Onnittelut
@Kaaho
Tsemppiä piinailijoille!
@pääskyläinen minua ei tuo juominen niin kiinnosta, niin muutenkin tarjoudun aina kuskiksi. Pitäähän jonkun olla varalta selvinpäin..
mutta onneksi mun kaverit ottaa kohtuudella, joten niiden kanssa on hauskaa selvinpäin myös. Tai sit se johtuu tästä mun mielen laadusta... Yks kaveri joutuu muusta syystä olen meidän porukassa selvinpäin, ei aikonut tehdä sitä virhettä enää koskaan...
Toki nykyään niillä on taas vääntö et mut pitäis nähä humalassa kun siitä on niin kauan... Joo oisko jo 1,5 vuotta vai ehkä kaksi...
Muuten voisikin juoda, siitä tulee vaan niin huono olo pitkäksi aikaa, vaikka joisi vaan vähän... Kun se valvominenkin ottaa jo lujille... Olen aina ollut siinäkin huono
Tuo pullon sisällönvaihto vois olla hyvä
mun pitäis vaan joltakin vinkua tyhjiä pulloja.. kun ei vihtis turhaan täysiäkään ostaa... On mulla kaksi isompaa lasista omppusiideripulloa kyllä.. kun niissä ei ollut suomalaista panttia... Jos säilyttäisi ne... Ei vaan ehkä ole korkit tallella
Mutta onneksi osa kavereista tietää meidän yrityksestä (1-2), niin ne tukee ja hillitsee sitten muuta porukkaa, harhauttaa ja vaihtaa tarvittaessa puheenaihetta
Mulla kp21 muuttui kp1 eilen... Ja nyt on vuotanut kunnolla... Ne edelliset 3 päivää ilman kipuja olikin oudot ja vähäiset ja samoin se kp8 vuoto...
Nyt tuntuu että on kunnon menkat.. miehelle sanoinkin, että jännä miten arvostaa näitä ärsyttäviä kipujakin kun on niitä 2kk odotellut
Jospa nyt lähtis normaalisti kierto liikkeelle... Tein perjantainakin vielä ovis testin, oli ihan puhdas nega.. no lauantaina ei tarvinnut ihmetellä enää että miksi.. kun luulin jo, että tästä tulee tosi pitkä kierto, koska ovistestit eivät vahvistuneet ollenkaan, testasin kp10 lähtien...