tai olla olematta raskaana 😂 Kiinnitti vaan huomion kun yli vuoden oon noita seuraillut.
 
Voi ei @Sandra84 💔 tsemppiä että saat homman haltuun ja ensi vuosi tuo vauvan ❤️

@pääskyläinen tsemppiä piinapäiviin!

Täällä vielä vuotoa aikaista runsaasti nyt päivällä, viime yönä ei onneksi.. joten eiköhän tää kohta lopu.. tänään ollut vielä kipuja, että jouduin töissä ottamaan särkylääkettä.
Mutta tyhjenee sentään kunnolla. Tähän kiertoon uudella innolla. Pitää tulostaa ensikäyntiä varten liput ja laput.. kaks viikkoa siihenkin... 🤔
 
Hei kaikille! Ajattelin liittyä tänne vaikkei nyt miehen kanssa ihan yrittämällä yritetäkään. Mutta itsellä tahtoo lähteä vähän lapasesta 🙈 Ajatuksena olisi että meidän kolmas ja viimeinen iltatähti saisi vielä tulla jos on tullakseen. Oon itse 39v ja mies 10 vuotta vanhempi. Ennestään meillä on jo 8v poika ja 10v tyttö.

Lopetin e-pillerit joulukuussa. Ekat menkat tulikin heti lopetuksen jälkeen. Seuraavat helmi/maaliskuun taitteessa. Ja nyt viimeisimmät heinäkuun lopulla. Tällä kierrolla sorruin testaamaan ovulaatiotakin ja sain ovisplussan reilu pari viikkoa menkkojen jälkeen. Mutta jälleen tänä aamuna tein negatiivisen raskaustestin.. Kuopuksen kohdalla menkat tuli toukokuussa ja plussa vasta 13.8. En vaan ymmärrä tätä.. Nyt kuitenkin menossa jo kp56.

Mutta joka tapauksessa jatkamme testaamista tai odotellaan menkkoja 🙏
 
Nyt taisi alkaa jotku kierukanpoisto-oireet, turvottaa ja vähän kuumeinen olo vaikkei kuumetta. Myös väsyttää normaalia enemmän. Toivottavasti menee ohi nopeasti 😊

Sain myös pyynnöstä kilppariarvojen ja verenkuvan testattua. Ne oli onneksi ihan ok tasolla.

Koira ollut myös jotenkin kummallinen, ehkä se haistaa jotain uutta minussa tms. Seuraa koko ajan ja haluaa änkeä syliin.
 
Takaisin
Top