Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sullahan oli eilen haamu testissä, et jos on niin alussa, että odottaa vahvistumista. Et tänään esim. laimeempi pissa. Parin päivän päästä voi näkyä sit kunnolla. Tai sit jäi kemialliseksi.Tämän aamuisessa testissä näkyi yksi viiva. En vaan ymmärrä mun kroppaa Etova olo ja päänsärky ollut nyt pari päivää, rinnat arat ja alavatsalla outoja tuntemuksia. Ei menkkoja. Kp69 tänään. En tiedä jatkanko testailua vai odotanko vaan menkkoja..
Perjantaisessa testissä oli haamu. Tänään tein uuden jossa ei sitten näkynyt mitäänSullahan oli eilen haamu testissä, et jos on niin alussa, että odottaa vahvistumista. Et tänään esim. laimeempi pissa. Parin päivän päästä voi näkyä sit kunnolla. Tai sit jäi kemialliseksi.
Minäkin lueskelin eilen tilastotietoja 40-vuotiaan naisen mahdollisuuksista tulla raskaaksi ja karkeasti vain 10% munasoluista on enää käypää tavaraa ja 50% todennäköisyys, että menee kesken, joten yhdestä kierrosta vain 5% todennäköisyys, että tulisi onnistunut raskaus. On sitä kyllä hyvin onnekas, jos vielä kaikki menisi hyvin ja syntyisi täysin terve lapsi vielä.Ilman ehkäisyä toukokuusta, ja heinäkuusta tähdätty ovulatioihin. Oon aina ite ollu aina siinä uskossa, että jos molemmat on hedelmällisiä ja pitää huolen, että tuoreita siittiöitä on ottamassa munasolun vastaan, niin kyllä siinä pitäis jo hedelmöittyä.. ei näköjään
Joo, ymmärrän täysin, koska itselläni oli 7 vuotta sitten ihan sama tilanne. 35-vuotiaana on vielä hyvät mahikset raskautua ilman apuja, se vain vie aikaa.Tämäkin on näitä, johon joku vois sanoa, että ois pitäny tehdä aikaisemmin mutta uskon että siihen on kyllä syyt, ettei eri ihmiset tahoillaan lle tehnyt lapsia aikaisemmin. Itsellä on nyt 35-vuotiaana ensimmäinen parisuhde, johon olisi lapsen turvallista tulla, vaikka lapsen halusin jo viimeiset 7 vuotta, olen kuitenkin onnellinen, ettei sitä tullut edellisen miesystävän kanssa. Toivon vaan todella, ettei meille ole liian myöhäistä ❤ tämä huoli varmaan edesauttaa asiaa
Oletko tehnyt vielä testejä? Mulla on tänään kp25. Tarkastin edelliset kierrot ja olleet näköjään 24, 27 25, 27, 26. Eli vaihtelua on. Viimeisin siis tuo 24pv. Eli jos joku toinen ollut pitempi, niin tässä vielä ois pari päivää aikaa menkkoihin. Miksiköhän juuri oikealta ovuloidessa kierto vähän pitempi myös kivut silloin ovulaation aikaan isommat. Ja nimenomaan luteaali on mielestäni pitempi, koska ovulaatio on aikaistunut kyllä vähän. Ollut jo sunnuntaista asti menkkakipuja ja kuplintaa ja "valkovuoto lorahduksia". Maanantaina oli niin kovat menkkakivut ja suolisto vikkelänä, että huolestuin, että kierto jää todella lyhyeksi. Nyt tuntuu kyllä paremmalta, että oon lähempänä normaali kiertoa. Mistä lie sitten kertoo se, että menkkaoireet alkaneet niin aikaisin. Reisiä jomottanut jo 5-6päivää, ehkä menkat on vähemmän kivuliaat, kun tätä valmistellaan näin pitkään nim.merk oksennan menkkakivuistaproblemsolved: Meilläkin jätettiin ehkäisy pois joulukuussa. En oikeastaan ole edes huolissani vaikka aikaa mennyt jo näinkin kauan. Itse täytän ensi vuonna 40v ja mies kohta 50v Uskon täysin, että teilläkin on vielä hyvät mahikset
ON: Oireita on edelleen. Alavatsalla painetta, ei niinkään menkkakipuja enää. Valkovuotoa on alkanut tulla ja se on oire mikä mulla on joka raskaudessa ollut ekana oireena En tiedä, raskauden tunne on hyvin vahva. Tuntuu hölmöltä sanoa näin, mutta siltä se vain tuntuu.
