Yli 35 kuumeilevat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirbycat
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä sama, negatiivista näytti, ei vielä kunnon vuotoa, hieman menkkajomoja on ollut parina päivänä vähän tiputtelua... Joten ei kait se auta kuin odottaa, että onko kp1 tänään vai huomenna... Nyt on kyllä kierrot menneet oudoiksi.. 🥺 tänään ok kp27 eli on tässä mun "normi" kiertoon vielä kaksi päivää jäljellä.. toki tuon keskenmenon jälkeen kierto on ollut sen 26 päivää.. viimeisen reilun vuoden... Et sinällään ajallaan, tää tiputtelu vain on uutta.. tuntemukset on kyllä sellaiset, et eiköhän tää päivä tule olemaan kp1

Ensi käyntiä pitää siirtää uudestaan, kun miehellä on töissä sellainen palaveri mistä ei kuulemma saa olla poissa.
Noh, pääasia että sinne ollaan menossa ja yksityiselle onneksi saa muutettua helpommin aikoja.
 
Kp 21. Toivottavasti tulis ovulaatio tulevalla viikolla. Mitään oireita ei oo ollu. Oon tehny jo kp 10:stä ovulaatiotestejä ja aina ollu selkeä nega. Aloitin hyvissä ajoin tikuttamisen kun aloitin kierron alkupäivinä syömään Gelee royalia niin ajattelin että jos se ois lyhentänyt kiertoa. No, ei lyhentänyt ja mitään eroa en oo huomannu. Ainoastaan tosiaan makeanhimo vähentynyt hieman. Hieman kyllä turhauttaa tää tikuttelu. Ja suoraa sanottuna ajatus seksistä useampana iltana tulevalla viikolla ei houkuta kun työpäivän jälkeen on niin väsynyt ja stressaantunut. Siksi tykkään yleensä harrastaa seksiä vkloppuisin. Mutta voihan se olla että ovulaatio tuleekin vasta vkloppuna.
 
Tiedän niin Kaaho tuon tunteen, tsemppiä!

Täällä ei taaskaan illalla tahi yöllä ole vuotanut yhtään... 🤷‍♀️ Mikälie häiriö nyt sitten menossa.... Ei se auta kuin odotella taas vaihteeksi.
On tämä kummaa, kun ei voi mennä niin sanotusti nyt taas mikään normaalisti 🤯
 
No aamusta/aamupäivästä sitten olin ihan jo sen verran kipeä, että piti särkylääkettä ottaa.. ja vuotoakin oli.. mutta jospa tää vuodon vähentyminen olis merkki siitä, että PCOSn oireet helpottaa 🤔 pitää ajatella positiivisen kautta 🙈
Ja taas on vähemmän kipuja ja vähemmän vuotoa, että jos menkat olis mulla jatkossa tällaisia niin ihan hyvä kait tämäkin... Oikeasti miljoona kertaa parempi mitä elämä tähän asti.. jos ei tartte 2-3 päivää syödä kauheasti kipu/särkylääkettä, eikä unet jää lääkkeistä huolimatta huonoksi useampana yönä ja eikä oo tosi huono olo... 😱
Jospa akupunktio ja nuo lisäravinteet ois auttaneet 🤔 kun viime kuussa kuin gyne sanoi kaiken näyttävän ihan normaalilta 🤔 ja mulla on nyt kynnetkin vahvistuneet ja ovat paremman näköiset mitä ikinä... 🤷🏻‍♀️

Et turhaa varmaankin taas hormonipäissäni panikoin 🙈

Kiitos sympatioista ❤️
 
Tänään kp1 ja ovis menee viikonlopun yhteyteen 😁 Mut ei se mitään. Vieraille sopi onneksi että tulevat toisena viikonloppuna ja itsellä kun vapaata niin ei haittaa vaikka inssi tehtäis lauantaina (viikonloppu-työvuoroista hankala olla pois). Menkat alkoi tällä kertaa reilu 1½ vrk viimeisestä Terolutista. Tähän kiertoon otetaan Letrozolien lisäksi kaksi Gonal-F pistosta. Tavoitteena kasvatella isompi follikkeli 🥹 Gonal-Fstä kokemuksia kellään? Tuleeko minusta crazy wanna-be-mom-zilla? :anyone
 
