Yli 35 kuumeilevat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirbycat
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Millier85 onpa kyllä syvältä.. 😔 noin pitkässä kierrossa on kyllä mahdoton tietää missä mennään.

ON: ite pohdin edelleen, että miten tämä voi olla vaikeaa. Jos (JOS) molemmat on hedelmällisiä, niin raskautuminenhan pitäis tapahtua, jos seksin ajoitus onnistuu 🤨 väkisinkin miettii, että jompikumpi ei ole kovin hedelmällinen, kun seksiä on ovulaatiota ennen ja sen aikana ja jälkeen, niin että siittiöt pitäisi olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Ymmärtäisin, jos ois vähän hakusessa, että onnistuuko ajoitus, että silloin puhutaan siitä että tärppääminen kestää.. kierron viimeisiä päiviä vietän tässä, ja masentelen. Testin tein viimeksi su aamuna ja viimeistään to alkaa menkat. Eilen jo alkanu menkkakuplinta, joten luulen että taas kierto lyhenee 1-2 vrk... taas..
 
Tämän aamuisessa testissä näkyi yksi viiva. En vaan ymmärrä mun kroppaa 😞 Etova olo ja päänsärky ollut nyt pari päivää, rinnat arat ja alavatsalla outoja tuntemuksia. Ei menkkoja. Kp69 tänään. En tiedä jatkanko testailua vai odotanko vaan menkkoja..
Sullahan oli eilen haamu testissä, et jos on niin alussa, että odottaa vahvistumista. Et tänään esim. laimeempi pissa. Parin päivän päästä voi näkyä sit kunnolla. Tai sit jäi kemialliseksi. 💔
 
@problemsolved, kyllä siihen ikävä kyllä tarvitaan onneakin matkaan. Miten se menikään, joka kolmas/neljäs/viides (varmaan tähän tulee lisää kertoimia mitä enemmän on ikää) arpa voittaa vaikka kaikki ajoitukset kunnossa olisikin.

Miten pitkään olittekaan jo olleet ilman ehkäisyä/yrittäneet? Jos vasta muutamia kuukausia, en olisi ollenkaan huolissani. Mulla meni ekaan plussaan puoli vuotta, ja vasta nyt on kierto palautunut normaaliksi km:n jälkeen. Olen yrittänyt tässä asennoitua että varmaan viimeistään joulun tienoilla alan puhelemaan kumppanille tutkimuksista jos ei sitä ennen onnista uudestaan tai hän ei ota itse puheeksi - vuosi tulee täyteen marraskuussa.

@Millier85 kunpa tulisi uudestaan plussa tai edes vuoto alkaisi nopeasti että tilanne selkenisi 😣
 
Ilman ehkäisyä toukokuusta, ja heinäkuusta tähdätty ovulatioihin. Oon aina ite ollu aina siinä uskossa, että jos molemmat on hedelmällisiä ja pitää huolen, että tuoreita siittiöitä on ottamassa munasolun vastaan, niin kyllä siinä pitäis jo hedelmöittyä.. ei näköjään 🤐
 
Takaisin
Top