En ole tehnyt testiä nyt. Tilasin muutaman testin nyt, ehkä sitten loppuviikosta teen Menkat ei siis ole vieläkään alkaneet, kp71 tänään. Eikä ole sellaisia menkka tuntemuksiakaan enää. Mulla kans tulee sellaisia valkovuoto lorahduksia, pitää välillä juosta vessaan tarkistamaan alkoiko menkat Mulla edellinen kierto kesti hurjat 150pv ja sitä edellinen 91pv. Mutta lopetin pillerit joulukuussa 8v jälkeen niin en ihmettele jos on kierto sekaisin.Oletko tehnyt vielä testejä? Mulla on tänään kp25. Tarkastin edelliset kierrot ja olleet näköjään 24, 27 25, 27, 26. Eli vaihtelua on. Viimeisin siis tuo 24pv. Eli jos joku toinen ollut pitempi, niin tässä vielä ois pari päivää aikaa menkkoihin. Miksiköhän juuri oikealta ovuloidessa kierto vähän pitempi myös kivut silloin ovulaation aikaan isommat. Ja nimenomaan luteaali on mielestäni pitempi, koska ovulaatio on aikaistunut kyllä vähän. Ollut jo sunnuntaista asti menkkakipuja ja kuplintaa ja "valkovuoto lorahduksia". Maanantaina oli niin kovat menkkakivut ja suolisto vikkelänä, että huolestuin, että kierto jää todella lyhyeksi. Nyt tuntuu kyllä paremmalta, että oon lähempänä normaali kiertoa. Mistä lie sitten kertoo se, että menkkaoireet alkaneet niin aikaisin. Reisiä jomottanut jo 5-6päivää, ehkä menkat on vähemmän kivuliaat, kun tätä valmistellaan näin pitkään nim.merk oksennan menkkakivuista
Muoks: su aamuna raskaustesti negatiivinen
Tuo pääkipu voisi johtua myös nousseesta estrogeenitasosta, voi olla siis et Q10 korjaa estrogeenitasojasi, toivottavasti hyvään suuntaan. Tämän huomasin itselläni kun testailin joskus poimulehdestä tehtyä hauduketta, ja samaa lievemmässä määrin teki vadelmanlehtitee. Kumpikin siis nostaa naisen estrogeenitasoja. Noh, mutta kunhan et ota buranaa pääkipuun! Panadol on turvallisempi, se ei ehkäise ovulaatiota.Onkohan tuota DHEA:a erilaista? Suomessa se taitaa olla vain reseptillä?
Olen Q10 syönyt nyt muutaman päivän. Taidan saada siitä päänsärkyä. En oikein muutakaan syytä keksinyt yhtäkkisille kohtauksille. Mutten vielä sen kanssa luovuta. Voi olla jokin muu syy. Jos vaikka jokin flunssa yrittää päälle. Postissa on tulossa lisää vitskuja. Q10, jossa oli mukana myös seleeni ja E-vitamiini. Kohta olen kyllä melkonen pilleri-Elli, mutta jos vähääkään näistä on apuja, niin nassuun vaan.
Miehelle muistutin tulevasta oviksesta ja varsin innostunut vastaanotto oli.. Siitä tämä ei ainakaan jää kiinni, etteikö yritettäisi ja ajoitettaisi.