Tänään kp1 ja ovis menee viikonlopun yhteyteen 😁 Mut ei se mitään. Vieraille sopi onneksi että tulevat toisena viikonloppuna ja itsellä kun vapaata niin ei haittaa vaikka inssi tehtäis lauantaina (viikonloppu-työvuoroista hankala olla pois). Menkat alkoi tällä kertaa reilu 1½ vrk viimeisestä Terolutista. Tähän kiertoon otetaan Letrozolien lisäksi kaksi Gonal-F pistosta. Tavoitteena kasvatella isompi follikkeli 🥹 Gonal-Fstä kokemuksia kellään? Tuleeko minusta crazy wanna-be-mom-zilla? :anyone

Haluutko kertoo miten toi hoito tarkalleen menee, kun on letrot ja gonal-f molemmat? 🤔

Gonal-f ei aiheuttanut itselle mitään erityisiä oireita, kuten ei letrotkaan.
 
Haluutko kertoo miten toi hoito tarkalleen menee, kun on letrot ja gonal-f molemmat? 🤔

Gonal-f ei aiheuttanut itselle mitään erityisiä oireita, kuten ei letrotkaan.
Letrot 2,5 mg kp:inä 3, 5 ja 7 ja Gonal-F 75 IU kp:inä 8 ja 10. Ovuloin luomustikin, Letrot olleet vain varmistamassa. Kummallakaan inssikierroksella folli ei oo kasvanut kovin isoksi. Ekalla kerralla oli joku 16 mm kp13, ovistesti+ kp14, inssi kp15 (inssipäivän kokoa ei maininnut, oli jo alkanut luhistua). Viimeks 14 mm kp12 ja inssi tehtiin viikonlopun takia irrotuspiikillä jo kp13, jolloin folli 15mm. Silloin lri vain mainitsi, että jos tästä ei tärppää niin koitetaan kasvatella seuraavaan kiertoon isompi follikkeli 🤷🏻‍♀️
 
ON: Tänään on laskureiden mukaan dpo3. Aikalailla se täsmääkin, mitä tikuttelin ovista taas. Eniten nyt jännitän, että minkä mittainen kierto nyt tulee. Semmoiset aiemmin tulleet oviksen jälkeiset oireet puuttuu nyt oikeastaan kokonaan. Ovistakaan en oikein tuntenut, voisko olla syynä, että hääty ottaa särkylääke muusta syystä siinä samoihin aikoihin.
Mulla on nyt useampana kiertona, oviksen aikaan tullut tosi huono ja etova olo. Niin tuli nytkin. Viikonloppuna oli pakko mennä nukkumaan keskellä päivää, kun oli niin heikko olo. Onko muilla semmoista?

Sitten toinen mitä pähkään.. libido.. se tuntui katoavan kun kierukka otettiin pois. Olisko kellään mitään kikkakolmosta siihen.. :No Evil Monkey: Ongelma ei ole ettenkö miestä halua. Hän viehättää kyllä. Mutta jokin muuttui kropassa. Tämä ei nyt suoranaisesti liity kuumeiluun (tavallaan kyllä :Winking Face: ) .. ajattelin, että josko teiltä löytyisi ajatusriiheä tähänkin. :folded:

Mies ei ole vielä selvitellyt omia tutkimuksiaan mitenkään. Liekö hän on laittanut kädet ristiin ja toivoo parasta. :Smirking Face: Noh, jahka menkat taas alkaa, niin tiedän taas buustaavani häntä. Ens kuuhun varaan itselle ultra-ajan, tuli hän samalla kertaa tutkimuksiin tai ei. En tiedä tuleeko siinä edes sen kummemmin säästöä menemme me erikseen tai yhdessä.
 
Muokattu viimeksi:
ON: Tänään on laskureiden mukaan dpo3. Aikalailla se täsmääkin, mitä tikuttelin ovista taas. Eniten nyt jännitän, että minkä mittainen kierto nyt tulee. Semmoiset aiemmin tulleet oviksen jälkeiset oireet puuttuu nyt oikeastaan kokonaan. Ovistakaan en oikein tuntenut, voisko olla syynä, että hääty ottaa särkylääke muusta syystä siinä samoihin aikoihin. Mulla on nyt useampana kiertona, oviksen aikaan tullut tosi huono ja etova olo. Niin tuli nytkin. Viikonloppuna oli pakko mennä nukkumaan keskellä päivää, kun oli niin heikko olo. Onko muilla semmoista?

Sitten toinen mitä pähkään.. libido.. se tuntui katoavan kun kierukka otettiin pois. Olisko kellään mitään kikkakolmosta siihen.. :No Evil Monkey: Ongelma ei ole ettenkö miestä halua. Hän viehättää kyllä. Mutta jokin muuttui kropassa. Tämä ei nyt suoranaisesti liity kuumeiluun (tavallaan kyllä :Winking Face: ) .. ajattelin, että josko teiltä löytyisi ajatusriiheä tähänkin. :folded:

Mies ei ole vielä selvitellyt omia tutkimuksiaan mitenkään. Liekö hän on laittanut kädet ristiin ja toivoo parasta. :Smirking Face: Noh, jahka menkat taas alkaa, niin tiedän taas buustaavani häntä. Ens kuuhun varaan itselle ultra-ajan, tuli hän samalla kertaa tutkimuksiin tai ei. En tiedä tuleeko siinä edes sen kummemmin säätöä menemme me erikseen tai yhdessä.
Itseasiassa mulla oli viime kierrossa ekaa kertaa koskaan huono olo ovulaation aikoihin kp 12-19! Pientä pääkipua, silmien valonarkuutta, ällötystä ja väsymystä. Mietin tuliko lääkkeistä 🤔 Toinen lääkekierto oli se, ekassa ei mitään. Odottelen mielenkiinnolla tuleeko sama tässä kolmannessa kierrossa, toivottavasti ei :yuck:
 
Kp 24 ja ovista ei näy. Voihan se olla että viiva ei vahvistu pikkuhiljaa vaan näyttää sitten kerralla positiivista. Ei oo kyllä ollu ovisoireitakaan. Jospa ei ois ovuloimaton kierto. Mielenkiinnolla odotan. Jos tulee ovuloimattomia kiertoja tässä syksyn aikana niin otetaan kyllä tammikuussa Ovumialle yhteyttä vaikka yritystä sitte takana vasta noin 6kk.
 
Moikka, kiva, että löytyi tämmöinen hieman kypsempien kuumeilijoiden porukka. Olen itse 40-vuotias ja haaveilemme puolison kanssa toisesta lapsesta. Ensimmäinen syntyi 1/2019. Vähän hirvittää, tuleeko tästä mitään. Nyt yritän päästä asap hormonikierukan poistoon ja toivoa parasta. Paljon onnea ja jaksamista kaikille yrittämiseen ja toki jo plussanneille!
 
Tervetuloa @Mustikkamarja mukaan keskustelemaan! Jospa kierukan poistoaika järjestyisi nopeaa niin yritys vois alkaa 😊 Onko sulla suunnitelmissa käyttää ovulaatiotestejä tai onko jotain muuta miten aiotte yrittää tukea raskautumista? 🤩
 
Tervetuloa @Mustikkamarja mukaan keskustelemaan! Jospa kierukan poistoaika järjestyisi nopeaa niin yritys vois alkaa 😊 Onko sulla suunnitelmissa käyttää ovulaatiotestejä tai onko jotain muuta miten aiotte yrittää tukea raskautumista? 🤩
Kiitos 😊 luulen, että alan ainakin mittailla aamulämpöjä ja tutkimaan limoja 😄 sitä kautta bongata ovulaatiota. Olen tuntenut sen usein myös kierron keskivaiheilla kipuna. Kertooko noi ovulaatiotestit, että sieltä on irronnut munasolu? En ole aikaisemmin niitä käyttänyt.
 
Kiitos 😊 luulen, että alan ainakin mittailla aamulämpöjä ja tutkimaan limoja 😄 sitä kautta bongata ovulaatiota. Olen tuntenut sen usein myös kierron keskivaiheilla kipuna. Kertooko noi ovulaatiotestit, että sieltä on irronnut munasolu? En ole aikaisemmin niitä käyttänyt.
Ne kertoo, koska se on irtoamassa. Kun viivat tasavahvat, ovulaatio on 24-36 h sisällä tulossa. Aamulämmöt muuttuu sen sijaan vasta ovulaation jälkeen. Se ei ole optimaalinen hetki enää yrittää.
 