Hyviä pointteja ja ompas muuten jännä, että lääkäri ei maininnut minun käyttämästäni särkylääkkeestä mitään, että se ei sopisi - diklofenaakki. Nyt kun sitä tutkin, niin sehän menee samaan sarjaan buranan, naprokseenin yms. kanssa. Harmittaa, kun en katsonut tuota(kin) aiemmin ja luotin vain siihen, että lääkäri olisi tuon huomannut mainita, kun erikseen käytiin läpi noita lääkkeitä. Toki.. olen ilmeisesti ovuloinut, kun piikin olen saanut tikuilla kiinni ja siltä se näytti ultrassakin. Onneksi tuota särkylääkettä ei ole nyt tarvinut syödä kuin leipää, mutta olen silti sitä ottanut... pahus!! Nyt loppuu senkin se vähäinenkin käyttö! En oikeastaan muuta särkylääkettä ole voinut käyttää kuin tuota, joten toivon särytöntä ja kivutonta taivalta tästä eteenpäin.Tuo pääkipu voisi johtua myös nousseesta estrogeenitasosta, voi olla siis et Q10 korjaa estrogeenitasojasi, toivottavasti hyvään suuntaan. Tämän huomasin itselläni kun testailin joskus poimulehdestä tehtyä hauduketta, ja samaa lievemmässä määrin teki vadelmanlehtitee. Kumpikin siis nostaa naisen estrogeenitasoja. Noh, mutta kunhan et ota buranaa pääkipuun! Panadol on turvallisempi, se ei ehkäise ovulaatiota.
Korkea estrogeenitaso tekee myös helposti pms-oireita, tämä on hyvä tietää siksi ettei tule hassattua hyvää ovulaatiohetkeä miehelle kiukuttelemiseen.
Tsemppiä!
Hyvin hoksattu! On kyllä paikallaan tutkia joka nappi et mitä suuhunsa laittaa kun toivoo raskaaksi tulemista. Toivottavasti pieni käyttö ei ole haitannut projektia. Oireet ja ultra kuulostavat ainakin lupaavilta, kroppa selvästi reagoi. Toivottavasti hyvä yksilö olisi nyt kehkeytymässä ja nappaamassa kiinni.Hyviä pointteja ja ompas muuten jännä, että lääkäri ei maininnut minun käyttämästäni särkylääkkeestä mitään, että se ei sopisi - diklofenaakki. Nyt kun sitä tutkin, niin sehän menee samaan sarjaan buranan, naprokseenin yms. kanssa. Harmittaa, kun en katsonut tuota(kin) aiemmin ja luotin vain siihen, että lääkäri olisi tuon huomannut mainita, kun erikseen käytiin läpi noita lääkkeitä. Toki.. olen ilmeisesti ovuloinut, kun piikin olen saanut tikuilla kiinni ja siltä se näytti ultrassakin. Onneksi tuota särkylääkettä ei ole nyt tarvinut syödä kuin leipää, mutta olen silti sitä ottanut... pahus!! Nyt loppuu senkin se vähäinenkin käyttö! En oikeastaan muuta särkylääkettä ole voinut käyttää kuin tuota, joten toivon särytöntä ja kivutonta taivalta tästä eteenpäin.
Mulla on ollut nyt viime aikoina myös rinnat kipeänä, aivan kuin menkkoja ennen ja heti ovulaation jälkeen. Ei yleensä tässä välissä; ennen ovulaatiota ole ollut tämmöisiä tuntemuksia. Toivotaan, että kropassa tapahtuu jotain positiivia asioita.
Muistelen joskus seuranneeni kun joku testasi tätä tuotetta, ja siitä herännyttä keskustelua. Kaitpa se ihan luotettava on, mutta suurin kysymys tuossa on että vaikka 6pv ennen kuukautisten alkua näkyisikin raskaushormoneja veressä, niin vielä ollaan kaukana turvallisilta vesiltä. Alkuraskauden keskenmenoriski on niin melkoinen. Tästä riskistä tulos ei tietenkään voi kertoa mitään. Kuukautisten alkamispäivänä saatu plussa on jo selvästi luotettavampi raskauden ennustaja, vaikka harmillisesti näistäkin raskauksista osa menee kesken.Onko kellään kokemusta noista verikoe raskaustesteistä? Raskauskeiju ainakin näyttäisi myyvän.