Tervetuloa @Mustikkamarja! Tsemppiä tulevaan! Olen myös 40-vuotias, mutta minulla ei vielä ole lasta… Vielä voi hyvin yrittää.

Mulla on tänään punktio (ivf) ja toivotaan, että siellä olis kypsiä munasoluja mahdollisimman paljon (4 follia kasvaa vaan). ❤️
@Sandra84 tsemppiä tähän päivään. :folded: :Thumbs Up Sign:

@Mustikkamarja tervetuloa mukaan. :Waving Hand Sign::smiling-eyes:


ON: Täällä mennään jossain dpo6 tienoilla. Mielialasta jos pitäisi päätellä, niin tästäkään kierrosta ei ole tärpännyt. Mieliala on kyllä ollut todella synkkä ja olen tosi väsynyt. Mutta, kirves kaivoon vasta kun menkat alkaa. Laskeskelin, että ne sattuu just työreissulle. Nyt kun sitä vuotaa kuin seula, niin tuntuu työläältä ajatukselle.. :No Evil Monkey: Mutta, eipä ole ainakaan ovis just silloin, joten se ei työreissun vuoksi mene hukkaan.

Aika samanlaisilla tuntemuksilla kuin aiemmatkin kierrot on menty; pientä nippailua ja paineentunnetta munasarjoissa, välillä jomotus vasemmalla puolella kestää pidempään. Hiivaa ei ole nyt ollut - Ihmeellistä "valkeaa" limaa kylläkin. Se on nyt uusi juttu. Päätä on jomottanut ja semmoinen flunssainen olo on ollut pari päivää ja eilen aamulla yökötytti. Mutta, todellakin..mulla taitaa olla pientä flunssaa nyt. Voisin vain nukkua.

MUTTA, jotain positiivista.. Eilen.. olin niin onnellinen! pitkästä aikaa tunsin, että "halutti" myös kropassa, eikä vain korvien välissä. Ehkä sitä on vain kroppa jotenkin jumissa ja stressissä, niin kroppa ei sitten ehdi oikein mukaan eikä rentoudu. Mene ja tiedä, mutta noiden tuntemusten huomaaminen eilen kyllä ilahdutti. :smiling face with heart-eyes: I`m still alive.. :Winking Face::Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Hieman mutkia on matkassa, että varaisin sen ultra-ajan yksityiselle. Auton korjaus ja eläintenhoito vie sievoisen summan tässä ja seuraavassa kuussa. Pitää kyllä tosi tarkkaan laskea miten pystyy varaamaan ajan.

Ihanaa tulevaa viikonloppua teille kaikille! :smiling-eyes:
 
Hö, harmi @StarStrike että olo ettei nytkään tärpännyt. 😢 Mutta ihana asia että kroppakin syttynyt seksiin 😍 se on paljon 🥰

Mulla kp 26 ja ovulaatiotesti näytti tänään positiivista 😍😁 jess! Eilen talleteltiin. Pitää vielä tänään ja huomenna talletella. Voiko siittiöt olla liian tuoreita? 🤭
Niimpä! :smiling face with heart-eyes: Ihana, jos kroppa palautuisi siihen olotilaan, kuin oli vielä kierukan ollessa. Silloin ei haluissa ollut mitään vikaa eikä miettimistä. Olen semmoinen yliajattelija, niin se varmasti myös vaikuttaa sitten miten kroppa toimii ja reagoi. Mutta, nyt nautin tuosta ajatuksesta. ^

Hienoa että siellä ovistesti on näyttänyt plussaa! Joskus kuullut ettei pitäisi harrastaa seksiä liian usein ovulaationkaan aikaan, jotta siittiöt ehtivät uusiutua, mutta onkohan se jo kuinka vanha tieto. Kai ne nyt vuorokaudessa tai puolessa ehtii uusiutua.. :Winking Face::Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Meillä on menty semmoisella "joka päivä"-taktiikalla, jos suinkin ollut mahdollista.:Ok Hand Sign:
 
Takaisin
Top